![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ja. Alle studies tonen aan en alle politici weten dat ook dat de rand niet langer verfranst maar internationaliseert. Het probleem is dat de Vlaamse (lokale) politici echter wel de ballen hebben om oorlogje te spelen tegen de Franstaligen maar dat ze nu ook weer niet zoveel kloten hebben om heel de internationale gemeenschap voor het hoofd te stoten. Want bon als we die criterea van die randgevallen correct toepassen dan zou de voorzitter van de Europese commissie ook niet in aanmerking komen. Stel je voor. Een van die pippo's uit de rand ziet een zekere "Barosso" staan op een lijst en besluit die man eens op te bellen...... Hallo? Portugees? Nope sorry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die rijke eurokraten kopen niet zozeer rond Brussel, maar huren.
Bovendien gaat het probleem van nu, de afspraken met de promotoren, niet zozeer over villas ter grote van drie kwart van een kasteel ... en nog straffer: die gasten hebben geen stemrecht. Maar dat wou ik allemaal niet zeggen. Wat ik wel wou zeggen: die historie nu, die als volgt gegaan is: - er wordt bekend dat de burgemeesters in het geheim ageren tegen de frankofone inwijking - daar wordt hevig tegen gereageerd door de gehele frankofonie (men spreekt van strafklachten, van praaivesie-kommissie ... - en eens die reaksies geuit zijn, komt men met het neusje van de zalm, dat den dikke daaraan meedeed. Maar wat mij vrolijk stemt: heel die boel nu, zorgt er alleen maar voor dat men slechts op één manier eruit zal geraken: zonder "akkoord", en met een droge stemming in de kamer.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() B
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, 'als de Vlaming ons niet meer wil, dan moet Vlaanderen maar samen met ons mee de dieperik in', denken ze daar bijn de CVP wellicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
juist ja, net dezelfden. Als de enige reden pro vlaanderen is om af te raken van federale politici, dan zijn het wel erg naive nationalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het hier niet over 'Vlaanderen onafhankelijk', maar over het verdedigen van de belangen van Vlaanderen. Om het even in welke context dit plaatsvindt, of dit nu in een Belgische of een Vlaamse context is. Lees wat er staat en niet wat je klaarblijkelijk wilt lezen. Of moeten de Vlaamse belangen binnen België niet adequaat verdedigd worden? Ik mag overigens hopen dat het niet enkel 'nationalisten' zijn die daar zo over denken, want anders is het nog erger gesteld dan ik dacht...
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 6 april 2010 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat alleen is al win win! In een Vlaamse staat zal het Belgische crapuul de Vlaming niet kunnen uitverkopen door in een Belgische anti-Vlaamse minderheidsregering te gaan. Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 april 2010 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tel daarbij alle federale politici die massaal gaan afzakken naar het vlaams niveau als het federale opgedoekt zou worden. Wie gelooft er echt dat er iets, maar dan ook iets zal veranderen aan de politiek? En dat belgisch krapuul woont al grotendeels in vlaanderen, en mocht dat onafhankelijk vlaanderen het inderdaad nog beter gaan doen, en wallonie en brussel slechter, dan zullen ze nog massaler in vlaanderen inwijken. Hoe je ook draait, er gaat weinig ten goede veranderen Laatst gewijzigd door spherelike : 6 april 2010 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hoe je 't ook draait of keert, het ziet er steeds meer naar uit dat we inzake BHV afstevenen op een communautaire atoomexplosie, met een fall out over heel België.
Wat zullen de gevolgen op lange termijn zijn?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 6 april 2010 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaming krijgt wat hij verdient.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Vlaming te dom is omdat te beseffen is ook duidelijk. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg Xeno, gaat het nu stoppen met die nestbevuiling?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben ook een kritische vlaming, die niets aanneemt zonder dat iemand hem bewijst dat het ook zo is of zal worden. U ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voel weer een "waar is het volledige uitgewerkte plan om Vlaanderen onafhankelijk te maken want anders mag het niet omdat iedereen op gruwelijke wijze zal omkomen discussie" aankomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zolang ik als kritische vlaming voor belg of belgicist versleten wordt door de nationalisten, kan de de kritiek die WEL gehoord wordt enkel van binnen de nationalisten zelf komen. Als daar nu nog een paar zijn, die kritische vragen durven stellen aan hun leiders/politiekers/organisaties, dan zijn we een hele stap vooruit voor vlaanderen. Laatst gewijzigd door spherelike : 6 april 2010 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |