Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2004, 16:06   #21
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

kunnen we die niet op missie sturen voor de wederopbouw van Congo... er zou terug geld zijn
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 16:17   #22
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

als ze in die richting nog een beetje voortleuteren met hun [size=6]NON[/size] aan de splitsing dan gaat die al helemaal niet meer nodig zijn, dan gaan ze de vlamingen gewoon zo kwaad krijgen dat alle vlamingen op één lijn die walenkoppen de taalgrens over zullen sjotten en zal GANS vlaanderen zowiezo vlaams zijn, ook de faciliteitengemeenten en zal er géénen vlaamsen eurocent meer naar de walen vloeien..... laat ze dan maar in hun eigen vet pruttelen !
Oud 12 mei 2004, 16:22   #23
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Ja! Kei sjiek!
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 16:27   #24
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
als ze in die richting nog een beetje voortleuteren met hun [size=6]NON[/size] aan de splitsing dan gaat die al helemaal niet meer nodig zijn, dan gaan ze de vlamingen gewoon zo kwaad krijgen dat alle vlamingen op één lijn die walenkoppen de taalgrens over zullen sjotten en zal GANS vlaanderen zowiezo vlaams zijn, ook de faciliteitengemeenten en zal er géénen vlaamsen eurocent meer naar de walen vloeien..... laat ze dan maar in hun eigen vet pruttelen !
over hoeveel Vlamingen heb je het???
een paar tientallen percenten!
Oud 12 mei 2004, 16:50   #25
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66
Citaat:
als ge 20% van de vlamingen meekrijgt dat is 20% van 6 milj mensen ofte plusminus 1milj200duizend man tegenover 3 miljoen walekoppen waarvan den helft in t'rusthuis zit en den anderen helft zwaar dementerend of aan den drank gaat ge dus 750 duizend man (vrouwen en kinderen inbegrepen) min de italiaanse ex-mijnwerkers en araben alléé zo te zien ne man of 300duizend en énigste paardekoppen tegenover een meerderheid van 1milj200duizend vlamingen plaatsen..... die dan nog eens het tienvoud van hun opponenten waard zijn..... kan mij het eindresultaat al voorstellen......... de walen zullen maar stoppen met weglopen van schrik om ne keer om te kijken als ze al in de provence zijn of nét voor de spaanse grens....om hunne pamper te verversen
Oud 13 mei 2004, 15:25   #26
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66

als ge 20% van de vlamingen meekrijgt dat is 20% van 6 milj mensen ofte plusminus 1milj200duizend man tegenover 3 miljoen walekoppen waarvan den helft in t'rusthuis zit en den anderen helft zwaar dementerend of aan den drank gaat ge dus 750 duizend man (vrouwen en kinderen inbegrepen) min de italiaanse ex-mijnwerkers en araben alléé zo te zien ne man of 300duizend en énigste paardekoppen tegenover een meerderheid van 1milj200duizend vlamingen plaatsen..... die dan nog eens het tienvoud van hun opponenten waard zijn..... kan mij het eindresultaat al voorstellen......... de walen zullen maar stoppen met weglopen van schrik om ne keer om te kijken als ze al in de provence zijn of nét voor de spaanse grens....om hunne pamper te verversen
och ieder zotteke zijn pleziertje...
je posting zegt een zaak: dat je helemaal niet weet wat je vertelt... en waar het werkelijk over gaat...
het is zo wat onzin uitkramen...
zo wat van allerlei ditjes en datjes met weinig zinnige uitspraken...
in het Zuiden van het land zijn er heel veel goede mensen en nijvere mensen...
maar ik ga mijn argumentaties niet nog eens herhalen, lees daarom al mijn tussenkomsten maar eens na...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be