![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
burgemeesters die de nederlandstalige taal en cultuur in hun gemeenten willen vernietigen. dat mag blijkbaar wel hé filosoof? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geruchten interesseren me niet. Zolang ik een bepaald telefoontje of mailtje niet krijg, kunnen de media wat mij betreft de pot op.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wordt begot ziek als ik maar een stembureau zie
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Tja , die bekrompen vlaming weer he . Ik wed er mijn hoofd op dat de CD&V na toegevingen de schuld gaat steken op de NVA zodat ze de grootste blijft .
Man wees slim , pak u zak en trap het af . Daarna lees je de kranten en kun eens goed lachen met dat klootjesvolk hier . |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwaah. Het leuke er van is dat ze er zonder al te veel problemen mee zouden kunnen wegkomen, tenminste als ze de interne eenheid kunnen bewaren en de vermoorde onschuld spelen. En bon binnen een jaar of twee is het grootste deel van Vlaanderen dat allemaal weer vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat weegt het zwaarts? Het niet nalaven van een omzendbrief van het Vlaams gewest waardoor de Franstalige burgemeester niet worden benoemd door Bourgeois of het niet het naleven van de Europese grondwet door de Vlaamse burgemeesters, dat wordt ondersteund door diezelfde Bourgeois.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hangt er een beetje van af hoe de CD&V dat intern zou oplossen. Als ze de neuzen in één richting krijgen en doorduwen kan het snel gaan. Persoonlijk vermoed ik alleen dat Peeters de NVA niet zal dumpen om de federale regering recht te houden. Volgens mij krijgen we eerst nog een bloedbad binnen CD&V. Ik vermoed dat sommige CD&V'ers hopen dat de Franstaligen niet akkoord zullen gaan met de voorstellen van Dehaene (als die een beetje redelijk zijn.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Vlamingen heeft dit niet zoveel te maken. Mensen hebben een kort geheugen en of men het nu leuk vind of niet maar de meeste Vlamingen geven geen reet om BHV (net als de meeste Walen) en zal Vlaams-Brabant hen een zorg zijn. De CD&V heeft vooral zichzelf in de problemen gebracht door zo'n stoere radikale praat te verkopen waardoor toegevingen veel moeilijker geworden zijn. Maar goed. Het valt te zien hoe de loopgravenoorlog zal eindigen. De kans dat het niet tot een compromis komt is nog altijd vele malen groter dan dat het wel tot een compromis komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje respect voor die beesten hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat hij grond zal afstaan, zo zot zal hij niet zijn , al was het maar om zijn vege lijf te redden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwaah. Misschien zijn eigen stukske grond in Vilvoorde als symbolische geste.
|
![]() |
![]() |