![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja Zeikstraal, ben je er weer?
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef weer een m.i. belangrijker historisch feit dat op precies hetzelfde moment gebeurde als het thema van de topic, waarover geen draad bestaat, en waarover de pers ook niet te veel zal roepen.
Je overschat het belang van die nucleaire 'ontwapeningen' denk ik. Zowel de VS als Rusland zijn niet prioritair geïnteresseerd in de nonproliferatie van atoomwapens bijvoorbeeld. Kijk hoe de VS het atoomwapenprogramma van Indië helpt op te bouwen in plaats van oprecht te gaan voor nonproliferatie. Zolang nonproliferatie, net zoals mensenrechten, misbruikt worden om geostrategische voordelen te pogen bekomen kan er moeilijk sprake zijn van een oprechte aandacht voor deze belangrijke themas. Mbt de akkoorden tot ontwapening tussen de VS en Rusland staat hierboven een relevante cartoon. We kunnen m.i. wel spreken van een symbolische daad die toenadering tussen beide landen hoopt te bewerkstelligen. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 april 2010 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik overschat het nergens omdat ik nergens een poging heb gedaan om aan te geven wat het belang van dit feit is.
![]() |
![]() |