![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe zo voort, Ratzi! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 april 2010 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het wordt stilaan een beetje "preposterous", vind je dat nu zelf niet? Je doet me denken aan die Iraakse minister tijdens de Golfoorlog. "WE WILL WIN THIS WAR " Terwijl de Abrahams achter hem reden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Williamson spreekt zijn eigen mening uit, wat hij van mij mag. Trouwens jullie zijn de eerste om tegen dogma's te zijn, dan kun je ook de holocaust een dogma noemen. Iedereen die kritiek geeft hangt eraan.
Wat williamson zegt is zijn mening en niet die van de Kerk. Die hem trouwens terugfloot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() De zaak Williamson heeft niets te maken met die pedofilie drukte. Zoek wat op Google, en u zult snel vinden dat het FSSPX niet in volledige communie is met de Kerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pedofilie drukte ?? drukte voor niets ????
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.guardian.co.uk/world/2010...op-blames-jews ![]() http://www.lastampa.it/redazione/cms.../babini01g.jpg http://www.lastampa.it/redazione/cms...4019girata.asp http://www.ansa.it/web/notizie/rubri...761588109.html Sindsdien krabbelde hij al terug: Citaat:
Wat een reusachtig kiekenkot is dat daar... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Zo opgewonden, Cdude? Ja, het is de eerste keer in deze "crisis" die nog niet zo lang bezig is.
En ik heb toch al een tijdje gezegd dat Kardinaal Ratzinger werd tegengewerkt door een andere kardinaal. Pas nu weet ik de naam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() De eerste van het rijtje
![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 17 april 2010 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ja, er zullen nog velen aan het licht komen. En dat is goed. We moeten het onkruid tussen de mooie bloemen van de Kerk weghalen, te beginnen in de hoogste rangen.
Laatst gewijzigd door Albrecht : 17 april 2010 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Omploegen en het veld brak laten liggen zodat de natuur zich kan herstellen van de jaren misbruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Onlangs (op het Symposium van Pro Flandria) hoorde ik nog een mooie stelling: "Niet elke conservatief is christelijk, maar elke goede christen is wel conservatief." In de meest stricte zin van het woord had de man (ik weet niet meer wie het zei, ik denk Prof. Andreas Kinneging) overschot van gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onwaarschijnlijk en wraakroepend hoe sommigen nog steeds de verantwoordelijkheid vd rkk-leiding inzake kindermisbruik van haar personeel weigert te erkennen en te veroordelen.
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 18 april 2010 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |