Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2004, 20:43   #21
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Mischien,maar mijn geduld is op.
Ha uw geduld is op. Zet hieronder dan eens een lijstje van alles wat moslims u al hebben aangedaan.
Van een flippend kalf een flippend rund gemaakt
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:54   #22
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Dinsdag bliezen Palestijnen een Israëlische pantserwagen op in Gaza-Stad. Dat kostte zes soldaten het leven. Palestijnse extremisten zijn met lichaamsdelen van de soldaten aan de haal gegaan en hebben die als trofeeën laten zien. Hadden ze een hoofd gehad ze staken het in de lucht zoals de moordenaars van Nick Berg dat deden. Wie loopt er nu te pronken met lichaamsdelen, alleen barbaren zijn tot zoiets in staat. Sick bastards!
Nog gehoord over het belang van oren van VC's voor de US soldaten in Vietnam?
U bedoeld die soldaten die door het te lang verblijven in de jungle zijn gek geworden en zich versierden met de oren van hun vijanden. Nee, niets meer over gehoord.
Oud 13 mei 2004, 22:32   #23
AyneRand
Minister-President

Standaard

Tijdens de franse Vietnam oorlog hakten de fantastische soldaten van het vreemdeling legioen regelmatig hoofden af om ze op palen te zetten bij dorpen die net iets te veel te Vietminh genegen waren. Ze gebruikten die hoofden soms ook om er voetbal mee te spelen. So what's the problem. Nog nooit in het echt een oorlog meegemaakt?
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 23:42   #24
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het is de Westerse wereld niet die de ondergang van de Koranische godsdienst wenst, het zijn de moslims die ons dood willen.

Net zoals Osama Bin Laden niet kan leven met het Westen,wil ik niet meer samenleven met moslims. Ben je tolerant genoeg om intolerantie te tolereren?

Wat mij betreft is het een uitgemaakte zaak:eten of geëten worden.....
Het is niet de wereld die ik gewild heb,en het is niet de wereld die ik gemaakt heb:ik ben er enkel in geboren en ik heb me aangepast.....

Sorry.
En stilaan begin ik er zo ook over te denken... Enkel met dat verschil, dat ik nog wel wil samenleven met de moslims, als ze ondubbelzinnig hun extremisme en discriminatie willen verbannen en dezelfde mate van zelfkritiek als het westen aan de dag leggen ... dat zal nog generaties tijd en vele doden vergen...
Oud 14 mei 2004, 03:12   #25
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat was een kwestie van goeie boekhouding:de comandanten moesten weten hoeveel vijanden hun soldaten hadden gedood.En dat er daar serieus gedegeneerde types rondliepen wisten we allang.
De moslims ruilen lichaamsdelen voor veroordeelde terroristen.....even schandelijk,maar wel recenter.
Tijd heelt alle wonden (behalve doorligwonden heh )
Oud 14 mei 2004, 03:14   #26
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enkel met dat verschil, dat ik nog wel wil samenleven met de moslims, als ze ondubbelzinnig hun extremisme en discriminatie willen verbannen en dezelfde mate van zelfkritiek als het westen aan de dag leggen ... dat zal nog generaties tijd en vele doden vergen...
OK die reserve maak ik ook.Maar de doden moeten dus wel aan hun kant vallen,wij hebben nu al 200 Europeanen tekort.
Oud 14 mei 2004, 04:06   #27
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Het wordt tijd dat een aantal van die islamieten inziet dat er allerlei schort aan hun religie. Dat is de beste manier om de lont uit het kruidvat te halen.
Oud 14 mei 2004, 11:57   #28
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Het wordt tijd dat een aantal van die islamieten inziet dat er allerlei schort aan hun religie. Dat is de beste manier om de lont uit het kruidvat te halen.
Inderdaad, zo simpel is dat, en er is geen andere uitweg! Zoals het westen haar christelijke doctrine heeft weten te relativeren, zo moet er een beweging komen bij de moslisms, en die beweging moet rechtstaan en het heft in handen nemen in de moslimwereld.
Oud 14 mei 2004, 12:22   #29
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat was een kwestie van goeie boekhouding:de comandanten moesten weten hoeveel vijanden hun soldaten hadden gedood.

En dat er daar serieus gedegeneerde types rondliepen wisten we allang.
bodycounts waren schoolvoorbeeld van euh... creatief boekhouden, idem voor onderscheid eigen KIA-WIA.
Elk standaardwerk over het conflict houdt er dan ook geen rekening mee, tenzij om ermee te spotten genre: als die cijfers kloppen, is hele Vietnamese bevolking al 2 keer gedood, waarschijnlijk waren het dus marsmannetjes die toen op ons schoten.

veel chance als je een paar oren wil terugvinden bij bvb napalm-slachtoffer

Gedegenereerde types alleen zijn geen uitleg.
Samenwerking van o.a. aard van conscript army, sociale experimenten en zeker in de latere jaren een gebrek aan degelijke onderofficieren (wegens dood, gewond of doorgedraaid) zijn logischere uitleg.

voor wie interesse heeft, google es op Shelby L. Stanton. Zonder dank!
Oud 14 mei 2004, 12:26   #30
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

U bedoeld die soldaten die door het te lang verblijven in de jungle zijn gek geworden en zich versierden met de oren van hun vijanden. Nee, niets meer over gehoord.
iets recenter dan misschien.. De christelijke Armenen die de oren van dode Moslims ( Azeri's meerbepaald) afsneden en rond hun nek hingen.. hmmm.. een kleine tien jaar geleden nu..
Oud 14 mei 2004, 12:29   #31
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
Enkel met dat verschil, dat ik nog wel wil samenleven met de moslims, als ze ondubbelzinnig hun extremisme en discriminatie willen verbannen en dezelfde mate van zelfkritiek als het westen aan de dag leggen ... dat zal nog generaties tijd en vele doden vergen...
OK die reserve maak ik ook.Maar de doden moeten dus wel aan hun kant vallen,wij hebben nu al 200 Europeanen tekort.
ik denk dat we niet te hoog moeten oplopen met onze 'Westerse' zelfkritiek.. Als je hier al zit hoe sommigen slaafs achter de 'vlag' aanlopen, dan zie je toch dat de mechanismen waardoor een menselijk wezen gedreven wordt, toch overal hetzelfde zijn.. Begin nu eens door te krijgen dat zowel in de Moslim wereld als in de Westerse wereld er mensen zijn die niet nadenken, géén zin voor zelfkritiek hebben en dergelijke meer..
Oud 14 mei 2004, 16:42   #32
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
Citaat:
ik denk dat we niet te hoog moeten oplopen met onze 'Westerse' zelfkritiek.. Als je hier al zit hoe sommigen slaafs achter de 'vlag' aanlopen, dan zie je toch dat de mechanismen waardoor een menselijk wezen gedreven wordt, toch overal hetzelfde zijn.. Begin nu eens door te krijgen dat zowel in de Moslim wereld als in de Westerse wereld er mensen zijn die niet nadenken, géén zin voor zelfkritiek hebben en dergelijke meer..
Zelfkritiek, zelfanalyse, individueel denken zit in "ons" systeem gebakken, het wordt zelfs geïnstitutionaliseerd. Er zullen natuurlijk altijd enkelingen zijn die daaraan niet meedoen of die het te éénzijdig wensen toegepast te zien. Maar je gaat me niet vertellen dat deze cultuur van zelfkritiek in dezelfde mate wordt toegepast, aangemoedig en geapprecieerd in de moslimcultuur... sorry

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be