![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() an antisemite used to be someone who doesnt like jews,
now its anyone the jews dont like
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Wel heel vreemd dat vele antizionisten geen problemen hebben met revisionisten als Faurisson en Leuchter, nicknames op dit forum gebruiken als "Zyklon B", vroeger negers gingen lynchen met de KKK en Adolf Hitler best wel een fijne man vonden. Probeer nou maar niet te ontkennen want je weet best dat het waar is....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Extremisme werkt extremisme in de hand...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]()
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Beetje een flauw excuus maar dat zijn we wel gewend van jullie soort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Gewoon om ZEKER te zijn ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() hij is hasbaRAT
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]()
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Dat moogt ge mij nu wel eens uitleggen. Waren het de joden die de gastarbeiders naar hier haalden, de snel-Belg wet goedkeurden en laks zijn als het op zaken als gezinshereniging komt? Ik wist niet dat er zoveel Belgische parlementairen de laatste decennia van joodse afkomst waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Een overdreven voorstelling van zaken maar ze zijn wel degelijk een gevaar omdat zich aan de zijde van het islamfundamentalisme scharen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Mister "1-zin" , is weer goed op gang merk ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Partijlid
|
![]() Hij is het levende bewijs dat de ouders hun kinderen beter moeten opvoeden.
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grievous : 20 april 2010 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ten eerste zeg jij, zomaar uit het niets (of dat moet ik toch aannemen als je daarbij geen link geeft), dat antizionisten vroeger graag samen met de KKK negers lynchten. Maar ik vraag me nu ten stelligste af wat antizionisme en negerhaat met elkaar gemeen hebben. Jij ziet "antiozionisme" als een synoniem voor "negerhaat", wat meteen al een grote drogreden is. Kennelijk wil je hier ook mee zeggen dat antizionisme (omdat het volgens jou samengaat met negerhaat) door en door slecht is. Maar ik moet je teleurstellen dat er, in mijn ogen, niet direct een verband tussen beide valt te vinden, en ik ook geen weet heb van een grote negerhaat onder de antizionisten. Ik heb toch nooit iets van negerhaat gemerkt in de werken van Finkelstein of Shahak. Daarna zeg jij dat antizionisten Hitler wel een fijn man vinden. Nogmaals zie ik hier geen logica in, omdat antizionisme niet gelijk is aan 'Hitler-liefde'. En wederom: de meest uitgesproken antizionisten vinden verachten Hitler niet minder hard. Jij zegt ook dat veel antizionisten geen problemen hebben met revisionisten. Mij lijkt het vooral dat ze revisionisten de vrijheid geven hun mening te verkondigen, en niet per sé het eens zijn met hun werk. Maar ook: wanneer ben je een revisionist? Als je de Holocaust ontkent. Maar doen alle zogenaamde revisionisten dit? Ik ben nu geen kenner van bijvoorbeeld Faurissons werk, maar ik dacht niet dat hij de Holocaust ontkent/ontkende. Zo zegt N. Chomsky is zijn Faurisson-verdediging: "Maar is Faurisson een anti-semiet en een nazi? Ik ken zijn werk niet zo goed maar als gevolg van de aanvallen op hem heb ik toch één en ander gelezen. Er zijn geen aanwijzingen dat de aantijgingen waar zijn. Ook in de publieke teksten en correspondentie die ik over hem las vond ik geen geloofwaardige aanwijzingen. Voor zover ik kan zien is hij een tamelijk apolitieke 'liberal'. " Natuurlijk is dit geen bewijs (ik zei het al: zijn werk ken ik ook niet tot in de puntjes), maar toch moet je oppassen met iemand zomaar tot antisemiet of nazi te bestempelen. Trouwens, ben je het Israël-revisionisme dan niet vergeten (de ontkenning van de Armeense genocide)? En wat de nicknaam Zyklon B betreft: daar moet je niet voor aan mijn adres zijn. En zoals je ook ziet heb ik geen gelijkaardige naam.
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” Laatst gewijzigd door Antman : 20 april 2010 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |