![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Is dat rijk zijn? | |||
nee, dat is niet rijk zijn |
![]() ![]() ![]() |
7 | 50,00% |
ja, dat is rijk zijn |
![]() ![]() ![]() |
7 | 50,00% |
ik begrijp het probleem niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
het probleem interessert me niet |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een stuk minder pessimistisch. Als mensen onder druk staan, en voldoende vrij gelaten worden, worden ze vrij inventief. Ik zou denken dat zij die de laatste druppel petroleum willen voor eigen gebruik, zichzelf in hun graf aan 't graven zijn, want vroeg of laat is het toch op. Als je (zoals de VS) een reusachtig politiek en militair apparaat moet bekostigen om de laatste druppels te bekomen, dan worden dat hele dure druppels en dan kan je beter direct naar vervangingen zoeken. Dus laat die mannen maar ijveren voor hun olie. Ze betalen zich blauw om enkele decennia te kopen. Beter om die middelen aan te wenden om geen olie meer nodig te hebben. Dan lacht ge ze met hun Mad Max strategieen gewoon in hun gezicht uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat ben ik natuurlijk geheel met je eens - maar ik ben nu eenmaal een Ier en voor mij in het bijzonder is de wet van Murphy in mijn ogen nog veel te optimistisch!
Het energie probleem zal toch in de richting van nucleaire technologie gezocht moeten worden en laat de yanken inderdaad hun kortademige Mad Max visie maar naar botvieren. Maar dat intercontinentale mobiliteit op vakantiegangers-schaal nog lang zal standhouden is nog maar de vraag. Maak er gebruik van zolang het nog kan en investeer NIET in aandelen Boeing!
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Meeste en meerderheid zijn twee woorden met een verschillende betekenis.
Laatst gewijzigd door grievous : 24 april 2010 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Arm België, waarin 15% van de bevolking geen nagel heeft om aan zijn gat te krabben, en het gemiddeld bezit per familie 380.000€ bedraagt.
Tijd om wat meer aan herverdeling te doen en als ze dat niet willen, de bourgeoitjes, dan maar aan kapitaalsvernietiging... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook de laatste paragraaf klopt duidelijk niet.Hernieuwbare energie is de toekomst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor het overige weer een typische pc held. ![]() Laatst gewijzigd door grievous : 24 april 2010 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Solidariteit is hier hoofdzakelijk gedwongen, en gelukkig zo. Liever een PC-held dan een PC-luis. ![]() Ik heb al heel wat kapitaal vernietigd. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 april 2010 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En uw ijdel geblaas maakt weinig indruk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet van plan een gezellige scheldtirade met jou op te zetten, als je zo doorgaat, ga ik je compleet negeren. En, wat heb je horen zien zeggen over arm zijn? Laatst gewijzigd door eno2 : 24 april 2010 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt het allemaal van horen zien zeggen. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 april 2010 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is voor mij een politieke KPI enkel bedoeld om herverdelende maatregelen en overheidsinmenging te promoten. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 24 april 2010 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Utopia bestaat niet. Elders in de wereld is armoede de norm en hongersnood de andere optie.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 25 april 2010 om 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling