![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als je niks doet zit je pas helemaal in zak en as, want de volgende regering zal alleen maar klagen, zagen en de belastingen verhogen. Zogenaamde, burgeronvriendelijke beslissingen nemen uit 'noodzaak'. We gaan dan zo'n dingen tegenkomen zoals in Griekenland, zeker in België dat een voortrekkersrol heeft in Europa. MIJ NIET GEZIEN ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan een computer, een televisie en een gsm ook. Maar het is geen kwestie van kunnen natuurlijk. Ik heb bijvoorbeeld bewust mijn televisie en mijn vaste telefoon buitengebonjourd. Het punt is dat er nu eenmaal mensen zijn, vooral ouderen, die niet over moderne communicatiemiddelen beschikken. Hun stem is nochtans niet minder waardevol dan de stem van mensen die wèl over die communicatiemiddelen beschikken. Om kort te gaan: verkiezingen of referenda via internet is niet meer dan wishful thinking (nog afgezien van alle technische problemen die daar bij komen kijken).
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Deze mensen zijn een minderheid. Er is geen andere mogelijkheid dan die zaken via telecommunciatie te doen, we kunnen toch moeilijk werken met postduiven é |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is poepsimpel. We gaan dat doen, zo simpel is dat. Beter dan lijdzaam toe te kijken hoe ze ons nog meer gaan melken. Ik wil mijn kinderen dat NIET aandoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangetekende post is ook nog een optie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() ik doe ook mee
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, beste, dat is het spijtig genoeg niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |