![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De LSP zal natuurlijk geen stemmenkanon uitspelen bij meerdere verkiezingen ... bij gebrek aan stemmenkanon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zei czar Nicolas II ook over de Bolschewieken in 1916. We wijken echter af van het onderwerp. Het verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaad van Dewever aan de Vlaamse kiezer.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 28 april 2010 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() N-Va is tiotaal geen éénmanspartij meer. Is een partij met veel hardwerkende, energieke parlementsleden en een sublieme voorzitter, een politiek genie..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Grappig. Wordt u soms ook wakker terwijl u droomt over de bloedbaden die u gaat aanrichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier hebt ge een punt. Maar wat is het alternatief ? Niet deelnemen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Dit is wel de meest kwaadaardige interpretatie die ik ooit gelezen heb over de N-VA. Het grappige is dat men in 2003 krak hetzelfde zei, maar dan met Bourgeois als center of the universe.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deuh. Maar lul dan niet als zou het de schuld zijn van het Belgisch systeem en de enigste oplossing het confederalisme zou zijn. Samenvallende verkiezingen zouden ook al kunnen helpen of gewoon een principieel standpunt innemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Met alle respect voor De Wever en de vele N-VAers die ik ken, maar het valt niet te ontkennen dat De Wever wel het enige kopstuk is dat ervoor zorgt dat N-VA ook appeal heeft buiten de traditionele Vlaamse-nationalistische achterban. Dat is gewoon een vaststelling, geen oneer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Samen vertegenwoordigen ze wel 1% van de kiezers . Zouden ze in de komende verkiezingen vooruitgang boeken ? Wellicht kunnen ze zo veel gewicht in de schaal leggen bij de komende hervormingen ...
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat betwist ik niet maar ze komen nog niet aan de enkels van Dewever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Ik vond dat onze Filip er nogal benepen bijzat de laatste tijd...kunnen ze in die miljardenslurpende Vlaamse praatbarak niet een paar aangepaste plaatsen maken voor obese mensen?
![]() |
#35 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom doet Dewever net als Leterme geen stap terug, als erkenning voor zijn falen in de Vlaamse regering?
Ik mag trouwens hopen voor Luc Sevenhans en Jan Jambon, de 2 NVA'ers uit de provincie Antwerpen in de Kamer, dat Dewever op de Senaatslijst zal staan... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Daarvoor heeft hij te lang met de vijand geheuld, te dikwijls zijn woord gebroken en te ondemocratische demarches (CS) gemaakt. Zet hem eens een twintig minuten/jaar in een cordon en ga dan nog eens kijken wat er van dat "genie" overblijft. Desalnietemin wens ik die man de 800.000 voorkeurstemmen van Leterme en doe er voor de NVA nog gerust een miljoentje bij...als dan het VB de schade nog wat kan beperken gaan hier de champagnekurken poppen... Ik kijk al rijkhalzend uit naar de haatsmoelen van de VRT-sossen bij het aankondigen van de overwinning van de Niveanen...
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou wel eens kunnen verschieten.
|
![]() |
![]() |