![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan vergeten we nog de doden omwille van hart- en vaatziekten. Dus kunnen we beter de politie afschaffen en ze omvormen tot een gezondheidspolitie. Veel efficiënter.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Brussel is als een verwaarloosd huis, met vuile bruine muren, met een verwilderde tuin vol zwerfvuil en ongedierte. Het huis moet met de kärcher gereinigd worden, gerenoveerd, en wit geschilderd, de tuin grondig opgekuist, ontdaan van onkruid, vuiligheid, smeerlapperij en ongedierte. Tot slot moet het huis verhuurd worden aan een familie Vlaamse burgers.
Laatst gewijzigd door den dinges : 30 april 2010 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 30 april 2010 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Congolezen zijn niet zo moeilijk te herkennen, toch? Een Marokkaan of een Chinees herken je toch ook meteen? Of is uw argument dat alle zwartjes er hetzelfde uitzien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon in een buurt met veel Congolezen en Rwandezen. Uiterlijk zie ik niet meteen het verschil, en mijn talenkennis is onvoldoende om het verschil tussen Kirundi en Lingala te herkennen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Informeer u beter.
![]() |
![]() |
#28 |