![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij niet dan?
Zij waren de fundering van het gedoogbeleid onder anderen ![]() Niet een perfect gedoogbeleid, maar wel een begin. In mijn levenservaring waren de mensen ook minder gespannen. We lopen nu zo politiek opgefokt. Hiervoor was het misschien ook niet rozengeur en manenschijn, maar er was iets dat draaide. We hadden wel eens iets zoals DHL etc, maar dat zijn peanuts vergeleken met nu. En ja je hebt gelijk, de overgrote meerderheid halen is dus een must. Ik hoop dan ook dat ik niet de enige ben met heimwee naar paars!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ben bijvoorbeeld niet zo gelukkig met de notionele aftrek. Maar dat is de prijs van de coalitie. Na de toestanden van de laatste 3 jaar zou je zelfs bijna heimwee hebben naar Verhofstadt. Dat kan ik begrijpen; maar ik zal nooit voor de liberalen stemmen. Laatst gewijzigd door artisjok : 1 mei 2010 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wie anders dan Verhofstadt is capabel BE terug op "orde" te krijgen? Vergeet maar niet hoe de liberalen op nationaal niveau bezig waren ons imago op te krikken. Buitenlandse reclames etc om in BE te investeren. Weet je, ze deden eigenlijk veel. Maar we laten onze kop altijd zot maken door de omkoopbare media. "Vormen" van waarheden worden in jasjes van sensatie gestoken. En ja, iedereen is nu eenmaal ne smeerlap dus iedereen valt wel met iets in het slechte daglicht te stellen. En gelijk een besleurd huwelijk, we zien alleen nog maar het slechte en niet meer het goede. Het enige goede dat de christenen altijd hebben gehad is een verkiezingscampagne. En daar stopt het! Keer op keer zijn we belazerd door die partij. Van giftig (kankerverwekkend) eten tot de val van een regering. Ik zeg dan: is dat geen duidelijk signaal? Veel anders hebben we niet om te vergelijken, en ik zou dan ook geen risico's nemen en stemmen op datgene dat wel draaide: Verhofstadt! Want nogmaals, wie anders is er geschikt?
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij wil gewoon hele dag stoned zijn. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 1 mei 2010 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De jacht op wietrokers heeft ook wel positieve kanten.
Als ik gepakt en veroordeeld wordt voor iets krijg ik automatisch een bandje want de gevangenis zit vol met psychiatrische patienten en wietrokers. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Vandelanotte dit evengoed zou kunnen. Of Vera Dua. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar haal jij het in godsnaam vandaan dat ik dagelijks stoned wil lopen? Als ik dat zou willen, zou ik dat doen. En jij noemt anderen hier kortzichtig? Ik denk dat jij maar beter op mijn black list naast Ironchef komt te staan ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dit maar, want ik ken ze eigenlijk niet zo heel goed. Vandelanotte, neen dank u. De pensioenkas trekker laat U en mij langer werken. Als ik de situatie niet verkeerd inschat uiteraard.
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 1 mei 2010 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Als de microfoon van Brown per ongeluk open staat na een slecht interview hoor je hem vragen 'wie (welke hufter) heeft dit interview geregeld?' Uw leiders zijn onschuldige lammeren. Laatst gewijzigd door Piero : 1 mei 2010 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
campagnes kosten handenvol geld en dit geld komt in sommige landen van investeerders(bedrijven, zakenlui, mega organisaties) waardoor de objectiviteit van deze politici verloren gaat en eigenbelangen voor een stuk gaan meespelen. nu het is een utopie dat het ooit wel zal beter worden dat de mens leert van zijn fouten want dat is dus niet het geval, pas als er ooit zoals in een leuke hollywood film een alien soort ons zou willen uitroeien zullen we onze trots arrogantie, geloof enz opzij zetten om mekander te vertrouwen en samen te werken en vermits ik niet gauw aliens ![]() |
|
![]() |
![]() |