![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over de dictatuur, Fonske, het gaat over onschuldigen en dat men 500.000 oproept om dat te vieren. Vindt je dat normaal? En daarbij deden ze wat Abou Blahblah hier tracht te doen: het M-O conflict op de lokale bevolking uitspelen. Neen Irakezen zijn geen doetjes als je ziet wat ze in staat zijn: een volksfeest met 500.000 om een paar onschuldigen te hangen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de eerste plaats jouw stukje komt uit en boek én een artikel. Ten tweede, hij refereert. M.a.w worden haalt een idee uit een boek. Schrijft het er niet lettelijk over. Je hebt het dus niet uit een boek gehaalt. Je hebt het vast nooit gelezen. Citaat:
Trouwens ik vindt nergens melding van die Daarom zet ik de context erbij. De isrealis waren op dat moment de grote vijand. Zoals ik al zij remeber de communisten jacht in de VS en de jappen in de VS tijdens WOII. Die mensen werden op dat moment echt gehaat doorde bevolking. Net zoals de Joden toen in Iraq, en nu waarschijnlijk nog gedeeltelijk. En dat zo blijven zolang er geen oplossing is tussen Israel en Palestina.
![]() |
![]() |
#23 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Je ten tweede is weer zo'n fata morgana "hij refereert" en in dit geval is het duidelijk dat de tekst uit het boek komt. Waar zit jij moeilijk om te doen ventje? En ik heb nooit geschreven dat IK het uit het boek gehaald heb noch dat ik het boek gelezen heb: ik ken de zaak zelf uit die tijd maar om hier een paar ongelovigen zoals jij iets te laten verstaan gaf ik wat internet info op. Jij zint er zoals gewoonlijk eender wat op los. Met zo iemand als jij valt niet eens te redeneren. Ga het in het vervolg eens aan de juf vragen hoor en dan krijg je de tut tut misschien terug. Zij is er voor betaald om je op te leiden (of lijden in jouw geval). Het enige dat je tracht te bewerkstellingen is proberen te bewijzen dat dit verkeerd is: Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En je vergeet natuurlijk de duizenden Joden, ouderen vrouwen , kinderen vermoord en verkracht door de Iraqis, maar ja dat zul ja natuurlijk niet gevonden hebben. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Over het eerste over de site: het stukje dat jij gebruikt hebt uit een artikel en een boek, niet enkel uit een boek. Geen discussie daarover, ga zelf zien op de site. Dat je hierover blijft discusieren is gewoon zielig.
Citaat:
Ovr verdraaing van woorden gesproken. Trouwens wat zit jij altijd te lullen over mijn stent zijn. Ik durf te minste toegeven wat ik student ben en dan ga je dat tegen mij gebruiken. Wat weet een onervaren student nu? Een laffe manier van argumenteren by the way. Bij jou stont er tot voor kort enkel dat je uit Mullahbeek( wijst op jouw afkeer van arabieren), wat je nu ook wijselijk verwijderd hebt.
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zoals een leeraar die kwaad word op zijn leerling omdat hij zijn huiswerk niet afmaakt ; noem je de leeraar dan een haatdrager ,de antwoord is neen , de leeraar is kwaad om zijn leerling aan te moedigen voor zijn werk zodat hij in de toekomst een beter leven heeft, zie je niet dat soms in de koran over het paradijs gesproken wordt ,een dan over de hel, dat noemen wij in het arabisch, "tar'3eeb"& "tarhieb" , "tabchier" "tan'dier" , zo werd de profeet ook als "mobaschir" wa "nadier" genoemd , iemand die je bang maakt om allah te vrezen maar ook je geruststeld om allah te loven !!
![]() |