![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo en komen ze dan ook op straat, of gaan ze in de mis eens een liedje gaan kwelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fout: de rooms katholieken.
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het blok en het Franse FN squatten die dag ook onterecht. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee dat valt zo niet op, dat ergert mij blijkbaar zo niet, het zal aan de vrt liggen die er minder aandacht aan schenkt denkik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na de vraag meermaals te hebben gesteld, moet ik concluderen dat je daar geen anwtoord kan op geven. Hoogstens de vraag wat weglachen. Blijkbaar vind je het leuk om de SP.a links te noemen, en daar allerhande conclusies uit te trekken, maar je slaagt er niet in mij te vertellen wat er links is aan de SP.a. Maar ik wil je wat helpen. Was de privatisering van Belgacom dan links? Was de privatisering van De Post dan links? Was de liberalisering van het spoor dan links? Was de liberalisering van de energiemarkt dan links? Was de fiscale amnestie dan links? Was de wapenlevering aan Nepal dan links? Was de steun aan de wapentransporten van Amerikaans materieel naar Irak dan links? Wes de Ikea-wet dan links? Was de ondertekening van de Europese Grondwet dan links? Is het zetelen van Willy Claes in de Raad van Bestuur van Carrefour dan links? Is het zetelen van Patrick Janssens in de Raad van Bestuur van Dexia dan links? Is het voorzitterschap van de bestuursraad van Ethias door Steve Stevaert dan links?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Deze uitzonderlijke keer heb je gelijk. Ongelofelijk maar waar.
Dat wordt nogal vieren, hé? Laatst gewijzigd door filosoof : 1 mei 2010 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja zo'n ecodag moeten ze hebben, bvb Tjernobyl disaster herdenken of elke Gigawat windmolens die geinstalleerd worden vieren
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 mei 2010 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ecologisten mankeren inderdaad een feestdag.
De top van Rio van 3 tot 14 juni 1992.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 mei 2010 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 mei is niet van de SPA .... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() De Christelijke vakbonden hebben groene vlaggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo dan begrîjp ik nu waarom leterme geen tijd had voor BHV, altijd maar gaan vaandeldragen in al die processies ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha, en CD&V loopt dan mee achter die vlaggen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Feestrede van Vice-Eerste Minister Steven Vanackere ter gelegenheid van Rerum Novarum »
... 118 jaar geleden schreef Leo XIII met Rerum Novarum over “nieuwe dingen”. Wat hij schreef, zette iets duurzaams in ... Rerum Novarum toespraak van Hilde Crevits » ... Of het nu verkiezingen zijn of niet, een Rerum Novarum toespraak is altijd een verkiezingstoespraak. Rerum Novarum gaat ... Steven Vanackere in zijn Rerum Novarum speech » Quote: De solidariteit is het DNA van ons bestel. De solidariteit is de genetische code van ons middenveld. ... Toespraak van minister-president Yves Leterme op viering Rerum Novarum » ... oprecht. Rechtvaardigheid was het kernbegrip van Rerum Novarum in 1891. Ook in 2007 is het meer dan ooit aan de orde. Ik schoof het ... Regering Leterme is sociaal en wil échte oplossingen voor échte problemen » ... Naar aanleiding van de 1 mei-viering en Rerum Novarum worden er veel kritische vragen gesteld bij het sociaal-economisch ... Naar aanleiding van de 1 mei-viering en Rerum Novarum worden er veel kritische vragen gesteld bij het ... Een sociale overheid is een alert overheid » ... Gelegenheid: Rerum Novarum ... Donderdag 17 mei » Rerum Novarum. Hmm, later opgestaan dan gepland. Het uitgesteld verjaardagsfeestje ... ik wil iets betekenen in de CD&V. Laatavondjournaal. Rerum Novarum. Sociale zekerheid, Brussel, uitkeringen, langdurig zieken, ... Dinsdag 15 mei » ... Roma in Borgerhout. ACW Antwerpen had naar aanleiding van Rerum Novarum een leuke avond georganiseerd. Ik werd vriendelijk ontvangen en ik ... http://www.cdenv.be/search/node/rerum%20novarum |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vertel het eens aan Fieseldinges...
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Extreem-progressief... Dan beeld ik mij daar direct de omverwerping van ondemocratische structuren zoals de monarchie bij in, en van de vermulmde Belgische staatsconstructie. Ik zou dus zeggen: Vlaams-nationalistisch.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |