Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2004, 19:41   #21
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 19:41   #22
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

dubbel...
Oud 13 mei 2004, 19:45   #23
Tiger777
Burgemeester

Tiger777's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Tiger777
Standaard

Ik denk niet dat jij het zou appreciëren moest de bedelaar een uitsteekzel uit zijn rug tegen jouw venster duwen. Moet jij mij eens vertellen wie er respect voor wie heeft!

Als mijn uitleg een beetje moeilijk is voor jou, hou het dan bij wat Mitgard zei. Er is nu eenmaal niet genoeg geld om OCMW voor de wereld te spelen. Er is zelfs nog iet genoeg geld om de OCMW van Belgie te financieren.

en je zet je post geen kracht bij door ze 2X te posten hoor
Tiger777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 19:50   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Moby, als er in die landen partijen aan de macht waren zoals het Vlaams Blok dan zou er het 'eigen volk' niet zodanig behandeld worden dat het zijn geluk in de vreemden ging zoeken.
Of zouden het allochtonen zijn die daar weer uit hun gastland wegtrekken?
Oud 13 mei 2004, 19:55   #25
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger
Ik denk niet dat jij het zou appreciëren moest de bedelaar een uitsteekzel uit zijn rug tegen jouw venster duwen. Moet jij mij eens vertellen wie er respect voor wie heeft!
Dat heb ik nog niet meegemaakt... Misschien was het wel het Vlaams Blok met een nieuwe campagne tegen vreemdelingen.

Citaat:
Als mijn uitleg een beetje moeilijk is voor jou, hou het dan bij wat Mitgard zei. Er is nu eenmaal niet genoeg geld om OCMW voor de wereld te spelen. Er is zelfs nog iet genoeg geld om de OCMW van Belgie te financieren.
Je vergeet de miljoenen van het Vlaams Blok...Zij willen toch graag al die bedelaars buiten, laat ze dan al met betalen beginnen...

Citaat:
3x
Oud 13 mei 2004, 19:56   #26
blabla
Vreemdeling

Standaard

ik denk da die mensen eerder komen uit landen waar leuke partijen in de genre van LSP en pvda aan de macht zijn geweest en die ervoor gezorgd dat hun economie daar nu vierkant draait.

blok demoniseren ga nie blijven helpen ze..rund
blabla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 19:58   #27
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Moby, als er in die landen partijen aan de macht waren zoals het Vlaams Blok dan zou er het 'eigen volk' niet zodanig behandeld worden dat het zijn geluk in de vreemden ging zoeken.
Of zouden het allochtonen zijn die daar weer uit hun gastland wegtrekken?
De Walen zijn toch ook Belgen en van hen wil het Vlaams Blok ook af...
Oud 13 mei 2004, 19:59   #28
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Als die bededelaars ilegaal zijn buiten er mee,want de meeste bedelaars zijn ilegaal
Oud 13 mei 2004, 20:01   #29
Tiger777
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Citaat:
Dat heb ik nog niet meegemaakt... Misschien was het wel het Vlaams Blok met een nieuwe campagne tegen vreemdelingen.

Citaat:
Je vergeet de miljoenen van het Vlaams Blok...Zij willen toch graag al die bedelaars buiten, laat ze dan al met betalen beginnen...

Citaat:
3x
Sorry hoor, maar deze post benadrukt toch dat je je niet kan verweren met serieuze argumenten.

Vlamingen zijn solidair, maar de solidariteit moet zijn grenzen kennen. Vind jij het eerlijk dat jaarlijks 6 miljard VLAAMS geld naar de andere gewesten vloeit?
Oud 13 mei 2004, 20:01   #30
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Moby zeker van die waalse profituers
Oud 13 mei 2004, 20:06   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tiger, wij kunnen niet de ocmw voor de hele wereld spelen, dat is waar, maar de meesten onder ons hebben wel voldoende om een mens, die nergens kansen krijgt, een beetje hulp te bieden als hij geen andere mogelijkheid ziet dan zijn honger te stillen door te 'pochen' met zijn misvorming.
Ik heb trouwens ook hulp geboden aan knappe jonge vrouwen die 'pochten' met een al te braaf babytje op hun schoot. Maak mij niet wijs dat die vrouwen dat graag doen.

Voor zover ik weet worden illegalen uitgewezen als het land van herkomst hen terug wil nemen. Ik kan alleen maar hopen dat die landen ook op de vingers worden getikt en dat ze voortaan meer voor hun burgers zullen doen zodat ze niet meer ten prooi vallen aan mensensmokkelaars.
Oud 13 mei 2004, 20:08   #32
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Als die bededelaars ilegaal zijn buiten er mee,want de meeste bedelaars zijn ilegaal
Als ze illegaal zijn en ze volgens de Belgische wet hier niet mogen blijven, dan moeten ze er inderdaad uit. Maar men moet wel zaak per zaak bekijken.
Ik weet wel dat Vlaams Blokkers het met deze moeilijk hebben, want ALLE allochtonen zijn in hun ogen crimineel en het vonnis tegen de VZW's van het Blok is ongeldig ondanks de bewijzen.
Oud 13 mei 2004, 20:16   #33
blabla
Vreemdeling

Standaard

ne franstalige rechter die politiek benoemd is zal heel onpartijdig zijn...
als ge al niemeer moogt zijn tegen vrouwenbesnijdenis is het al ver gekomen
Oud 13 mei 2004, 20:19   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beer
Als ze illegaal zijn en ze volgens de Belgische wet hier niet mogen blijven, dan moeten ze er inderdaad uit. Maar men moet wel zaak per zaak bekijken.
Ik weet wel dat Vlaams Blokkers het met deze moeilijk hebben, want ALLE allochtonen zijn in hun ogen crimineel en het vonnis tegen de VZW's van het Blok is ongeldig ondanks de bewijzen.
Moby, het is juist omdat die mensen hier illegaal zijn dat ze niet aan officieel werk geraken en moeten bedelen of in de prostitutie terecht komen....of in een ander misdaadmilieu terecht komen.

Ik geloof ook niet dat alle allochtonen voor het Vlaams Blok criminelen zijn. Jammer genoeg zijn velen het wel, daar hoef je maar onze gevangenissen voor te gaan bezichtigen. Dat ontkennen maakt het alleen maar erger. Het is juist die jarenlange ontkenning van staalharde feiten die het probleem zo prangend hebben gemaakt.

Illegalen overtreden nu eenmaal een aantal wetten en zijn dus in feite strafbaar. Hen humaan terug naar hun eigen land brengen mét medeweten van hun regeringen is nu eenmaal beter dan hen met het zoveelste uitwijzingsformulier terug in de illegaliteit te jagen.
Oud 13 mei 2004, 20:21   #35
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Nee hoor Moby,de VB zijn niet tegen vreemdelingen die hun aanpassen.
En die hier wettelijk verblijven.Maar wel tegen PC die hun verdedigen,ook al zijn ze onwettig hier
Oud 13 mei 2004, 20:22   #36
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...Vlamingen zijn solidair, maar de solidariteit moet zijn grenzen kennen. Vind jij het eerlijk dat jaarlijks 6 miljard VLAAMS geld naar de andere gewesten vloeit?
De eerste keer dat ik over de ruzie tussen Vlamingen en Walen hoorde, geloofde ik het niet. Dit is dus gewoon het werk van een stelletje slechte gekken die niets beters te doen hebben!

Vlaanderen gaat niets geven wat het teveel heeft. Er worden afspraken gemaakt en er wordt BROEDERLIJK GEDEELD (wie minder heeft krijgt van wie meer heeft) en vergeet niet dat we nu in 2004 leven en niet in het jaar 4. We worden geacht beschaafder te zijn.
Door dit gedrag stevent men regelrecht op chaos...Na de Walen komen zeker de roodharigen, de blonde mensen, mensen met een oorring,...

Jullie probleem is gewoon dat jullie onverdraagzaam zijn en niets willen delen.
Oud 13 mei 2004, 20:25   #37
blabla
Vreemdeling

Standaard

weer overdrijven......
en wat dan met de wachtlijsten voor gehandicapteninstellingen en bejaardentehuizen........
+ons onderwijs kost nog altijd veel
we hebben 6% armen in vlaanderen .....
maar nee
we gaan het aan de walen geven
40 jaar geven is genoeg
als ge 40 jaar aan nen bedelaar iets geeft en hij spuwt en smijt het door ramen en deuren dan meode op een bepaald moment stop zeggen.
Oud 13 mei 2004, 20:26   #38
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Wat hier nog door niemand gezegd is, en mij verwondert, is, dat de mensensmokkelaars, die geld verdienen aan die bedelaars meestal ook vreemdelingen zijn en dan ook meestal mensen van dezelfde nationaliteit!!

Zo is het ook met huisjesmelkers, want die hebben vlug door dat ze gemakkelijk geld kunnen verdienen en daarop wordt hier weinig gezegd, want wie is er dan racist?

Ik ben door ondervinding er rotsvast van overtuigd dat de grootste racisten de vreemdelingen zelf zijn. Al eens geluisterd naar Turken over Marokkanen, of Polen over Joegoslaven??

Daartegenover zijn wij zeer brave burgers.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2004, 20:27   #39
Tiger777
Burgemeester

Standaard

Onverdraagzaamheid heeft hier niets mee te maken. De walen houden stevig de touwtjes in handen en de vlamingen zijn tweederangsburgers van de staat belgie die alles mogen bekostigen.

De walen zijn naar analogie met vlaanderen eens hun werklozen gaan controleren. Wil je geloven dat ze maar 2 werkonwillige walen vonden??? Vlaanderen betaalt jaarlijks 2 miljard aan de sociale zekerheid van Wallonie... Vlaams geld dat door de federale staat ter beschikking is gesteld om intra-gewestelijk uit te geven.

solidariteit moet van 2 kanten komen en da's vaak niet het geval in deze kwestie.
Oud 13 mei 2004, 20:29   #40
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Omaplop ze misbruiken hun eigen volk dit zet me wel tot nadenken?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be