![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Die knoeiers slaagden erin om vier vliegtuigen simultaan te kapen en rommelig te parkeren. Deze knoeiers hebben geeneens hun wagen opgeblazen. Dat lijkt me - op basis van de huidige gegevens - toch nog wel een verschil in professionaliteit.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over het aantal slachtoffers van de oorlog zelf, stoot ik op cijfers die zeggen dat er 1,3 miljoen slachtoffers waren van het begin van de oorlog tot augutus 2007. http://www.sbs.com.au/news/article/1...Iraq-sanctions http://www.swifteconomics.com/2009/0...ar-casualties/
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef ze dan maar eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beetje vreemd, niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() idd, als de taliban een aanslag WILLEN plegen, dan zijn ze daar meestal succesvol in.
Als die al mislukt, is dat omdat ze zelf worden neergeschoten nog voor ze hun doelwit kunnen bereiken. en nu zijn ze plots niet in staat om een onbemande bomauto te laten afgaan ? hoe hoog staat het terror alert ook al weer ? je zou bijna durven zeggen dat ...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier uitgebreid nieuws over de aanslag in NY http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8657606.stm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een nieuwe False Flag.
Op Tijd.be stonden heel wat burgers die 'ongehoorzaam' duidelijk maakten wat het doel is van deze aanslagen. Blijkbaar was dit teveel van het goeie, werden de reacties verwijderd en zelfs de mogelijkheid om nog te reageren uitgeschakeld! http://www.tijd.be/nieuws/buitenland...910494-439.art Wat leven we in een vrije wereld waar ieders mening mag gehoord worden !!! In Rusland en China, ja dat zijn slechte regimes ![]() Citaat:
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 3 mei 2010 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Shit, geen cache van de link te vinden ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 3 mei 2010 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat zou wat snel moeten gegaan zijn, reacties waren van deze morgen, zo snel indexeert google niet :-/
De censuur begint meer en meer op te duiken, naar mijn gevoel. (en ik kan het weten want ik geef veel mijn mening op dergelijke nieuwssites) Op HLN idem, maar dit is uiteraard geen referentie. De krant is tryout op het publiek. Klopt, blijkbaar ook geen cache meer, deze zijn verwijderd van Google bij de kranten? Tiens tiens... Iedereen mag gecashed worden, maar de kranten moeten vrijspel hebben... Er stonden heel veel goeie fundamentele reacties die verwijzen naar de False Flag. Blijkbaar wat TEVEEL van het goeie...
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 3 mei 2010 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() LOL
![]() Nu zijn het al DODE terroristen die aanslagen opeisen. Zo kan ik het ook. http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100503_008 Bin Laden was blijkbaar te magertjes als verhaal. Dan maar zo.
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En per saldo zullen de terroristen nog altijd het meest afzien. Van veel ruggegraat is bij u duidelijk niet veel sprake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Heeft de Taliban zich toch wel van park vergist zeker. Ze moesten aan South Park zijn en ze stonden aan Central Park.
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling