![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Neen, mijn houding wordt pas bepaald NA ondezoek.
Ik lees op "hun" site, analyseer en stel je een simpele vraag. Jij kan (of wil) die nt beantwoorden dus is er geen tegenspraak Als wij toch randdebielen zijn, waarom plaats je die onzin dan nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
onzin? heb je het het al onderzocht dan? btw niet iedereen is hier een randdebiel en ik had het neergezet voor open geesten , dus waarom kom je dan en nee, je houding wordt niet bepaald na onderzoek, da's een fabeltje. sla de geschiedenis er maar op na! Exodus heeft geloof ik ook al eens gezegd dat als er een UFO in je tuin land en je gelooft er niet in zal je het nog ontkennen. maar dat ga je toch ontkennen ![]() Laatst gewijzigd door Khwajagan : 3 mei 2010 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Euh, op welke planeet leef jij? Ik heb de info op de site van het product gevonden, hier gequote met de vragen er onder.
In kleinere brokjes kan ik het niet aanbieden. De stapjes van mn onderzoek speelden zich voor je ogen af ![]() ![]() Een antwoord op de vragen heb ik echter nog altijd niet gekregen. Ik kan dus alleen maar concluderen dat "open van geest" in jouw geval gelijk staat voor "niet" (kunnen) denken. Citaat:
Ik ga dan op dezelfe manier te werk : Observeren, Documenteren, ... Alleen ga ik NIET concluderen dat het ET's zijn alvorens er "iets" uitstapt. Jij daarentegen ziet ze zo al vliegen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Heb jij het al onderzocht dan?
Om misverstanden te vermijden: onderzoeken is niet met je luie kont, een colaatje in de hand, wat surfen op het internet, een boekje bestellen via Amazon en eens een lezing bijwonen. Dat is geen onderzoek, hoogstens wat amusement. Dus vraag ik je: heb jij het al onderzocht ? Natuurlijk niet, geen millimeter heb je van de beweringen van Oldfield onderzocht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Deze lezing van Oldfield vind ik dan wel best te pruimen:
http://www.youtube.com/watch?v=X4uLZcaRXcU |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Newspeak for dummies:
Open geesten = naïeve idioten die het geld uit hun zakken laten kloppen Zever = kritische en pertinente vragen Onderzoek = klakkeloos aannemen wat een of andere fooraap op youtube verkondigt Pipo = kiko (maar dat kan ook een jammerlijk mislukte poging tot humor zijn) Scepsis = NWO Enzovoort. Ik moet dringend eens wat open geesten gaan zoeken. Volgens mij valt er best veel geld aan zulke lui te verdienen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor dummies ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Natuurlijk bestaat de onzichtbare wereld, het is de wereld die we niet zien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Schaam u, echt. Wat mij opvalt is, dat dit soort "lezingen" een pak meer voorkomen in Nederland dan in België. En wanneer ze in België voorkomen, dan worden ze meestal nog gegeven door een Nederlander. Zou dat iets willen zeggen? Het valt wel op. Misschien heeft de kwaliteit van het onderwijs er wel iets mee te maken, ik zeg maar iets.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 3 mei 2010 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doe effe normaal! |
|
![]() |
![]() |