Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 mei 2010, 22:58   #21
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vlucht nu je nog kunt.

Wat denk je van Pretoria of St Maarten? Daar verstaan ze je een beetje.
Misschien zitten we veiliger in Marokko.

Ik nodig iedereen uit om voor hun volgende vakantie eens een reisje naar Marokko te boeken en dan daar dan eens hun licht te gaan opsteken bij de plaatselijke bevolking, hoe die tegenover de zo gezegde Marokkanen van hier staan, hoe ze er daar over denken. Ik denk dat er dan veel hun oogjes gaan opengaan. En daar is er dan geen sprake van racisme hé, aangezien het om, zogezegd eigen volk gaat.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 23:00   #22
busdriver
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Wensdenken. Met als enig doel uw propaganda proberen kracht bij te zetten en het Belgische volk te terroriseren door hen angst in te boezemen.
Nee, dat is gewoon realistisch zijn!
busdriver is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 23:05   #23
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Denkt u nu echt dat de Arabische wereld wakker ligt van dat contingentje bijeengesprokkelde pseudo-soldaatjes die nog voor de val van het ijzeren gordijn al onder de wapens waren en die beschamend weinig echte taken op zich nemen?
De Taliban moet zowat medelijden hebben met die padvindertjes van ons: "Niet op de Belgen schieten want die sukkelaars zijn slechter uitgerust dan wijzelf"

Ik zie de link niet echt tussen Bruxelloise maroc-provoque moslimfundementalisten met assimilatie-allergieën en het bewaken van Kabul Airport ...
Bovendien weet iedereen heel goed dat de boerkaspoken hier geboren en getogen zijn en zo "Afghaans" zijn als Jo Vally.
Ik vind het zéér laag dat u aan het spotten bent met mentaal gehandicapten die het leger bezoeken en vooral nog véél lager dat u dit linkt aan het niveau van ons leger! Van wanneer tot wanneer was u in dienst van onze strijdkrachten en in welke eenheid?
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 23:06   #24
BlueThunder
Banneling

Standaard

tja, Veebee verschiet ik niet van...
BlueThunder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 mei 2010, 23:08   #25
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueThunder Bekijk bericht
tja, Veebee verschiet ik niet van...
Ge zou er misschien beter wel van verschieten en vooral wakker schieten.
Oud 5 mei 2010, 23:11   #26
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Ik vind het zéér laag dat u aan het spotten bent met mentaal gehandicapten die het leger bezoeken en vooral nog véél lager dat u dit linkt aan het niveau van ons leger! Van wanneer tot wanneer was u in dienst van onze strijdkrachten en in welke eenheid?
KMS 142e promotie SSMW, 1e jaar GESLAAGD maar SNEL mijn kazakken gedraaid na een grondige kennismaking met het nog immer Vlaamsverachtende leger van comazuipers, mensenkloters en bureau-militairen

En nu gij ...
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 09:07   #27
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
KMS 142e promotie SSMW, 1e jaar GESLAAGD maar SNEL mijn kazakken gedraaid na een grondige kennismaking met het nog immer Vlaamsverachtende leger van comazuipers, mensenkloters en bureau-militairen

En nu gij ...
KTO bij 6 TTR te Lüdenscheid van 1986 tot 1990. Kazakkken gedraaid omwille van terugtrekking troepen uit Duitsland (en omdat ik meer in mijn "mars" had).

Los van dit alles heb ik nog altijd een probleem met het niveau van je vorige post. Soit, hop met de geit!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 10:26   #28
Wautd
Parlementslid

Wautd's schermafbeelding

Standaard

Als religieuze fanatiekelingen en terroristen zeggen dat we slecht bezig zijn... dan bewijst het dat we GOED bezig zijn.

Laatst gewijzigd door Wautd : 6 mei 2010 om 10:26.
Wautd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 10:30   #29
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Misschien zitten we veiliger in Marokko.

Ik nodig iedereen uit om voor hun volgende vakantie eens een reisje naar Marokko te boeken en dan daar dan eens hun licht te gaan opsteken bij de plaatselijke bevolking, hoe die tegenover de zo gezegde Marokkanen van hier staan, hoe ze er daar over denken. Ik denk dat er dan veel hun oogjes gaan opengaan. En daar is er dan geen sprake van racisme hé, aangezien het om, zogezegd eigen volk gaat.
Ik ben blij dat je ons uitnodigt, want zelf kan ik dat niet betalen. Wanneer vertrekken we?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 10:32   #30
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Ik weet het niet... stel dat ze de wetstraat 16 opblazen, moet ik dan blij zijn of niet?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 10:49   #31
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Het is eigenlijk waar, als die mannen over de hele wereld bommen smijten, waarom dan hier niet?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 10:51   #32
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik weet het niet... stel dat ze de wetstraat 16 opblazen, moet ik dan blij zijn of niet?
Dat hangt er van af. Als de 16 volzat met Belgische politiekers op dat moment, dan is heel het land blij.

Dansen en plezier!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 17:44   #33
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Te danken aan Crembo die onze beroepskillers naar Afganistan stuurde.
komaan niet met die propaganda afkomen hé.
We zijn het "doelwit" omwille van onze vrijheid, we zijn het doelwit omwille van het feit dan onze vrouwen ongesluierd rondlopen, gaan werken met mannelijke collega's. We zijn het doelwit omdat we een biertje drinken en ons af en toe god of allah vervloeken, daarom willen ze ons raken.
Oud 6 mei 2010, 18:24   #34
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Ik ben blij dat je ons uitnodigt, want zelf kan ik dat niet betalen. Wanneer vertrekken we?
Wie spreekt er van betalen? Ik nodig alleen mensen uit die goed in de slappe was zitten en die voor mij betalen.
Oud 6 mei 2010, 19:19   #35
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
komaan niet met die propaganda afkomen hé.
We zijn het "doelwit" omwille van onze vrijheid, we zijn het doelwit omwille van het feit dan onze vrouwen ongesluierd rondlopen, gaan werken met mannelijke collega's. We zijn het doelwit omdat we een biertje drinken en ons af en toe god of allah vervloeken, daarom willen ze ons raken.
En jij gelooft dat?

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 mei 2010 om 19:19.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 20:35   #36
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jij gelooft dat?
Gij niet?
http://www.dailymotion.com/video/xd3...ne-taouil_news

Laatst gewijzigd door Garry : 6 mei 2010 om 20:39.
Oud 6 mei 2010, 21:42   #37
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door busdriver Bekijk bericht
Totaal niet akkoord! Wat zou er gebeurd zijn, mocht er geen enkele Belgische millitair in afghanistan geweest zijn? Terug hetzelfde! Ze zijn gewoon zo smerig! (niet allemaal) Te danken aan zij, die dat volkje naar hier hebben gebracht! Zij die de grenzen hebben laten wegvallen, zij die de snel-belg wet goedgekeurd hebben, te danken aan de ps ook, te danken aan ons zelf!!!

Wat die extremisten doen, is proberen ons zodanig de stuipen het lijf proberen te jagen, dat we zelf geen toekomst meer zullen zien voor onze eigen kinderen. Terwijl zij de EU vernietigen van binnen uit! Wat dringend nodig is, is een beperking op het aantal geboortes in islamitische gezinnen!
Alleen zo wordt de Islamisering van de EU een halt toegeroepen!
En een beperking van de hoeveelheid islamietische gezinnen. NOOIT meer dan 9 % van de totale bevoking. Zo er méér zijn, moeten er buitengezet worden op de één of andere, door nieuwe wetten vastgelegde manier.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 mei 2010, 21:44   #38
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Hij staat mischien tussen die jongens op de foto.
Oud 6 mei 2010, 21:50   #39
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is eigenlijk waar, als die mannen over de hele wereld bommen smijten, waarom dan hier niet?
Omdat de terroristen zich in België ongestoord mogen komen uitrusten, in hun islamietische enclave's van Schaarbeek, Anderlecht, Molenbeek, en andere Borgerokko's en Charleroi's die dit land " rijk " is. Vermits de politie hen daar met rust laat, en ze daar op hun gemak plannen kunnen beramen, en wapens kopen, voor elders aanslagen te plegen, zijn ze in dit apenland nog nooit tot springstofachtige actie overgegaan.Dat is in elk geval de indruk die ik heb.
Oud 6 mei 2010, 22:24   #40
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Wensdenken. Met als enig doel uw propaganda proberen kracht bij te zetten en het Belgische volk te terroriseren door hen angst in te boezemen.
Niemand wenst dat,ook de slachtoffers in new-york,madrid,londen,irak,india,palestina enz... niet,maar navertellen kunnen ze het niet meer.
En wie zijn de slachtoffers,meestal de gewone mensen die aan de hele situatie niet schuldig zijn.
Voor hun en de familieleden was het zeker geen wensdenken of propaganda,maar pure werkelijkheid.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be