Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2010, 11:29   #21
den dinges
Banneling

Standaard Ernstig !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
Edit: lees Zweden ipv Denemarken. Maar wat een klojo's die flikken. Ze zijn echt zo hopeloos als Sjöwall ooit schreef. Terwijl er een iets doet staat de rest in paniek te schreeuwen.
Eén van die vrouwelijke agenten heeft er wel eentje netjes geïmmobiliseerd. Maar beter was het daar eens grof met de matrak door te gaan. Gewoon buiten westen kloppen, handboeien aan en afvoeren naar het gevang. Geweld in bende, geweld tegenover agenten in de uitvoer van hun functie, slagen en verwondingen met het oogmerk te doden eventueel, met een goede procureur ...Als het gerecht WIL, kunnen die gasten zwaar gestraft worden : j�*�*�*�*ren gevangenis. Om het af te leren. En na hun gevangenisstraf het vliegtuig op, retour Verwegland.

Laatst gewijzigd door den dinges : 13 mei 2010 om 11:33.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 11:31   #22
den dinges
Banneling

Standaard grapje

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Hoe ga je dwangsommen innen van steuntrekkers?
Ze zouden kunnen betalen door een orgaan af te staan bvb. ? Zoniet dwangarbeid.

Laatst gewijzigd door den dinges : 13 mei 2010 om 11:32. Reden: grapje
Oud 13 mei 2010, 13:14   #23
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Hoe ga je dwangsommen innen van steuntrekkers?
Steun wordt ingehouden tot het saldo volledig is terugbetaald.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 22:37   #24
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Van wat moeten die dan leven ondertussen ?
Oud 14 mei 2010, 07:04   #25
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Van wat moeten die dan leven ondertussen ?
Dat is dan hun probleem.
Een paar mogelijkheden: - terug bij mama en papa parasiteren.
- idem maar dan bij broer, neef, ...
- werken.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 mei 2010 om 07:05.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 08:54   #26
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Dat islam-spul zal nooits vanze leve rijp zijn\worden voor onze samenleving.
Ze horen hier niet thuis.
Ze komen hier enkel om ons de wil van die pedofeet Moham en zijn idioot godje allah door de strot te duwen.
neen, maar ze worden door onze politiekers wel financieel gesteund om ons uit te kweken.
Da's het probleem van vandaag de dag.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 09:41   #27
DenTurk
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik heb de beelden net gezien. Best wel interessant hoe zo'n achterlijke religie haar zwakheden ten toonstelt. Dit filmpje toont hopelijk aan hoe extremistisch de Islam is en welk gevaar het betekent voor onze Westerse samenleving.
Opgepast, moslims eten mensen op!
DenTurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 10:01   #28
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Heb jij dit ooit weten toepassen?
Onder de 800 (en een klets) geindexeerd en verhoogd naar gezinssitu, is je uitkering gevrijwaard.
In België, in Nederland wel dacht ik. Iemand?

Laatst gewijzigd door Cdude : 14 mei 2010 om 10:02.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 15:23   #29
computeringenieur
Burger

computeringenieur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik heb de beelden net gezien. Best wel interessant hoe zo'n achterlijke religie haar zwakheden ten toonstelt. Dit filmpje toont hopelijk aan hoe extremistisch de Islam is en welk gevaar het betekent voor onze Westerse samenleving.
Niemand maar dan ook niemand heeft het recht om de islam te stigmatiseren. Actie lokt reactie uit. Natuurlijk is de islam voor jullie een gevaar omdat de moslims zich niet willen assimileren. Dus ik zeg voortaan: als we nog van die Pim Fortuyn gevallen willen zien doe dan maar zo verder. Jullie dwingen de moslims om geweld te gebruiken. Laat de moslims met rust en er heerst volledige vrede.

Laatst gewijzigd door computeringenieur : 23 mei 2010 om 15:27.
computeringenieur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 15:38   #30
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door computeringenieur Bekijk bericht
Niemand maar dan ook niemand heeft het recht om de islam te stigmatiseren.
Wat dat betreft, vertrouw ik geheel op jullie zelfredzaamheid.

Citaat:
Actie lokt reactie uit.
En of we op jullie verantwoordelijkheidszin mogen rekenen, heb je met bovenstaand zinnetje mooi geïllustreerd.

Citaat:
Natuurlijk is de islam voor jullie een gevaar omdat de moslims zich niet willen assimileren.
Zo horen we 't nog eens van een ander.

Citaat:
Dus ik zeg voortaan: als we nog van die Pim Fortuyn gevallen willen zien doe dan maar zo verder. Jullie dwingen de moslims om geweld gebruiken. Laat de moslims met rust en er heerst volledige vrede.
Bij alle andere gezindten overheerst de mentaliteit dat de juistheid van een idee uit de intellectuele kracht ervan voortkomt. De mohammedanen, in navolging van hun pedofeet vzmh, denken dat anderen tot het juiste inzicht worden gebracht door hun een tik op hun schedel te geven.

Vandaar dat de mohammedanen, die meer dan honderd keer talrijker dan de joden zijn, toch maar een minieme fractie van het aantal nobelprijswinnaars toegekend hebben gekregen (waaronder de vredesprijs voor terrorist Arafat en eentje voor literatuur) dat door joden in de wacht is gesleept, vijf voor de mohammedanen en bijna tweehonderd voor joden, als ik het nog weet.

Dus ja, klop erop jongens, eh, ik bedoel jongeren! Als jullie lang genoeg de verfijning van jullie hoogstaande cultuur hebben uitgeleefd en de hele wereld in jullie verdwazing hebben gedompeld, zullen jullie eindelijk ook eens kunnen zeggen: en nu zijn wij de slimsten. Maar op wie gaan jullie dan parasiteren? Waarvan zullen jullie kunnen leven als jullie geen roofbouw kunnen plegen op de beschaafde delen van de wereld?
Oud 23 mei 2010, 15:46   #31
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand maar dan ook niemand heeft het recht om de islam te stigmatiseren.
Ik denk ook niet dat er één christen/hindoe/atheïst rondloopt die de Islam zo snel kan stigmatiseren als de gemiddelde moslim dat kan doen. Kijk maar eens naar de Deense cartoons. De moslims hebben wereldwijd gezorgd voor een campagne-reclame. Iedereen heeft de cartoons ondertussen gezien.

Citaat:
Actie lokt reactie uit. Natuurlijk is de islam voor jullie een gevaar omdat de moslims zich niet willen assimileren. Dus ik zeg voortaan: als we nog van die Pim Fortuyn gevallen willen zien doe dan maar zo verder. Jullie dwingen de moslims om geweld te gebruiken. Laat de moslims met rust en er heerst volledige vrede.
En wat was dan de actie die 9/11 uitlokte? Pas vanaf dan zijn de 'provocaties' begonnen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 16:32   #32
computeringenieur
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht

En of we op jullie verantwoordelijkheidszin mogen rekenen, heb je met bovenstaand zinnetje mooi geïllustreerd.

Bij alle andere gezindten overheerst de mentaliteit dat de juistheid van een idee uit de intellectuele kracht ervan voortkomt. De mohammedanen, in navolging van hun pedofeet vzmh, denken dat anderen tot het juiste inzicht worden gebracht door hun een tik op hun schedel te geven.

Vandaar dat de mohammedanen, die meer dan honderd keer talrijker dan de joden zijn, toch maar een minieme fractie van het aantal nobelprijswinnaars toegekend hebben gekregen (waaronder de vredesprijs voor terrorist Arafat en eentje voor literatuur) dat door joden in de wacht is gesleept, vijf voor de mohammedanen en bijna tweehonderd voor joden, als ik het nog weet.

Dus ja, klop erop jongens, eh, ik bedoel jongeren! Als jullie lang genoeg de verfijning van jullie hoogstaande cultuur hebben uitgeleefd en de hele wereld in jullie verdwazing hebben gedompeld, zullen jullie eindelijk ook eens kunnen zeggen: en nu zijn wij de slimsten. Maar op wie gaan jullie dan parasiteren? Waarvan zullen jullie kunnen leven als jullie geen roofbouw kunnen plegen op de beschaafde delen van de wereld?

Je probeert gewoon de moslims op een ander idee te brengen door leugens te vertellen. Je bekijkt het gewoon met een Westerse visie die niet te stroken valt met de echte islam. Je anti-islam propaganda verkoop je maar beter aan je kompanen. Wij moslims zullen er niet in trappen. Alleen de zwakkelingen kunnen jullie misschien overtuigen maar jullie zullen ooit verdrinken in jullie leugens. Ik heb een beter idee: Hou je meer bezig met de pedopriesters.
Oud 23 mei 2010, 19:21   #33
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Geen greintje besef van het feit dat je in een land te gast bent dat wel het mijne is, maar niet het jouwe - of heb ik je onderschrift te strict geïnterpreteerd?
Oud 23 mei 2010, 19:31   #34
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen greintje besef van het feit dat je in een land te gast bent dat wel het mijne is, maar niet het jouwe - of heb ik je onderschrift te strict geïnterpreteerd?
game set and match!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 22:14   #35
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand maar dan ook niemand heeft het recht om de islam te stigmatiseren. Actie lokt reactie uit. Natuurlijk is de islam voor jullie een gevaar omdat de moslims zich niet willen assimileren. Dus ik zeg voortaan: als we nog van die Pim Fortuyn gevallen willen zien doe dan maar zo verder. Jullie dwingen de moslims om geweld te gebruiken. Laat de moslims met rust en er heerst volledige vrede.
Het heeft nog lang geduurd in deze discussie voordat op Islam-wijze de messen op tafel komen. En toegegeven, dat 'aanbod dat je niet kunt weigeren' te weten "bekeer je of je kop gaat ervan af' is - zo leert de geschiedenis - heel effectief gebleken.

Ik merk nog iets op in dat filmpje: In het begin lijkt het erop dat het protest iets met islam van doen heeft want er wordt een paar keer 'Allah Hakbar' geroepen. Maar dan gaat de meute zich in trance brengen met 'Mohammed. Mohammed' geroep. Dus toch Mohammedanen?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 23:16   #36
computeringenieur
Burger

Standaard

Citaat:
Ik ben geen gast in dit land maar een "nieuwe" Belg die volledig is geïntegreerd. Iedereen heeft gewerkt aan de wederopbouw van de Belgische economie dus niet enkel autochtonen. België mag gerust van jou zijn hoor ik heb daar geen bezwaren tegen. Ik mag toch vrijuit opkomen voor Turkije? Of mag dat ook al niet meer?? Gaat u dan zeggen dat dit tegenstrijdig is met het assimilatieproces?
Oud 23 mei 2010, 23:57   #37
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben geen gast in dit land maar een "nieuwe" Belg die volledig is geïntegreerd. Iedereen heeft gewerkt aan de wederopbouw van de Belgische economie dus niet enkel autochtonen. België mag gerust van jou zijn hoor ik heb daar geen bezwaren tegen. Ik mag toch vrijuit opkomen voor Turkije? Of mag dat ook al niet meer?? Gaat u dan zeggen dat dit tegenstrijdig is met het assimilatieproces?
Wat is voor jou thuis?
Turkije of Belgie?

En wat is er belangrijker.
De wetten en reglementen van de belgische wetboeken of de
wetten en reglementen volgens de koran?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2010, 00:27   #38
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ Computeringenieur

Niemand is hier anti-turks. Ik zeker niet.
Parcifal stelt je een gewetensvraag - dat wel dus. Probeer daar nu eens - zonder verbale slalomtechniek een antwoord op te geven. Want dat is iets wat zeer velen hier op dit forum bijzonder zal interesseren.
Oud 24 mei 2010, 09:04   #39
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kodo Kodo, er zit altijd wel iets waars in wat je beweert en je hebt een eigenzinnige kijk op de dingen. Maar hier ontbreekt het je toch aan zelfreflectie - als Westerling. Kan je verdedigen dat 'de beschaafde delen van de wereld' géén roofbouw hebben gepleegd op de 'onbeschaafde delen van de wereld'? Dus heb je wel recht van spreken? Het is mij ook niet duidelijk hoe 'jullie', dus het Land Turkije, roofbouw heeft gepleegd op de beschaafde wereld. Kan je dat eens uitleggen?

Laatst gewijzigd door Piero : 24 mei 2010 om 09:13.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2010, 20:39   #40
computeringenieur
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat is voor jou thuis?
Turkije of Belgie?

En wat is er belangrijker.
De wetten en reglementen van de belgische wetboeken of de
wetten en reglementen volgens de koran?
Voor mij telt eerst België en dan Turkije. Dit wil niet zeggen dat ik Turkije mag vergeten hoor het heeft een speciale plaats in mijn hart.

De Koran heeft niks tegen de wetten en politiek. Je moet dat gescheiden houden. De Koran is ook geen wetboek waarin politieke reglementen zijn opgenomen. Het is gewoon een gids die je begeleidt in het vinden van het juiste pad. Waartegen we wel iets hebben zijn mensen die gewoon de islam niet willen hebben. Laat de islam met rust en de mensen laten jullie met rust.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be