![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor is je niveau te laag. Voor een kinder-SF reeks misschien wel, maar daar groeien we allemaal wel uit. De volwassen SF series en films zijn langs de ene kant heel goed uitgewerkt en steken logisch goed in elkaar (hoewel er hier en daar ook wel foutjes insluipen). Langs de andere kant worden er beroeps schrijvers voor ingehuurd die er voor zorgen dat het plaatje ook daar klopt. Jij hebt geen van beiden.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dom als gewoonlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Dom zou ik je theorie niet noemen, wel een beetje te kinderachtig.
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Betreft de bijbel en haar openbaringen.
Toch opvallend hoe de passages van de openbaringen te linken vallen met de hedendaagse tijden. De nieuwe plagen. Het teken aan onze rechterhand (rijksregister, bank, ...) Leiders met smooth praatjes wiens alleman zou volgen Enzovoort.... Echt gasten, Ik zie voorspellingen tot recht vallen.
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals de voorspellingen in de horoscoop boekjes kan je ze wel altijd gaan linken met werkelijke gebeurtenissen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat heeft men wel vaker gedacht en is uit de lucht gegrepen. Maar wel klopt het in het algemeen, dat wij zelf bezig zijn ons wereld naar de ondergang te voeren, met name door de milieuvervuiling de overbevolking en de mateloze hebzucht. Om dit te keren is een totaal andere visie nodig op de wereld en onze toekomst en die mijn atoomtheorie kan leveren in eenheid met mijn politieke visie, neergelegd in de HCP = de harriechristus partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Want vanzelf gaat die partij niet ontstaan hoor.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat vertel je tegen een man die denkt dat alles rondom hem opgebouwd is uit ruimtescheepjes?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 15 mei 2010 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Maar voor een god zoals jij mag dat toch geen probleem zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch, ik vind dat je er nu moeilijk naast kan kijken.
![]() |
#35 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bekijk de oorlogen in de wereld van vandaag. Bekijk ook hoe "geheel onze omgeving"afhankelijk geworden is van die ene. Citaat:
Ik zie toch links en rechts dingen van vroeger (voorspellingen) die te linken vallen met deze tijden. Ik vind dat aandacht waardig vanuit een twijfelachtige positie. Citaat:
Die miljarden liters olie in de zee was en is klaarblijkelijk niet genoeg om de wereld wakker te schudden. WTF dan wel vraag ik me af.
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Tja, je kan er altijd wat uithalen voor jezelf.
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zalig is te weten, dat mijn ogen het niet alleen zagen ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat er wel "iets" in de "geschriften" moet schuilen.
En dit kan heel paradoxaal zijn zowel als heel letterlijk.
![]() |
#39 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Andere mogelijkheden zijn er niet. Citaat:
Er zijn zoveel voorspellingen gemaakt. Statistisch gezien zullen er altijd zijn die je op zo'n manier kan interpreteren dat ze juist lijken.
![]() |
![]() |
#40 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Den arend. Amerika. (persoonlijke waarneming, en ben mij ervan bewust dat schijn kan bedriegen. Ik aanschouw de tijden waarin we leven dan ook het Amerikaans derde rijk. Puur de tactiek van de neo nazis overgenomen)
Citaat:
Dat vuur het einde zou inluiden op wereldwijde schaal. Vind ik voor toen die tijd redelijk ver gezocht. Dat het vuur dan ook de "oogst" brengt, brengt me helemaal van mijn melk. Wat valt er te oogsten met vuur... Water was de eerste boosdoener, nu vuur als we het mogen geloven. En ik denk dat er heel veel andere mogelijkheden zijn om "een" einde te brengen. Citaat:
En als die singulairity waarop we nu zouden afstevenen een cyclus zou zijn die sommige machtig waren om te "ontcijferen", is die ontcijfering dan een voorspelling? Of iets zodanig van structuur dat onontkoombaar is en misschien ook noodzakelijk voor de aardse evolutie. Wat als op die singulairity de maya kalender itself is gebouwd? Daar er op de dag van vandaag geen enkele "voorspelling" er naast zat. Van de komst van de spanjaarden tot de maan/zon-eclipsen. Die mystieke kosmische vibration er aan gepaard kan mijne psyche alleen meer stimuleren er toch iet of wat aandacht aan te besteden. Ik wil er gewoon samen met de rest van de wereld, iet of wat wijzer uit worden... Maar dat is heel moeilijk als je leeft in een tijd waarin alles door machtgedreven "leiders" schoongespoeld werd/wordt. Veel (teveel) lectuur wordt ons gewoon onthouden dat mij en anderen bewust in een positie duwen waarin de "zoektocht" veel dwaalsporen krijgt. Zelfs de bijbel heeft er mee te maken gehad. Welke bron is nog zuiver voor de mens? Geen enkele bron zeker? Maar het valt mij toch op dat er "iets" is dat in zo goed als alle culturen tussenuit schiet... En dat "iets" kan mij vibreren zoals een spiderinstinct bij spiderman. En hetzij niet persé 2012, maar ik voel aan dat wij als mens in een tijd leven waarin "iets" komt dat ons allen zal treffen.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 16 mei 2010 om 09:45. |
||
![]() |
![]() |