![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Triest. Oh ja, en Godwin's Law, maar wie daar nog van opkijkt is duidelijk nieuw op Politics. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat die joods-christelijke tradities betreft: ik denk niet dat ik overdrijf als ik stel dat daar in Vlaanderen ondertussen niet veel meer van overeind blijft. Mij stoort het alvast niet dat er moslims op verkiezingslijsten staan, al zal ik er wellicht nooit op stemmen. Ik hoop wél dat er in Vlaanderen nooit nog een meerderheid zal worden gevonden om het homo-huwelijk terug 'illegaal' te maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En wacht maar tot er aan de taalgrens gemorreld wordt. Citaat:
Citaat:
Maar laten we niet afgleiden van waar het om gaat: LSP steunt de eisen van de Franstalige villabewoners in de rand om de taalgrens te wijzigen ook al was die grens bedoeld om de vrede in België te bewaren. Laatst gewijzigd door Kapitein Nemo : 16 mei 2010 om 08:13. |
|||
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wat er links is aan een lijst die zich ten dienste stelt van de francofone bourgeoisie in de rand?
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Jep mijn goesting om links te stemmen is over. Met hun unitair geleuter allemaal. Ik ga naar het stembureau, steek de deur in de fik en en mijn oproepingsbrief, sla nog iemand op zijn bakkes met een pak en das aan en ga terug naar huis. Ik ben het zat.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante vaststelling:
Van op de LSP site: Citaat:
Laatst gewijzigd door Pelgrim : 16 mei 2010 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn mening is dat het niet om bourgeoisie gaat. Gewoon Brusselaars die de stad ontvluchten.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zijn allemaal proletariërs zeker die op fdf en mr stemmen?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() De onbenoemde burgemeesters: Damien Thiéry (directeur van een farmaceutisch laboratorium), Arnold D'Oreye de Lantremange (adel) en François van Hoobrouck d'Aspre (adel). |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn dat eigenlijk voor zielenpoten die een 'tweetalige' stad ontvluchten om zich in het ééntalige Vlaamse Gewest te vestigen, en dan verongelijkt te gaan doen als ze hun 'tweetaligheid' thuis mogen laten?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien willen die stadsontvluchters de gemeenten dan nog eens gaan aanhechten bij de stad die ze ontvluchten.
Wat hebben ze daar eigenlijk gesnoven? |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is inderdaad een klein probleem, typisch voor Brussel en omgeving. Welke oplossing stelt u voor? Kardinaal Léonard heeft het probleem reeds in kaart gebracht. Hij heeft het over "un complexe de supériorité linguistique". De enige vraag die er dan rest is: hoe dat linguïstiek superioriteitscomplex de wind uit de zeilen halen?
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn eigen (werk-)omgeving probeer ik het met humor (van ironie tot sarcasme), maar die is doorgaans enkel aan intelligente mensen besteed, en die hebben gewoonlijk helemaal geen last van zo'n linguïstiek superioriteitscomplex (er zijn uitzonderingen). Wat had u in gedachten?
|
![]() |