![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) zelfs al liep iedereen er rond in roze tutu's, wat is daar mis mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Het zijn verkiezingen en het zieltjeswinnen kan beginnen , wie trapt daar nu nog in . Een partij dat zich groen noemt en deel neemt aan het machtsysteem dat de aarde kaalvreet is ver van groen .
Hoe langer het machtssysteem blijft bestaan, hoe dichter ze ons brengt naar een ecologische ramp van planetaire proporties, een ramp die niet kan worden vermeden zonder de vernietiging van oa het kapitalisme. Laatst gewijzigd door Wisord : 17 mei 2010 om 18:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() De Volksunie heeft destijds al de draai naar pro-abortus gemaakt (en er heel wat leden door verloren), de nazaten zijn de immorele lijn nog een het doortrekken.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Vandaag is het volstrekt "immoreel" om elke hetero belgicist te verdedigen boven een homo vlaams-nationalist. Homoseksuelen zijn ook het volk. Eigen homo's eerst.
Men zegge het voort. Homoseksuele wereld heeft beslist al interessante figuren voortgebracht zoals Fortuyn bv. Ik wil de homohaters nog eens in levende lijve in het gezicht van deze mensen zien gaan kakken en dan maar eens zien bewijzen hoe hun mening over de huidige maatschappij met zijn o zo grote migratieproblematiek, o zo grote corruptie en o zo groot staatskundige problemen zo veel kracht is bijgezet. Dat ze maar bij moslimextremisten grote feestjes gaan opzetten als ze homoseksualiteit werkelijk als een probleem zien. Homohaters zijn de werkelijke haters van de westerse wereld.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 17 mei 2010 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementslid
|
![]() Ik zou denken dat anno 2010 de aanwezigheid van homo's en gay parades geen issue meer zou zijn.
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heel terecht wordt aangeklaagd dat homoseksuele arbeiders op hun werk nog teveel te kampen hebben met de stereotiepe grapjes tot zelfs pestgedrag. Denk je dat je dat gaat tegengaan door een optocht van halfnaakte mannen in roze tutu's? Ik geloof dat de week na de Gay Pride-optocht een halve hel is voor veel homoseksuele arbeiders. Alle cliché's over homo's werden nog eens fel in de media belicht.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het een carnavalfeestje is, dan doen ze maar. Een mens mag zich al eens amuseren. Maar als het een optocht voor homorechten is, dan vind ik het extra bevestigen van een stel idiote cliché's contraproductief.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is men tegenwoordig al homohater wanneer men decadentie en culturele degeneratie aanklaagt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet noodzakelijk, gezien het gemak waarmee jij in je berichten decadentie en homohaat complexloos laat samenvloeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel zo dat veel homohaters eigenlijk verdoken homo's zijn. Anderzijds vind ik dat echt iets voor iemand z'n slaapkamer en nergens anders. Collega's die echt hun homosekualiteit uitschreeuwen maken natuurlijk meer kans gediscrimineerd te worden dan iemand die daar discreet over is. Ik ga toch ook niet op het werk rondbazuinen dat negerinnen beter neuken met alle details? En tenslotte waarom altijd iedereen in hokjes opdelen? Sommige mensen zijn homoseksueel andere heteroseksueel maar daartussen is nog vanalles, en het is heel cultureel en plaatsgebonden. Zo bvb. in de Arabische cultuur komt het ontzettend veel voor bij jongeren in de puberteit, en in gevangenissen komt het ook heel veel voor bij mensen die in het gewone leven hetero waren. Seksualiteit is in de westerse wereld zo'n "issue" maar het hoort gewoon bij de mensheid zoals eten en slapen en er zou niet zoveel geluld over moeten worden. In landen als Cuba, Thailand of Brazilië, of in Zwart Afrika, gaan ze daar veel vrijer mee om, in andere landen als IndiË of Egypte nog veel stroever dan bij ons.
Laatst gewijzigd door tomm : 18 mei 2010 om 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Ik denk niet dat homoseksuelen gediscrimineerd worden. Ok dat er af en toe een mopje valt, dat is normaal. we maken ook weleens een mopje over de vrouw en vrouwen een mopje over de man, dat moet allemaal toch kunnen.
Ik ben geen homohater ofzo, maar als ik 2 jongens zien kussen krijg ik toch koude rillingen hierbij. Ik tref op dat moment geen oordeel, het lijkt een natuurlijke reactie ![]() Ik vind die gayparades belachelijk. Ze geven een verkeerd beeld en krijgen een tegengestelde reactie dan die dat ze willen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
![]() Citaat:
Als een vrouw van 90 u benadert zal u ook wat rillen, maar dat wil niet zeggen dat u die haat. Citaat:
Niet alles wat belachelijk is dient verboden.
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Ik denk dat ik conservatisme toch anders zie en dan wel met een flink aandeel kritisch pragmatisme. Reactionair =/= conservatief.
Kijk, homoseksualiteit was zelfs een statussymbool in de Klassieke wereld. Homo's kunnen zelf behoorlijk conservatief zijn en vaak zijn het mijn bondgenoten in veel stellingen. Citaat:
Ik ken homo's die zelf decadentie aanklagen. Gerard Reve was zelfs een dergelijk auteur.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 18 mei 2010 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor alle duidelijkheid: ik heb het hier niet over homoseksualiteit an sich, maar over het fenomeen van de 'Gay-pride'-parades.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk niet, maar de vraag is waarom partijen als CD&V en N-VA, die toch Christelijk of conservatief geïnspireerd zouden zijn, mee opstappen in zo'n belachelijke optochten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |