Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2010, 09:42   #21
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andy666 Bekijk bericht
@ Tejokus

vermits de 'snel reageren' hier een pak sneller gaat dan de quote gewoon snel dit antwood alvorens ik weg moet:

vermits je mensen die anders denken als jij als 'dom' bestempelt neem ik aan dat je van jezelf vind dat je slim bent. heb niet gezegd dat dit ook mijn mening is...

Defensie heeft in de laatste 10 jaar echt wel een grote vooruitgang gemaakt op gebied van materiaal. ik herinner me nog heel goed dat ik tijdens mijn eerste week opleiding in 1993 mijn schopje moest inleveren bij mijn pelotons commandant omdat hij een verzamelaar was van alles van WOII en mijn schopje uit 1944 dateerde. deze taferelen zijn echter vandaag volledig verleden tijd. Hetzelfde met het beeld dat de mensen hebben van de militairen. de milicien die zich 20 jaar geleden elke avond lam zoop in één of andere bar is echt wel verleden tijd en het leger is er een pak professioneler op geworden.

die raketjes is echt wel een slecht voorbeeld. je kan dat zelf met eentje doen als die in Evere valt. maar hetzelfde geldt ook voor eentje die op het pentagon valt hoor...

ik vind het alleen jammer om vast te stellen dat ik mij blijkbaar zou moeten schamen om militair te zijn. als ik kijk naar andere naties (VS, Fr,...) dan zie ik dat de mensen daar echt fier kunnen zijn op hetgeen het leger doet. en nu kan je misschien wel afkomen met een paar problemen die er in het verleden geweest zijn met militairen die zich misdragen hebben maar defensie is niets meer dan een afspiegeling van de maatschappij en overal zitten er dus een rotte appels tussen. bedoeling is alleen om deze zo snel mogelijk te verwijderen uit de mand....
Maar neen, waarom moet jij je schamen. Niks van dus.
Je zal het niet geloven op dit moment maar ik sta 200% achter jouw hoor.
Mijn oom was ook militair en ik kan me in gans mijn familie geen beter mens
voorstellen dat hij. De man is wel overleden intussen.

Ik lever ook een weliswaar kleine bijdrage (administratie) voor onze
oud-militairen die in Congo waren

't Is daarom dat ik er ziek van wordt als ik ga vergelijken met vroeger en nu.
(Congo dus)
Die soldaten destijds zaten tussen 2 vuren: de politiek en de plaatselijke
bevolking of de zwarte medemens.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2010, 11:59   #22
Wautd
Parlementslid

Wautd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polksalad Bekijk bericht
Meer dreigementen worden geuit aan ons adres, heeft iemand hier een mening?
Als religieuze fanatici/terroristen kritiek hebben is het een bewijs dat het verbod maar al te terecht is.
Oud 17 mei 2010, 12:13   #23
Tejokus
Minister-President

Standaard

dubbele post, sorry

Laatst gewijzigd door Tejokus : 17 mei 2010 om 12:13.
Oud 17 mei 2010, 12:22   #24
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wautd Bekijk bericht
Als religieuze fanatici/terroristen kritiek hebben is het een bewijs dat het verbod maar al te terecht is.
Natuurlijk!
Ha, zij dachten zich te kunnen verstoppen in die boerkas, die terroristen. Zal zeer binnenkort gedaan zijn

En wat komen ze zich moeien van zo verre? Gaan wij misschien aanslagen plegen bij hun omdat zij de andersdenkenden vervolgen??
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.

Laatst gewijzigd door EddyBal : 17 mei 2010 om 12:24.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2010, 12:23   #25
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Het boerkaverbod moet er inderdaad komen. Als je naar een moslimland gaat, dan zie je dat ze daar nogal houden van hun eigenheid. Ook de moslims die naar hier komen, of hun kinderen, houden nogal van hun eigenheid. Wel, wij ook.
Waarom zouden wij met lede ogen moeten aanzien dat onze eigen cultuur meer en meer verwaterd geraakt? Waarom moeten moislims meer rechten hebben dan onze eigen bevolking? Er is godsdienstvrijheid, en daar mag je gebruik van maken, maar kom ons niet beperken in onze eigen vrijheden.

Ook wij hebben recht om onze mening te uiten, ook al staat die sommigen van de moslims niet aan, en wordt er al gauw over beledigingen gesproken. Wel, de houding van die personen is een rechtstreekse belediging aan ONS, ons land, onze wetten en onze cultuur. DIT land is opgebouwd door ons en onze voorouders en heeft ons gemaakt tot wat wij zijn. Diegenen die het niet aanstaat, moeten maar wegblijven.

Als je het echt niet kan laten om een boerka te dragen, trek dan naar een land waar dat graag gezien wordt, en dat is duidelijk niet hier. Het is systeem "eigen schuld dikke bult". Hoe extremer en onaangepaster sommige moslims zich gedragen, hoe meer haat ze tegen zichzelf opwekken. En jammer: niet enkel tegen zichzelf, maar ook tegen hun geloofsgenoten die WEL moeite doen om zich aan te passen.
Als je naar de meeste moslim landen (Turkye, Egypte, Tunesie, Marokko, ...) gaat (en vooral naar kust streken) zal je zien dat de westerlingen ook graag van hun eigenheid houden. Ze liggen naakt op het strand en gieten alcohol als water binnen. Discotheken en hoerenkoten zijn een deel geworden van "hun cultuur", iets wat die mensen nooit hebben gekend. En dan kom jij hier wat de heilige uithangen en doen alsof je de moslim landen niets hebt berokkend?
Jouw kleren, grondstoffen (olie, mineralen,...), voeding en noem maar op zijn verkregen door regelrechte onderdrukking. Kinderarbeid en verovering van land, enkel voor winstbejag van onze westerse leiders...

Nog maar net zijn 1 miljoen 2 honderdduizend irakezen uit elkaar geschoten door een leugen en onder ons goedkeurend oog.

Wie dacht je dat in de moslim landen in WO1 is binnengevallen en hun wereld herleid heeft tot schroot?

Jij hebt nergens voor gevochten, buiten een grote mond op internet. Jouw "voorvaders" schamen zich vast dood voor je gedrag hier en hoogstwaarschijnlijk schaamt je eigen vader zich op dit moment al dood voor jou. Jij hebt nergens voor gevochten zelf in WO2 gaven onze goede belgische voorvaders zich na dag 1 al over....arabieren vochten op de frontlinie en werden als kanonnenvlees geofferd.

Allochtonen hebben tientallen jaren in Belgie het allerzwaarste en vuilste werk verricht, ze werden uitgenodigd en zelfs (jazeker!) met orkesten ontvangen wanneer ze aankwamen in Belgie, waarna ze in de mijnen werden geduwd. Ons land is net zoals de VS gebouwd op de arbeid die is verricht door niet-blanken.

Belgie bestaat ochot 180 jaar en de Vlamingen kunnen eigen landgenoten in het zuiden al niet meer luchten...het is een schande en een grap voor de hele wereld. En mensen zoals jij, welke het klimaat in belgie verzieken liggen daar aan de basis van.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2010, 12:24   #26
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Natuurlijk!
Ha, zij dachten zich te kunnen verstoppen in die boerkas, die terroristen. Zal zeer binnenkort gedaan zijn
idioot toch...voor dat handvol vrouwen die dat droegen...

jij zal het niet eens merken dat zo'n verbod er is. En het werkt terrorisme pas echt goed in de hand....
Oud 17 mei 2010, 12:27   #27
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht

jij zal het niet eens merken dat zo'n verbod er is. En het werkt terrorisme pas echt goed in de hand....
Wat weet jij daarvan wat ik zal merken? Ik zal het zeer zeker merken!
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
Oud 17 mei 2010, 12:37   #28
EddyBal

Standaard

Citaat:
Als je naar de meeste moslim landen (Turkye, Egypte, Tunesie, Marokko, ...) gaat (en vooral naar kust streken) zal je zien dat de westerlingen ook graag van hun eigenheid houden. Ze liggen naakt op het strand en gieten alcohol als water binnen. Discotheken en hoerenkoten zijn een deel geworden van "hun cultuur", iets wat die mensen nooit hebben gekend. En dan kom jij hier wat de heilige uithangen en doen alsof je de moslim landen niets hebt berokkend?
Jouw kleren, grondstoffen (olie, mineralen,...), voeding en noem maar op zijn verkregen door regelrechte onderdrukking. Kinderarbeid en verovering van land, enkel voor winstbejag van onze westerse leiders...

Nog maar net zijn 1 miljoen 2 honderdduizend irakezen uit elkaar geschoten door een leugen en onder ons goedkeurend oog.

Wie dacht je dat in de moslim landen in WO1 is binnengevallen en hun wereld herleid heeft tot schroot?
Allemaal de schuld van de Belgen??? Of de Vlamingen?

Citaat:
Jij hebt nergens voor gevochten, buiten een grote mond op internet. Jouw "voorvaders" schamen zich vast dood voor je gedrag hier en hoogstwaarschijnlijk schaamt je eigen vader zich op dit moment al dood voor jou. Jij hebt nergens voor gevochten zelf in WO2 gaven onze goede belgische voorvaders zich na dag 1 al over....arabieren vochten op de frontlinie en werden als kanonnenvlees geofferd.
Ik denk dat je nu een aardig pak oudstrijders tegen de schenen stampt. En nee, jij kan niet weten hoe mijn voorvaderen of vader denkt. Die stemde altijd braaf tsjeef, tot anderen hem aan zijn postje hielpen...
Citaat:
Allochtonen hebben tientallen jaren in Belgie het allerzwaarste en vuilste werk verricht, ze werden uitgenodigd en zelfs (jazeker!) met orkesten ontvangen wanneer ze aankwamen in Belgie, waarna ze in de mijnen werden geduwd. Ons land is net zoals de VS gebouwd op de arbeid die is verricht door niet-blanken.

Belgie bestaat ochot 180 jaar en de Vlamingen kunnen eigen landgenoten in het zuiden al niet meer luchten...het is een schande en een grap voor de hele wereld. En mensen zoals jij, welke het klimaat in belgie verzieken liggen daar aan de basis van.
Ochottekes toch, die handvol mijnwerkers moeten nog altijd als excuus dienen voor het hele leger buitenlandse gelukzoekers waarvan maar 10% werkt... Al die culturele verrijking... wat zijn wij toch gelukzakken he
Oud 17 mei 2010, 12:55   #29
Tejokus
Minister-President

Standaard

Citaat:

Lees dat allemaal nog een keertje na, Sanctus.
Ons land opgebouwd zoals in VS

Trouwens heel jouw pleidooi gaat er van uit dat dit persoonlijke fouten zijn
of verwijten aan onze bevolking of aan een forum-gebruiker hier?

Onze regering heeft die mensen toegelaten, dat ze het nu maar ook oplossen.
Na de oorlog had iedereen nood aan energie en wij hadden kolen.
Dus worden er afspraken gemaakt met Italië en zo is het begonnen.
Italië heeft door die overeenkomst tonnen gratis kolen gekregen.
En wij volk om in die mijnen te werken.
En ons mannen? De oorlog was net achter de rug dus.....
Wij bleven hier achter met oudere mensen en kinderen.

En waaraan dacht onze regering en waaraan dacht Italië?
Aan die sukkelaars??
En welk soort volk voelde zich aangetrokken om hier te komen werken?
De meesten stond het water aan hun kin, verstikt van de armoede en dan
heb je idd. moed nodig om op die trein te stappen en naar hier te komen.
Maar er zaten ook veel andere types bij.
Ik zeg het zoals het was: men heeft die mensen hier goed in het gareel
gehouden.
En zo was het met de Polen later en met de Spanjaarden.
Al die mensen wisten zich te gedragen toen ze hier waren.
Tot de moslims kwamen en toen werd alles anders....
Zuiver een zaak van andere godsdienst, niet van cultuur.

Laatst gewijzigd door Tejokus : 17 mei 2010 om 13:03.
Oud 17 mei 2010, 13:11   #30
Tejokus
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ja ja, als Bin Laden dit te horen krijgt dan gaan we er aan
Oud 17 mei 2010, 13:51   #31
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk!
Heb je ook iets te zeggen over de broodheren-onze bondgenoten van het Lashkar-e-Taiba, of blijft het bij goedkoop natrappen naar allochtonen en moslims?
Citaat:
En wat komen ze zich moeien van zo verre?
Zij bestaan omdat onze bondgenoten het een goed idee vonden om zulke organisaties in het leven te roepen, te ondersteunen en hen 'jobs' aan te bieden als terroristjes. Als zij graag islamfundamentalisten financieren en bewapenen, dan is het nogal logisch dat die islamfundamentalisten zich moeien met de dingen waar internationaal terroristisch islamfundamentalistisch tuig zich mee moeit. Zonder de steun van die bondgenoten bestaan die organisaties niet of stellen ze niets voor, en kunnen ze zich ook niet 'moeien van zo verre'. Dat blijkt wel uit de totale afwezigheid van internationale en professionele terreurbewegingen in het Midden-Oosten die geen banden hebben met Israël, Pakistan, de VS of alledrie die landen.

Niet dat ik meen dat deze dreiging iets voorstelt. De aanslagen die deze organisatie en de ISI op hun geweten hebben zijn stuk voor stuk aanslagen tegen doelen in de internationale politiek: India, Rusland, Iran, de VS, China, Afghanistan, het VK,... Tegen die landen is ons landje vooral een fait divers: Een onderdanig niemendalletje dat wellicht geeneens een aanslag waard is.
Citaat:
Gaan wij misschien aanslagen plegen bij hun omdat zij de andersdenkenden vervolgen??
Neen, wij plegen aanslagen of laten aanslagen plegen opdat de andersdenkenden daar (en dan vooral die andersdenkenden die zich niet willen laten bestelen of dromen van een onafhankelijke politieke koers) vervolgd worden. Nu heb je gelijk dat het meestal geen Belgen zijn die die taken voor ons opknappen in het Midden-Oosten. Daarvoor hebben we immers bondgenoten met meer ervaring. Onze specialiteit ligt immers in Centraal-Afrika...

Laatst gewijzigd door Andy : 17 mei 2010 om 14:13.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2010, 15:10   #32
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus Bekijk bericht
...
Je hebt duidelijk totaal geen kennis van je geschiedenis. Dat Belgie is opgebouwd door hen is idd een beetje overdreven, maar ze hebben wel een grote betekenis gehad. en zo weinig waren dat er zeker niet.

Wat betreft "moslims". In Nl is een studie gemaakt dat de bevolking bestaat uit 4% Turken en Marokkanen. In 10 jaar zal dat met 0.8% stijgen. Jouw "islam"-tsunami is dus duidelijk overdreven.

Is je niet opgevallen dat terrorisme gepaard is gegaan met de oorlogen in het midden-oosten de voorbije jaren? Het is een idd een kip of het ei probleem, maar als je het doortrekt naar W01, is het wel duidelijk wie bij wie binnenvalt en als je kijkt naar diegene die er financieel wel bij varen, is het nog duidelijker.

Ik was altijd een trotse Vlaming en ik hou van mijn land. Als wielrenner was ik ook altijd trots om Vlaamse renner te zijn. Maar als ik sommige hun Vlaams Nationalisme zie uiten, dan schaam ik mij echt dood dat zij zich identificeren als één van "de mijne"....

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 17 mei 2010 om 15:12.
Oud 17 mei 2010, 15:11   #33
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ah, zijn ze daar weer met hun bedreigingen? Is de datum al bekend? 13 juni? Of is de titel ironisch voor "N-VA"?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 17 mei 2010 om 15:11.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2010, 15:13   #34
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Ah, zijn ze daar weer met hun bedreigingen? Is de datum al bekend? 13 juni? Of is de titel ironisch voor "N-VA"?
maak je geen zorgen, het is niet zoals onze belgen die effectief f16s leveren en momenteel echt van die mensen uit elkaar bombarderen...

dat er eens eentje van hen boos is, is niet zo verrassend toch?
Oud 17 mei 2010, 15:13   #35
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maak je geen zorgen, het is niet zoals onze belgen die effectief f16s leveren en momenteel echt van die mensen uit elkaar bombarderen...

Integendeel
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2010, 15:20   #36
EddyBal

Standaard

Citaat:

Hadden die ergens gesproken van F16's? En vliegen onze mensen in Pakistan??

Laatst gewijzigd door EddyBal : 17 mei 2010 om 15:21.
Oud 17 mei 2010, 16:27   #37
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim Bekijk bericht
Beste polksalad,

Wat mij doorgaans bijzonder stoort - rekening houdend met uw reacties op dit forum (inclusief de hier bovenstaande)- is uw bevooroordeelde onwetendheid en uw incongruente houding die getuigt van een exorbitante nonchalance jegens "allochtonen" (meer bepaald degenen met niet-Westerse roots) en moslims. Ik raad u ten zeerste aan u te verdiepen in de leer van de Islam, in de culturele antropologie, in de criminologie en in de 'Religionssoziologie' (met de werken van Marx, Durkheim en Weber als uitgangspunt). Hopend u hiermee op het goede spoor te hebben geleid, verzoek ik u u niet te beperken tot wat de media u voorschotelt...
Je vergeet Popper en Noam Chomsky als hedendaagse maatschappelijke commentators.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim Bekijk bericht
Nu even ontopic. Lashkar wordt door verscheidene inlichtingendiensten, waaronder de Pakistaanse ISI, gezien als een lokale terroristische organisatie. Voor zover ik weet, hebben deze onrustzaaiers geen aanslagen gepleegd buiten Zuid-Azië. Hypothetisch is het mogelijk dat ze in België of Frankrijk hun eerste internationale georganiseerde attentaat plegen. Ze hebben de financiële middelen (met opiumopbrengsten en buitenlandse hulpgelden als fundamentele geldbronnen) en de know-how. Als je het mij vraagt, speelt dhr.Saeed hier een terroristische spelletje, niet onlogisch dat is zijn werk, toch? België daarentegen lokt deze boosdoeners ook naar hier met hun toekomstig boerkaverbod. Wegens veiligheidsredenen moet het gezicht van elke burger in het openbaar zichtbaar zijn. Akkoord. Een boerka is een cultureel doch geen religieus symbool. Akkoord. Maar waarom maak je in hemelsnaam van een muis een olifant? Geboren en getogen in België heb ik tot nu toe slechts 2 boerka dragende vrouwen in het openbaar gezien. Net alsof je een wet opstelt die roze auto's uit het openbaar verkeer verbiedt wegens veiligheidsredenen... Absurd gewoon. Gaat het hier om een "islamofobisch" reactie of wilt België zich op één of ander manier bewijzen tegenover de andere EU-landen? Of beiden?
De boerka is een moeilijk geval aangezien je zo iemands identiteit niet kunt checken en de Belgische wet heeft dat altijd verboden.
De vraag is waarom men dat nu nog eens wil bevestigen als een boerkaverbod.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2010, 16:29   #38
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het boerkaverbod moet er inderdaad komen. Als je naar een moslimland gaat, dan zie je dat ze daar nogal houden van hun eigenheid. Ook de moslims die naar hier komen, of hun kinderen, houden nogal van hun eigenheid. Wel, wij ook.
Als je naar een moslimland gaat zet uw vrouw toch ook geen hoofddoek op. En als een moslima naar hier komt zet ze toch ook haar hoofddoek niet af.
Iedereen zijn zin.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 17 mei 2010, 17:19   #39
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Als je naar een moslimland gaat zet uw vrouw toch ook geen hoofddoek op. En als een moslima naar hier komt zet ze toch ook haar hoofddoek niet af.
Iedereen zijn zin.
Eh, jij weet duidelijk ni hoe het er aan toegaat in sommige moslimlanden, en Turkije is een lekenstaat he. Neem je vrouw maar eens mee naar Iran. Eens kijken hoe lang ze zal rondlopen zonder hoofddoek. En in Afganistan, onder de Taliban , was het NOG erger... Daar hebben de vrouwen NOG bang om zich normaal te kleden. Uit angst een kopje kleiner gemaakt te worden.
Tof he.
Promoteer die landen maar, want daar is het beter dan hier, nietwaar? Wel, ga daar wonen he.
Oud 17 mei 2010, 17:27   #40
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Eh, jij weet duidelijk ni hoe het er aan toegaat in sommige moslimlanden, en Turkije is een lekenstaat he. Neem je vrouw maar eens mee naar Iran. Eens kijken hoe lang ze zal rondlopen zonder hoofddoek. En in Afganistan, onder de Taliban , was het NOG erger... Daar hebben de vrouwen NOG bang om zich normaal te kleden. Uit angst een kopje kleiner gemaakt te worden.
Tof he.
Promoteer die landen maar, want daar is het beter dan hier, nietwaar? Wel, ga daar wonen he.
Egypte?(daar gaan mijn buren altijd op reis) Verenigde Arabische Emiraten? Marokko? etc om eens een paar bekende vakantieoorden te noemen.

Er is dus geen reden om hier in België een Taliban op te richten die een hoofddoekenverbod invoert.
Want uw redenering is: ah in Afghanistan verplicht de Taliban de hoofddoek, daarom moeten wij, even extremist als we zijn, de hoofddoek verbieden.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 mei 2010 om 17:32.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be