![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Zojuist nog iets gehoord. De mens durft het zelf niet schrijven. Want de linkse bende is blijkbaar rancuneus. In het rivierenhof in Deurne zou er bljkbaar geen kerst(christelijke)symbolen meer mogen komen. Dat was ooit voor de autochtone mens een mooi park om tijdens de kerst te gaan wandelen. Op dringend verzoek van de gesluierde moslimas en haatbaarden in pyamas moet dit stoppen. Of het waar is geen idee. Ik ga zeker kijken in december.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=138611 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij gelooft dat 'The Blair Witch Project' een documentaire is en dat een duidelijk fake filmpje pure waarheid is...
'Gullible' noemen ze dat in het Engels.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 mei 2010 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb ik met de spa te maken misschien?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Overigens geef ik je de link van de website van de Raad van State (waarop ze elk vonnis publiceren), en vind ik daar het vonnis waar jij over loopt te lallen niet terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je valt door de mand, grimberger. Behoorlijk pijnlijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is de waarheid. Ook al is die hard. Het is nu eenmaal zo. Dat kan niemand nog veranderen tenzij ze morgen de kruisbeelden terug gaan hangen. Pech gastje de waarheid is kei hard en pijnlijk. Leef er maar mee. Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 mei 2010 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ach gastje toch. Totaal niet door de mand. De linkse bende probeert dat wel. Vooral hun grote excuses om toch maar niet van hun reet te komen en te gaan kijken en kwebbelen met de autochtone mensen.
Dat is pas zwaar door de mand vallen van de linkse rancuneuze bende. ![]() En die gasten gaan serieus door de mand...geloof me maar. Zien horen is nog altijd de echte waarheid. Laatst gewijzigd door grimbergen : 17 mei 2010 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad keihard en pijnlijk, edoch, ik kan er perfect mee leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Voor het slapen gaan. Het prachtige voorbeeld dat moslims geen enkel gevoel voor beleefdheid hebben.
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...und-Zero.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ga maar vlug slapen. Bespaar jezelf nog meer afgang.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |