![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat hij in zijn weerwoord genadeloos blootlegt is dat de verwijten die Koen Deboeuf maakt over het beleid van de Vlaamse regering stuk voor stuk toe te wijten zijn aan VLD'ers. Hij wrijft de neus van de hond met zichtbaar plezier in zijn eigen drolletje. De hond druipt af met de staart tussen de poten... |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit die brief van de woordvoerder:
"Waar we nood aan hebben zijn leiders die beseffen dat het tijd is om de problemen op te lossen in plaats van ze groter te maken. Die de rede laten zegevieren boven de emotie en de symbolen". Daarin heeft die man wel gelijk, natuurlijk. Ik denk dat ik zijn advies ter harte zal nemen, en mijn steentje zal bijdragen om N-VA aan een mooi verkiezingsresultaat te helpen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jij leest toch wel met een speciale bril! Hij repliceert feilloos op de brief van Koentje, en wees gerust: er zal géén antwoord komen! die is in de hoek gezet met de ezelsoren! Hoe stom kan je zijn? En spiegeltje: op mijn antwoord aan jou heb je ook niks meer te vertellen he? VLD topper zeker? ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Wat zal het zijn manneke ? Als ik de NVa verdedig tegen VB leugens, dan zit ge ook op mijn kap. Hoe zit het ? Ge zijt een beetje verloren, eh ?
Er passen blijkbaar alleen honden in uw kotjes. Rouwig ben ik niet dat ge moeite hebt met mij te plaatsen. Ik verkies geen klaarheid meer te scheppen in uw infantiele verwarring. Laatst gewijzigd door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds : 18 mei 2010 om 18:22. |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er wachten hem nog vier lastige weken, want ik denk niet dat zijn ex-collega's journalisten, hem zullen sparen.
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkeys voting for christmas.
|
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Brusselse Vlaming die voor NVA stemt is als een kalkoen die uitkijkt naar kerstmis. Hoe groter NVA wordt en hoe meer ze binnen halen hoe groter de kloof tussen Brussel en Vlaanderen zal worden en hoe meer toenadering Brussel met Wallonië zal zoeken.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 18 mei 2010 om 19:16. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik soms schrik hebben van Wallonië? Zo ja, waarom dan wel?
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als ik zie hoe de rechten van Nederlandstaligen in Brussel met de voeten getreden worden, wetende dat Brussel een officieel tweetalig statuut heeft en dan nog eens onze hoofdstad is, dan kan ik djimi geen ongelijk geven. Franstaligen eisen tweetaligheid in Vlaanderen enkel en alleen maar om er de Brusselse tendens verder te zetten.
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet helemaal geen schrik hebben van Wallonië.
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht Vlaanderen binnenkort onafhankelijk worden, en Bruxelles doet niet mee, dan zal Bruxelles héél snel aan den lijve ondervinden dat het zonder het Vlaamse manna de buikriem zal mogen aanhalen, en dat gedurende héél lange tijd, zonder enige garantie dat dat ook maar iets zal opleveren. De meeste Bruxellois beseffen dat trouwens maar al te goed, al zou het van hunnentwege natuurlijk een grote blunder zijn dat nu al toe te geven. Wellicht hopen ze zich middels dreigen en schreeuwen alsnog tegen het Vlaamse zwaard van Damocles te kunnen verweren, maar gezien de 'nieuwe wind' die in Vlaanderen lijkt te waaien zal dat uiteindelijk toch niet voldoende zijn. Ofwel zullen ze dus moeten inbinden, ofwel overgaan tot drastischer methodes om hun gram te halen. Doen ze dat laatste, dan verliezen ze veel méér dan wanneer ze voor optie 1 kiezen. The choice's all theirs.
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan ik dus zonder bezwaar N-VA stemmen.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |