![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Als je trouwens petten en linten al uniformering vindt, dan is de Overpoort in Gent doorheen de week toch dé grootste concentratie fascisten in West-Europa hoor ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() "Laten we voor de neger doen wat de neger voor de revolutie heeft gedaan: NIETS!"
Citaat van Ché Guevara Lees Guevara zijn bedenkingen bij zijn omzwervingen in Afrika er maar eens op na. Dat is pas een opsomming van "racistische vooroordelen". Of lees de geschriften van de eerste generaties anarchisten over de joden er maar eens op na. Dat is ook niet echt een toonbeeld van verdraagzaamheid.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 19 mei 2010 om 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Waarom wilt u weten wat ik ben? Zodat u weet welke de volgende politieke overtuiging is die u in de DSM-V wilt krijgen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is een fundamenteel verschil, dacht ik zo. In de US is er zelfs een officiële Nazi-partij, met alle visuele attributen (hakenkruis, ...) die erbij horen. Die gasten zijn daar niet verboden maar hun impact op de samenleving is nihil, buiten wat vertraging als je in de file staat omdat ze met hun hele partij (30 man of wa) op straat staan te roepen. Maar ik vind het goed dat zij dat mogen. In Hitler's tijd zou je het eens moeten geprobeerd hebben op straat te komen ter verdediging van het communisme... We zijn er dus fel op vooruit gegaan.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 19 mei 2010 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Niemand vraagt u om 'nazisme' te verdragen.
![]() |
#29 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik zal wel eens met een andere topic het hebben over het antisemitisme binnen het communisme...Al betogen deze maar heel weinig. KVHV-NSV --- wat mij betreft dragen ze paarse petten en een rode neus en roze sportkousen.Daar gaat het helemaal niet om. U zal toch niet beweren dat het NSV niet meeliep in deze betoging? Pfff, het eerste wat ik zie op de NSV site is hun facebook-vriendschap met N-SA Kortrijk...En ik zal maar over de Keltische kruisen heen kijken, zeker... Komaan, ga een ander iets wijsmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Hij heeft zonet uw achterlijke stelling dat rechts "een monopolie op raciale onverdraagzaamheid" heeft weerlegd.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Nee, die is des mensen. Links heeft dan maar de politieke correctheid uitgevonden om dat menselijk falen te verbergen achter een maatschappelijke zelfkastijding tot en met een open uitnodiging tot 'alles wat anders is' om zich hier te komen settelen, op onze kosten en wars van alle noodzaak om zich iets of wat aan te passen aan onze *kotsgeluid* 'waarden' en *schijtgeluid* 'normen'.
![]() |
#32 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Denk je niet dat een nazi gewoon hulp nodig heeft, eigenlijk? Er scheelt echt wel iets in die bovenkamer van iemand die dweept men een dictator die mensen in gaskamers stak, de oorlog glansrijk verloor en zijn land verwoest achterliet om zich dan door het hoofd te schieten... Ik ben zo kwaad nog niet.Gratis psychiatrische hulp voor die jongens. Ze komen er wel bovenop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die gasten psychiatrische begeleiding aanbieden is hen meer aandacht schenken dat ze verdienen. Randfenomenen, meer niet.
![]() |
![]() |
#34 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar het is allemaal de fout van links, ja. Ik ben volledig blind voor de misdaden van Hitler omdat er ook ergens, hier en daar, wat racisme aan "Links" kleeft...Is het dat wat je wilt lezen? Dat pakt niet. De fundamenten van Extreem-rechts zijn nu net "racisme" ...Die van Extreem Links niet. Als iemand die links is, racistisch is, dan is hij niet links. Maar versta me niet verkeerd, ik ben zowel tegen communisme als tegen fascisme.Ik ben links noch rechts. Deze topic ging over fascisme.Maar u wilt het sturen naar communisme, zoals alle extreem-rechtsen automatisch afgesteld zijn als je het hebt over de oorlogsmisdaden van het nazisme.Onmiddellijk wijzen naar Ché (en waar blijft Stalin?) Waardeloze argumenten om hedendaags nazisme pogen goed te praten, want dat is wat u nu doet. Waarom kan je niet zeggen "nazisme is dom en fout" ? Moeilijk,hé. Laatst gewijzigd door onnoembaar : 19 mei 2010 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() hadden we hier al een vrolijke noot ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat 'rasicme' en extreem-rechts in hetzelfde bed slapen, hoeft geen betoog. Dat extreem-links even fundamenteel reageert op 'alles wat anders denkt', is blijkbaar nog niet doorgedrongen tot velen. En dan hebben we het nog niet over godsdienstfundamentalisme. En je moet oppassen dat je niet verzeild geraakt in dat politiek-correct kluwen dat links (ja links, niet rechts) heeft gespannen zodat elke kritiek op bijvoorbeelde de Islam meteen wordt gelinkt aan extreem-rechts. Die discussies hebben we hier genoeg en ze zijn oeverloos vervelend.
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke kleur hadden die van de hitlerjugend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Net zoals in een ander topic ga ik je vragen om bewijzen. (zoals je wel zult weten heb je toen je ongelijk moeten toegeven ![]() Concreet dus, waar en wanneer heeft het N-SA gepleit voor het uitroeien van andere volkeren ???? Ik ben benieuwd. ![]() Voor zover ik weet is N-SA juist uitgesproken anti-rascistisch immers hebben ze respect voor de identiteit en gewoontes vd vreemdelingenpopulaties. Bij N-SA geen pleidooien voor gedwongen assimilatie of integratie of allerhande verboden (hoofdoek e.d). Recht op identiteit voor elk volk .
![]() |