![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of realiseert ze zich hoe ver de gemiddelde Vlaamse kiezer, dankzij of ondanks dat 'geweldige' Vlaamse onderwijssysteem, verdebiliseerd is. Klootjesvolk. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 20 mei 2010 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De debiliteiten die men op dit forum te lezen krijgt, zijn werkelijk zonder weerga!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Had de Matras van Gent™ nu weer geen BV aan de haak geslagen? Of waar heb ik dat nu weer gelezen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Houzee zijn uitspraak dat vervotte een beetje sexy en bekwaam is, hangt puur van smaak en context af. Ik vind haar even sexy als een wandelende tak, en haar bekwaamheid in zakkenvullen alswel postjespakken staat buiten kijf.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh zeg, tegenwoordig is iemand nogal snel sexy en een babe, ze mannekes. Vervotte is niks speciaals, ze heeft niks uitstraling, ze is zo nep als een paspop. Maar ach ja, tegenwoordig heeft iemand al een "andere identiteit" als die van "look" verandert. Dit doet me steevast denken aan de IJzeren Kolonel van Nero.
edit: hetzelfde geldt trouwens voor Freya.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 21 mei 2010 om 06:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Image ......
Inge is uiteraard aantrekkelijker dan Freya ... Maar ik ben ervan overtuigd dat ze pas echt sexy kan worden als dat echt de hoofdbedoeling zou zijn en daar op gelet wordt. Maar dat hoeft ook niet.
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Die botten zijn toch wel een ferme afknapper
![]()
![]() |
#32 |
|
![]() Trek ze af.
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() als je er van houdt
I prefer the fuck above the boots
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 mei 2010 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() En het zijn dan nog rode! Dat zijn you-can-fuck-me-in-the-ass-tonight-bottekes ...
Vroeger toen ze als vakbondsafgevaardigde opkwam voor de Sabeniens had ze nog iets aantrekkelijks: zo'n idealistische Vlaamse maagd die met pit de belangen van de onderdrukten behartigde. Ik zag ze al voor me zo met een tiet ontbloot en met vaandel en musket in de hand op een barricade staan de woedende menigte ophitsend: "VLAAND'REN DE LEEEEEUW!" Dat wijf heeft nu het sex-appeal van een spitsmuis met anorexia. En die Tsjeven-lijkhuiszweem die er nu rondhangt sinds Leterme ze onder zijn zieke vleugels genomen heeft, krijgt ge met de beste foefspray zelfs niet meer weg. Jammer, but she's damaged goods now. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jullie Vervotte al zo'n lekkere snol vinden, wat gebeurt er dan met jullie hormonen als Alexandra Coolen in beeld verschijnt?
En voor alle duidelijkheid, deze vraag mag gerust als retorisch worden beschouwd.
![]() |
#39 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Graag een beetje méér respect voor de vrouwen,backfire.Moet dit form ook al ontaarden,in zulke vulgaire praat???Arm Vlaanderen,zou ik zeggen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
A gat is A gat zei denn boer, vlag erover en skieten veurt voaderlaand |
|
![]() |
![]() |