![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag een internationaal aanhoudingsbevel tegen deze kerel.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
die 3 typetjes schofferen daar efkens ons naaste buurland en niemand van "onze" politici die ook maar iets zegt tegen die kloefkappers????? tja als je natuurlijk in de zelfde zak zit...
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Mens, zeur toch niet, jullie klinken altijd of jullie onderdrukt worden.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is in het algemeen de Vlaming al eeuwenlang diep onder de indruk van net geklede heren, de Hollanders hebben daar iets minder boodschap aan...
Meer boze Nederlanders (en een enkele Belg): 20) hij heeft anders wel zijn miljoenen mede in nederland verdient. Toen kon hij nederland wel vinden. En nu wil hij niet. Door de capriolen van deze meneer is een heel bedijf naar de knoppen geholpen. En nog is hij eigenwijs en hou spreekbeurten over hoe het mis kon gaan met Fortis!!! 21) een beetje rechtbank veegt zijn weigering om te verschijnen van tafel(er zijn immers duizenden franstalige tolken in nederland voorhanden). Als een waal(belgisch kenteken)mij in Nl de weg vraagt in het frans,stuur ik hem regelrecht de verkeerde kant op,ik geef zo beleefd als ik ben antwoord in het frans, ondanks dat ik weet(wist) dat hij wel degelijk nederlands verstaat en spreekt,1 uur later reed hij nog steeds rondjes op zoek naar zijn bestemming 22) Geen probleem van maken gewoon schuldig verklaren dan draait hij wel bij teminste als de straf zwaar genoeg is.Enkele millioenen bijvoorbeeld. 23)Hij heeft anders wel heel wat jaartjes voor de Nederlandse ABN AMRO gewerkt, is daar op een zijspoor beland, vertrokken naar Fortis en daar is deze wraakzuchtige, zelfingenomen oplichter begonnen aan de overname van ABN AMRO met alle gevolgen van dien! Dit is een witte boorden crimineel met HOOFDLETTERS dus hij zal de dans wel ontspringen. 24) Waarom ? Leent de Franse taal zich beter voor leugens dan de Nederlandse ? 25) dan maar opsluiten die handel 26) arrogantie ten top!!!!!!!!!!! eerst rotzooi maken, vele mensen in het verderf storten. en dan geen verantwoordelijk nemen. en dan de arrogantie om niet fatsoenlijk te communiceren. hoe hoger de functie des te onbeschofter. 27) Oproepen om te getuigen, bij niet verschijnen een internationaal arrestatiebevel voor deze man uitbrengen.Bij arrestatie in afzondering plaatsen en verhoren. De verklaring gebruiken als getuigenis en vervolgens opsluiten voor meerdere jaren . 28) Diefstal is illigaal exploiteren. Kapitalisme is legaal exploiteren. Wanneer is een bonus geen bonus meer maar ronduit diefstal? 29) Wat een arrogantie, meneer wil eisen komen stellen. Ik zou zeggen: rechters in Nederland, laat zien wat jullie waard zijn. Pak deze man gewoon op, als hij niet verschijnt en laat hem in Nederland getuigen. Het wordt hem nu natuurlijk tamelijk warm onder zijn (bankiers-)voetjes. 30) Deze reactie van een lezer is achteraf verwijderd, omdat deze in strijd was met onze huisregels 31) Snappenjullie nu waarom er in België zoveel te doen is rond de splitsing van BHV? Om van die franstalige arrogantie af te zijn! 32) Ja, nu loopt het door zijn broek. De angsthaas. Maar tot voor kort behoorde hij tot de rupsjes-nooit-genoeg. Helaas hebben we er daar nog genoeg in Nederland: rupsen. Durfde de politiek deze maar te bespuiten met stringente loonwetgeving. Maar nee, de politici zijn bang voor bijwerkingen, die terugslaan op hunzelf. 33) Er is nog niet 1 bankier aangepakt. Ook voormalig topman van ABN-AMRO heeft nog zo'n 20 miljoen euro op zijn rekening staan, door de overname destijds. Tevens heeft hij een landhuis en landgoed. Dankzij dit soort figuren moeten we straks een eigen bijdrage van meer dan 400 euro betalen voor de zorg, met dank aan de VVD, die niets voorstelt om de bankiers eens aan te pakken. Maar ja, de VVD is nu eenmaal de partij voor de rijken. 34) We hebben toch niks te zeggen. Dit soort mensen doet maar, en gelijk hebben ze, want de wereld draait op de economie en het geld (Kijk maar naar mensen met een koophuis = schuld en kijk naar de landen met een begrotingstekort = schuld.) Kortom, wij kunnen NIKS beginnen tegen de mesnen uit de financiële sector, want we hebben ze NODIG.....Helaas. 35) Dat is nu eens de dagelijkse arrogantie van franstaligen hier in"Belgique",die jullie nederlanders nu ook eens zelf meemaken.Hopelik worden die heren hard aangepakt,bij deze mijn dank.Een kleine spaarder die alles kwijt is. 36) Veroordelen wegens fraude. Kan hij later in de cel zijn nederlands ophalen. Geeft aan hoe arrogant zo een man is 37) Ik heb bij Fortis gewerkt in die tijd en daar waren al zijn speeches in Nederland gewoon in het Nederlands... 38) Wij nederlanders kunnen van deze man nog veel leren. Ik kan zijn taaltrots goed begrijpen. Nederlanders verwerpen hun eigen taal, liefst horen we in ons land zoveel mogelijk Engels, we hebben de eerste luchthaven ter wereld die de eigen taal afgeschaft heeft ! 39) belachelijk arrogant. Snapte 'ie wel Nederlands toen 'ie zoveel geld kreeg? 40) Is er uberhaupt 1 bankdirecteur die echt verantwoording heeft moeten afleggen? Is er ook maar 1 EURO aan bonus teruggevorderd, nu we het erover eens zijn dat juist die bonussen 1 van de oorzaken van de ellende zijn geweest? We hebben met zijn allen in NL zeker 25 miljard op moeten hoesten, en het is duidelijk dat de hebzucht van mensen zoals deze hieraan ten grondslag liggen. En dan simpelweg weigeren op te komen draven? Hoe is het mogelijk? 41) We kunnen wel wat nieuwe scheldwoorden in de van Dale opnemen. Zoals: je bent een "bankdirecteur", of "Woningcorporatie-bestuurder" ..... 42) Met deze franstalige arrogantie moeten de Vlamingen al 180 jaar leven.Erger nog, de Vlaming die zijn moedertaal verdedigt wordt gewoon als fascist bestempeld 43) Ja, zo gaat dat in België. Jammer voor Votron dat z'n verhoor in NL plaats gaat vinden. 'Samenwerken' met je belgische collega's is al moeilijk die franstallige zijn helemaal BUT. NL had een paar honderd jaar voet bij stuk moeten houden dan sprak iedereen gewoon nederlands net als in luxemburg en een gedeelte van Noord-Frankrijk. Dat alles was NL grondgebied 44) ik zou zeggen, laat die aandeelhouders gewoon ff een huisbezoek bij die lul brengen...als ze geld kennen verdienen/krijgen spreken ze alle talen, bij terugbetaling of klachten, snappen ze t in een keer niet meer. Dhr Vautron heeft jaren in NL gewerkt en spreekt prima nederlands...aanpakken die slappe hap!! 45) Dit spel gaat de belastingbetalers in Nederland wederom veel geld kosten. Advocatuur,rechtbanken en griffi-onkosten worden verhaald op de belastingbetalers. Het blijft lachen. 46) Ik ben een geboren en getogen Fries. Ben dus opgegroeid met Frysk in het dagelijkse leven en Nederlands op school. Kan beide talen uitstekend spreken, verstaan, schrijven en lezen. Ik dacht dat dat in Belgie hetzelfde was met Nederlands en Frans. En nu leef ik in de U.S.A. NOG een taal erbij en ik kan me er uitstekend mee redden en zonodig wil ik het ook nog wel even in het duits vertalen... Een typische arrogante kwast die niet wil toegeven dat ie fout is geweest 47) toen hij de mensen voor de gek hield in zijn roundtrip, en hij fortis als gezond bedrijf aanprees, sprak hij perfect nederlands 48) Waarschijnlijk kan hij het werkwoord liegen niet in correct Nederlands vervoegen. 49) Hoe is het mogenlijk dat dergelijk burgelijk afval nog zoveel praatjes heeft. 50) Daar geeft hij duidelijk mee aan dat hij totaal niet deugt... Aanpakken dat schorem 51) Die schurk heeft de buit binnen. Waarom zou hij nog ergens verantwoording komen afleggen? 52) België is officieel niet tweetalig, maar zelfs drietalig (Frans, Nederlands en Duits). Het onbegrijpelijk dat deze man weigert in het Nederlands te getuigen. Vroeger werd de Nederlands taal door de Walen als een dienstmeidentaal bestempeld. Het lijkt er op dat dat voor de heer Votron ook geldt. Dat zegt veel over hem 53) Ving een vette bonus voor de deal. Wat is er van over. Van zijn bonus kunnen nu 6500 man op straat en is er voor een hoop medewerkers van beide banken een hoop onzekerheid. Zouden het Belgische of Nederlandse euro's zijn geweest die hij "gejat" heeft. 54) Wacht maar, totdat hij in het Nederlands hoort wat de hoogte van zijn bonus is. 55) Nou dat is dan mooi, haal hem maar op met een "hokjesbus" van justitie dan kan hij eerst even een nachtje logeren in een cel en daarna gelijk veroordeeld worden en zijn driedelige kostuum ruilen voor een bajespak. Maar dat zal wel niet gebeuren want zo worden alleen "gewone" burgers behandeld?? 56) Natuurlijk wil hij niet in NL berecht worden, maar in Belgie. Daar zitten zn vriendjes namelijk 57) Ja gelijk heeft hij,voldoen aan een verzoek van de rechtbank... dat is iets voor het lage gepeupel,zo'n dagelijks in het zweet badende arbeider om belasting op te brengen om frauderende bankiers van het bankroet te redden...maar toch niet voor een ver boven het gewone volk verheven en zichzelf een god waanende bankier. Ach bla bla bla,het gebruikelijke verhaaltje,het wordt zo eentonig allemaal dat gedrag van die (ex)bankiers. 58) een voorbeeld van arrogantie van de bankenlui. ze krijgen aan alle kanten subsidies, en zelfs de pvda roept om de banken niet te hard aan te pakken. dan wanen ze zich toch boven iedereen en alles uit. de denken die banklui dat naast het grote geld graaien, ze onschendbaar zijn, ze alles mogen en de stomme boerenbevolking al hun gekke gedragingen laten wel gevallen. wanneer worden die bankenmannetjes nu eindelijk eens echt aangepakt ipv met zijden handschoentjes benaderd???? die man is de arrogantie ten top 59) De groote koning Willem I maakte al kennis met dit probleem en had er geen oplossing voor, met een onvergefelijke scheiding tot gevolg. De kwestie van onwil, want meer is het niet, speelt in Belgie nog altijd. Op alle niveaus in en rond Brussel. De logica verstaat dit nog steeds niet. 60) Kan toch met een tolk en wordt ook gedaan met andere buitenlandse misdadigers! 61) Die man moet worden opgesloten. Hij heeft tenslottye de ondergang van die bank op zijn gweten. En na zjn vrijlating is de hoogste boom niet hoog genoeg. Er zijn genoeg gedupeerden die daar en handje willen helpen. 62) Oppakken die stomme belg en gelijk in de cel zetten, beslag leggen op al zijn goederen en geld, is kijken of hij niet wil gehoord worden in het Nederlands, dit is mimachting van het rechtsysteem en de minachting van het Nederlandse volk maar dat wisten we al. 63) Het is en blijft gewoon een boef en die zwijgen in alle talen.... oppakken en vastzetten tot die "plotseling" weer Nederlands spreekt. Hij heeft genoeg gestolen van het mensen die het geld aan hem hadden toevertrouwd 64) Grappig dat die Frans-eisende Fortisclown wel goed weet te communiceren met zijn NL-advocaat... Daar trapt toch geen rechter in heh. Hopelijk. 65) Zielig laat hem flink boeten je weet waar je mee bezig bent 10 jaar cel zaql goed voor hem zijn 66) U wilde nog weten wat arrogantie inhoud? Zie hier... En voor dergelijke figuren dienen wij respect te hebben.....wat denkt men zelf 67) Deze grappenmaker verstaat en spreekt uitstekend nederlands. Het is niet aan hem om uit te maken hoe en waar hij gehoord wordt. Hij moet als geen ander beseffen dat hij met z'n companen de kluit belazerd heeft. En nu ook nog meer noten op z'n zang. Votron is slechts een schim van de werkelijkheid en het wordt tijd dat hij ook de keerzijde ziet. Wellicht zit er een verblijf in in de Koepel. 68) WAT EEN KUL!! Votron spreekt perfekt Nederlands, dat kan iedereen zelf vaststellen als men vroegere interviews, toespraken etc beluistert. het is een schande dat het zgn ""taalverschil"" gebruikt wordt als een vals, laf excuus van een oplichter, zakkenvuller, een rat 69) Waar zijn we nu mee bezig. Die vieze advocaat verdedigd een buitenlander. De rechtbank moet hem gewoon aanpakken en in het Nederlands. Als ze directeur van de Fortis zijn kunnen ze donders goed Nederlands praten. Hoge Raad pak dit vieze mannetje aan want hij heeft al genoeg van ons geplukt. 70) Als hij eindelijk een keer gehoord zou kunnen worden in de oplichterszaak van Fortis met hun "Groeivermogen " waarmee ze goed hun zakken hebben gevuld. En dat ging netjes in het Nederland , hun diefstal op grote schaal Toen hoefde dat niet in het Frans, hoewel meneer daar goed van geprofiteerd had. Zo'n topfunctie hebben in België en dan zogenaamd geen Nederlands begrijpen, welke scholing heeft hij ???? kleuterschool, niet verder ???? 71) geweldig toch? deze man helpt ons en de rest van de wereld naar de financiele verdoemenis. en nu gaat hij ook nog praatjes maken... in wat voor een wereld leven we nog? een wereld zonder ballen!! 72) Ik ben een oud werknemer van em. Hij spreekt prima nederlands, geloof me. Hij is medeverantwoordelijk en zal moeten betalen en als hij in belgie wordt berecht dan zijn er wel corrupte rechters. Aanpakken die handel en veroordelen bij verstek. 73) en nog praatjes hebben ook....De beste man had allang vervolgd moeten zijn en nog niet eens toe moeten komen om als getuige te worden verhoord. De man is wat mij betreft echt de personificatie van het mede ontstaan van de kredietcrisis. Recht praten wat krom is en een bank om zeep geholpen en vele met name belgische gezinnen die fors belegd hebben in het voormalige volksaandeel fortis. Velen van deze mensen zijn het schip in gegaan door onverantwoord beleid van deze man. 74) Deze reactie van een lezer is achteraf verwijderd, omdat deze in strijd was met onze huisregels 75) Zouden Votron en Lippens dingen te verbergen hebben die het daglicht niet kunnen verdragen? Als werknemer en dus insider van Fortis Bank Nederland zeg ik hierop volmondig: Ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Thomas VDB : 21 mei 2010 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dank aan Coburg & C°.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En trouwens, voor wie over genoeg kapitaal beschikt, geldt het rechtssysteem blijkbaar niet.
Wij vinden jou een lul, Bart Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 21 mei 2010 om 19:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() dat ventje is toch op zijn minst tot ridder geslagen door saksen coburgh?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 mei 2010 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boeiend.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens alle bronnen kan Votron gewoon Nederlands spreken en heeft hij als getuige volgens het Nederlands Recht (het is een Nederlanse recht zaak, hè) de plicht om op te dagen. Hoewel gezien de Belgische reacties op de Nederlandse reacties, heeft Votron het dusdanig verbruit, dat hij als getuige (hij geeneens verdachte) niet moet miepen. Daarbij toen hij bij ABN Amro en later ook bij Fortis Nederland was, kon hij zich gewoon van Nederlands bedienen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een belg mag zijn landstaal kiezen waarin hij berecht wordt. Ongeacht of hij de andere taal machtig is of niet.
Enfin in België is dat zo.
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik moet er meer bronnen op na slaan, maar getuigen met tolk lijkt me in Nederland wel mogelijk. Hoewel dat voor Votron wel een beetje hypocriet is, voor zijn taken van ABN en later Fortis (in Nederland) was hij het Nederlands wel machtig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het Fortis aandeel te komen aanprijzen kende hij wel Nederlands. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 mei 2010 om 00:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar oké als men in zijn eigen landstaal, frans of Nederlands wil berecht worden en men heeft die optie dan moet alles naar die taal vertaald worden. dwz; gans het dossier moet dan naar die taal vertaald worden. Votron is niet van gisteren denk ik.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 23 mei 2010 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fortis is steeds een franstalige boite geweest... en de overname door BNP-Paribas heeft dit enkel nog versterkt.