![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg maar het onbruikbare massaproduct van de VS is eigenlijk - met uitzondering van hun landbouw - verder alles wat de natie exporteert.
Mede verwijtbaar zijn de Europeanen die niet meer in staat zijn op it gebied eigen en betere software te ontwikkelen en alles moet zo nodig uit die ellendige VS komen. Evenals hun goedkope maar waardeloze TV programma's voor het klootjesvolk amusement. Gelukkig zijn er nog wel zenders te vinden die nog enigermate goed programma' s de lucht insturen. Maar gooi de Amerikaanse cultuur wat mij betreft maar in de kiepelton. Daar hoort het thuis met het andere afval.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() En de restards hebben het er door gestemd.
![]() Beeb Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Het wordt tijd dat het curriculum een nationale aangelegenheid wordt. Waarom zou een tiener in Vermont ander geschiedenisonderwijs moeten krijgen dan een tiener in Texas? 48 staten zijn daar al voorstander van, Texas uiteraard niet. Gelukkig raken deze nieuwe richtlijnen het universitair onderwijs niet. Maar ik ben over het algemeen toch tevreden over het onderwijs en de boeken dat mijn kinderen krijgen. Helaas dat de 'culturewar' nu ook het onderwijs beinvloedt.
Een waarschuwing voor Europa: als een bepaalde groep nog aan invloed wint, dan zullen jullie ook de geschiedenisboeken mogen aanpassen met betrekking tot bv. Karel Martel... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 22 mei 2010 om 18:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
On topic: Ik ben benieuwd naar de reactie van Obama op dit nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komt ervan als ge de staat uw onderwijs laat regelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Nee, dat is het niet.
Als ik naar Amerika kijk dan zie ik een Rome uit de tijd van Gaius Marius. Plm 100 v chr. Met een dunne elitaire laag en een sociale structuur die uiteindelijk belandt bij het plebs. Zeg maar de luizen in de pels van de wolf - een waardeloos stuk maatschappij met sterke export van Rap- en drugscultuur. Een agressie die wij niet kennen maar een cultuur die langzamerhand doordruipt door middel van clips en films en niet te vergeten de games. As violent as violent can be - VS export product bij uitstek. Een tot de tanden bewapend volk waarbij vuurgevechten op straat dagelijkse kost zijn, en er zelfs niemand meer acht op slaat. Een drugsmarkt die in de VS zo gigantisch groot is dat nagenoeg een heel continent in een halve staat van burgeroorlog is. Kortom laat dit volk op hun eigen eiland blijven want ze hebben niets te bieden. Dat mag zo langzamerhand wel duidelijk zijn.
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Blijkbaar opent de School Board de zitting nu al met een gebed.
http://www.youtube.com/watch?v=AdhGK...ayer_embedded#!
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wist ook niet dat deze christelijke fundies de lakens uitdelen in washington ![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() @ Longhorn - Dat zal ik graag doen!
@ Adrian - Karikatuur? Heb je ooit langere tijd in de VS doorgebracht? Heb je ooit een vuurgevecht op straat meegemaakt? Ben je wel eens in Harlem geweest? Of in Alabama. Of in een gruwelijke stad die Texarkana heet? Ik maak er echt geen karikatuur van en de Amerikanen nog minder!