![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Eentje met een everzwijn? Een ardennees?
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat is geen White Power fanaat.Er staat zelfs de Israëlische vlag op haar blog...Maar ze is ondertussen niet meer bij het VB (zal zich ook storen aan die weerzinwekkende aanwezigheid van neo-nazi's in het VB) FDW is iets te intelligent om een neo-nazi te zijn.En hij stoort zich eveneens aan de White Power malloten in zijn partij.Hij beloofde zelfs destijds dat hij het VB zou ontdoen van dat volkje, maar zoals u zelf ziet faalt hij daarin. Als persoon valt FDW best mee hoor,best sympathiek en begripvol maar dat maakt van mij nog geen aanhanger want mijn enige raakvlak is de realisatie van een Vlaamse Staat. De grootste beschadiging voor het VB ben ik niet maar de delegatie van White Power adepten in het VB, niet waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() dat zeker, echter overal duikelen wel ene paar van die maniacen op als morgen blijkt dat de nva een knokploeg van B & H als leden heeft gaat u dan ook zo te keer ? er is zelfs van de door u genoemde en pro israelische pvv een stagair opgedoken die handtekeningen wilde rondselen bij extreem rechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Morel en co spuwen op mensen zoals op de VB blog : http://vlaamsbelangheusden-zolder.skynetblogs.be/ FDW zal er stiekem mee lachen en denken "Arm vlaanderen" Weet je dat de foto's nog veel erger waren? Ze poseerden als gestapo's en ss-officieren in leren jassen en zulke toestanden. Ik stuurde de link door naar Janice Lauryssen van VB en toen hebben ze die foto's verwijderd....'k wil maar zeggen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() maar toevallig zie ik op die 3e een donkere dame, zullen de neonazies niet leuk vinden !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Een stagair? Altijd opletten met stagairs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burger
|
![]() tja ze hadden er zelfs 1tje van de pers laten infiltreren, daarom nog maar even geen leden toelaten je weet nooit wat er op toeloopt, al zullen nazi's wegblijven want zij zien wilders als zionist
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom komt ge hier reclame maken voor Janice? Die doet toch niet meer mee met de verkiezingen? Dat videoke op haar blog is wel leuk. Hadden wij nog maar zo'n consequente pastoors ![]() Laatst gewijzigd door fonne : 21 mei 2010 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je vindt dat elke politicus de gelofte van armoede moet afleggen, mij best.
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 21 mei 2010 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
btw, ik hou niet van stereotypes. Een VB kiezer kan iedereen van ons zijn en ze zitten in alle lagen van de maatschappij. Het zijn heus niet alleen laaggeschoolden of bejaarden mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk aan het laatste. Toch eens goed laten nakijken. 't kan ook aan de hersenen liggen, er zijn wel meer mensen die dingen zien die er niet zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Relativeren mijn waarde. Relativeren. U lijkt zo te zien wel wat op uw avatar.
Laatst gewijzigd door system : 21 mei 2010 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Best ook eens aan de topicstarter melden...
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
't is gewoon iemand die niet dweept met collaborateurs en white power ... Logisch dat ze niet meer opkomt. |
|
![]() |
![]() |