Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 30 mei 2010, 07:38   #21
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wel, ik heb op afstand het vorige proefproject gadegeslagen, en 't was nie schoon om zien, he. Zoals ik reeds zegde, ik vind dat communautair gedoe dikke zever, maar blijkbaar is het onmogelijk om iets anders te doen voor deze knoop is doorgehakt, en dan moet die maar eens tegoei doorgehakt worden. Mijn eventuele stem voor de NVA had trouwens "eenmalig" geweest. Niet eens zeker. Maar nu moet ik er dus niet meer over wakker liggen.
Excuseer voor die reactie , maar wat laat u besluiten dat met de NVA knopen gaan doorgehakt worden ?(die leven van de commotie rond die communautaire zever)
Wat dan wel zou ik ook niet weten (kan u dan ook geen advies geven...)
Uw (geplande)electorale actie leek me dan ook een brand willen blussen met een vlammenwerper (of vlammenwerpertje)

Laatst gewijzigd door jogo : 30 mei 2010 om 07:39.
jogo is offline  
Oud 30 mei 2010, 07:48   #22
Torkilson
Gouverneur

Torkilson's schermafbeelding

Standaard

Dat is een beetje onrechtvaardig, jojo. Het is niet omdat Vlaanderen verandering wil en er maar 1 partij is die daar ook werkelijk naar streeft, dat dat die partij zijn schuld is. Misschien moet ge eens gaan kijken naar de redenen waarom BHV bestaat, waarom er zoveel wantrouwen bestaat tov van de Franstaligen.
Torkilson is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be