![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Is de verkiezingscampagne spannend? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 34,78% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
30 | 65,22% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Die van mij moeten ze niet eens opsturen!
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze op 13 juni de uitslag v. Vlaanderen horen, doen ze gegarandeerd in hun broek ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verkiezingscampagne beperkt zich tot simplistische fotootjes met telkens een Belgische vlag erop. La manipulation du peuple, zingt Urbanus in één van zijn liedjes. Een andere inhoud zie ik niet in deze verkiezingscampagne.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() enigzins wel , t'is erop of eronder voor Vlaanderen
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burgemeester
|
![]() ik heb twee uniformen reeds in mijn kast een chinees en een amerikaans
您的朋友 i'm your buddy |
![]() |
![]() |
#31 |
Burgemeester
|
![]() ik heb ook al een cdspeler klaar om de internationale te spelen en een zonnebril gekocht
om het hemelse atoomlicht te aanschouwen |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de campagne eigenlijk al begonnen? Ik heb daar nog maar weinig van gemerkt. En dat is maar goed ook, in feite.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heel spannend - dit kan wel de laatste keer zijn dat we federale verkiezingen hebben (kans is wel niet zo groot). En hoe 'monsterlijk' de score van de N-VA uiteindelijk wordt...
|
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() om te weten aan wie ik mijn belastingsgeld mag geven.
Betalen moet ik toch |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
des Gnawas payés par la commune battent le pavé pour le PS �* Molenbeek/ Molenbeek dat is de gemeente van die sos die met communautaire atoombommen ging rondgooien. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze middag was er een geanimeerd debat in "Wakker op zondag" op ATV. Alle partijen vertegenwoordigd en er werd flink wat ruzie gemaakt, Inge Vervotte trok bleek weg op een gegeven moment en Almaci moet gaan oppassen of ze krijgt een misval voor de 13de.
Maar in 't algemeen vond ik dat ze geen van allen echt nieuws te vertellen hadden, veel gegoochel met cijfers, ja. Iemand gaat ergens 2.000.000.000 halen, iemand tovert 125.000 jobs uit zijn hoed ... enfin, 't is iedere keer dezelfde niet te geloven zever. Wat de splitsing, het confederalisme of wat dan ook betreft, vind ik dat zelfs N-VA maar weinig te vertellen heeft.
#38 |
|
![]() Niet echt koosjer. NIET toegestaan. Zal gevolgen krijgen. Toch straf dat die Franstalige burgemeesters op Vlaamse grond overal maar de wet breken.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Kan ik dat ergens online bekijken?
|
![]() |