Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2010, 17:05   #21
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Gaat niemand ontkennen...
Ik dus wel, zie hierboven.
Oud 30 mei 2010, 17:18   #22
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Niet. In Nederland is iedereen die in de bijstand zit verplicht om al te mogelijke werk aan te nemen! Deze jongen heeft dus gefraudeerd, doordat hij toegeeft het aangeboden werk niet aan te nemen.
Idd iedereen, je zegt het goed. Genoeg nederlanders die op die manier frauderen of wilde je wat anders aantonen?
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 17:19   #23
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik dus wel, zie hierboven.
Je topic titel zegt idd genoeg.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 17:22   #24
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Hij heeft gelijk om geen werk aan te nemen dat hij niet wilt doen. Men doet hier alleen wat moeilijker over omdat het een migrant is.
Dan moet hij niet melken over werkeloosheid
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 17:22   #25
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij heeft gelijk om geen werk aan te nemen dat hij niet wilt doen. Men doet hier alleen wat moeilijker over omdat het een migrant is.
Die is lekker makkelijk.

Stel; ik ben werkloos en krijg een uitkering. En het enige werk wat ik zou willen doen, is de job als testslaper op een matrassenfabriek. Uw (on)logica volgend zou ik dan tot in het oneindige al het andere werk dat ik aangeboden krijg, kunnen weigeren - met behoud van uitkering uiteraard.

Denkt u dat men hier niet moeilijk over zou gaan doen, omdat ik geen allochtoon ben?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 17:26   #26
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Gouden ketting, streetaccent, ...
Hij wil dus duidelijk voor manager gaan?
Oud 30 mei 2010, 17:34   #27
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Manager van een hoerenkast wellicht, ook wel pooier genaamd. (spreek uit op zijn Frans als 'pwajee' om het nog enig cachet te geven)
Oud 30 mei 2010, 17:44   #28
Cdude
Banneling

Standaard Marokkanen frauderen massaal bij examen

Iek niet pegrijp meneer
Citaat:
Beginnende taxichauffeurs plegen op grote schaal fraude bij examens voor vakbekwaamheidsdiploma's. ''En dan hebben we het vooral over taxichauffeurs uit Amsterdam met een Marokkaanse achtergrond; bij anderen zien we dit niet of nauwelijks.''

Dat zegt voorzitter Max Gras van de Stichting Examenbureau Beroepsvervoer (SEB), die door het ministerie van Verkeer en Waterstaat is belast met het afnemen van dergelijke examens. Gras heeft minister Karla Peijs (Verkeer en Waterstaat) vorige week een brandbrief gestuurd waarin hij maatregelen voorstelt om deze 'ernstige fraude' tegen te gaan.

Marokkaanse kandidaat-taxichauffeurs maken zich volgens de SEB schuldig aan tal van vormen van fraude. Zo worden kant-en-klare taxidiploma's te koop aangeboden, wordt tijdens examens gefraudeerd met verborgen telefoons of laten kandidaten anderen voor zich optreden (met vervalste identiteitspapieren).

''De situatie is echt heel zorgelijk, de capriolen die ze uithalen zijn soms op het krankzinnige af,'' zegt Gras. ''Het is verworden tot één grote valsspelende bende, en dat speelt zich vooral in de Marokkaanse wereld af. Dat is treurig om te moeten vaststellen, maar zulke grove fraude hebben we eigenlijk nooit eerder meegemaakt.''
http://www.uitkijk.net/chaos.php?sub...examen&ucat=4&

Laatst gewijzigd door Cdude : 30 mei 2010 om 17:44.
Oud 30 mei 2010, 17:48   #29
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Jouw referentiekader is de kantoortuin.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 17:53   #30
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Khalid zijn Nederlands leunt pakken dichter aan bij de in ons taalgebied geldende standaardvariant dan dat van de gemiddelde Oost- of West-Vlaamse autochtoon.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 18:27   #31
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Jouw referentiekader is de kantoortuin.
Waar ik uitzicht op heb vanachter mijn servers ?
Oud 30 mei 2010, 18:33   #32
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Die is lekker makkelijk.

Stel; ik ben werkloos en krijg een uitkering. En het enige werk wat ik zou willen doen, is de job als testslaper op een matrassenfabriek. Uw (on)logica volgend zou ik dan tot in het oneindige al het andere werk dat ik aangeboden krijg, kunnen weigeren - met behoud van uitkering uiteraard.

Denkt u dat men hier niet moeilijk over zou gaan doen, omdat ik geen allochtoon ben?
Je trekt nu wel dingen tot het extreme door. Veel jonge mensen willen gewoon niet aan "de loopband" staan voor de rest van hun leven. Ga je hun uitkering intrekken omdat ze iets beters willen/zoeken ?

Iedereen doet ook alsof een uitkering voor de rest van je leven is, terwijl het in vele gevallen van jongeren maar een tijdelijke oplossing is die niet langer dan een jaar duurt.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 18:38   #33
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Ga je hun uitkering intrekken omdat ze iets beters willen/zoeken ?
Neen.

Ik wens hun uitkering in te trekken omdat ze dat zoeken fulltime wensen te doen.
Oud 30 mei 2010, 18:45   #34
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Je trekt nu wel dingen tot het extreme door. Veel jonge mensen willen gewoon niet aan "de loopband" staan voor de rest van hun leven. Ga je hun uitkering intrekken omdat ze iets beters willen/zoeken ?

Iedereen doet ook alsof een uitkering voor de rest van je leven is, terwijl het in vele gevallen van jongeren maar een tijdelijke oplossing is die niet langer dan een jaar duurt.
U geeft het feitelijk zelf al indirect aan: een uitkering is slechts een tijdelijke oplossing. Achter de lopende band staan, is dat echter ook.

Toen ik afgestudeerd was, vond ik ook niet meteen werk dat bij mijn universitaire opleiding paste. En weet u wat? Ik heb toen gewoon -als tijdelijke oplossing, en omdat ik als werkbekwaam persoon niet op de samenleving wilde teren- achter die verfoeide lopende band plaatsgenomen en bijna een jaar op een fabriek in drieploegendienst gewerkt.
Dat was niet wat ik wilde, noch waar ik voor opgeleid was, maar het leverde me wel, zij het enigzins irrelevante, werkervaring en bovenal goodwill op. Goodwill omdat ik daarmee te kennen gaf van aanpakken te weten, en dat heeft me later geen windeieren gelegd.

Khalid echter wil blijkens zijn uitspraken alles meteen op een gouden presenteerblaadje aangereikt krijgen, en zo werkt het dus niet.
Oud 30 mei 2010, 18:51   #35
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
U geeft het feitelijk zelf al indirect aan: een uitkering is slechts een tijdelijke oplossing. Achter de lopende band staan, is dat echter ook.

Toen ik afgestudeerd was, vond ik ook niet meteen werk dat bij mijn universitaire opleiding paste. En weet u wat? Ik heb toen gewoon -als tijdelijke oplossing, en omdat ik als werkbekwaam persoon niet op de samenleving wilde teren- achter die verfoeide lopende band plaatsgenomen en bijna een jaar op een fabriek in drieploegendienst gewerkt.
Dat was niet wat ik wilde, noch waar ik voor opgeleid was, maar het leverde me wel, zij het enigzins irrelevante, werkervaring en bovenal goodwill op. Goodwill omdat ik daarmee te kennen gaf van aanpakken te weten, en dat heeft me later geen windeieren gelegd.

Khalid echter wil blijkens zijn uitspraken alles meteen op een gouden presenteerblaadje aangereikt krijgen, en zo werkt het dus niet.
Ik deed hetzelfde, via de haven naar kantoor daar behaalde mijn graduaat-IT IN AVONDSCHOOL, ervaring door in "resterende"? vrije tijd schoolnetwerken configureren en extra certificaten te behalen.

Goodwill is net als respect dat VERDIEN JE !!!

Laatst gewijzigd door Cdude : 30 mei 2010 om 18:57.
Oud 30 mei 2010, 20:15   #36
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Neen.

Ik wens hun uitkering in te trekken omdat ze dat zoeken fulltime wensen te doen.
Brugpensioeners van 45 jaar uit het 'eigen volk' ook maar eens naar een schoonmaakjob van €1200 p/m proberen te sturen? Of is dat 'politiek niet haalbaar'?

Het parasitaire gedrag van het eigen volk valt door niemand te evenaren in Belgie hoor...
Oud 30 mei 2010, 20:17   #37
plakker
Minister

plakker's schermafbeelding

Standaard

Oei... magazijnwerk is slavenarbeid... dan heb ik dat ook lang gedaan...
Misschien moeten we dat tegen 13 juni eens gaan aanpakken! Het schandalig bestaan van magazijnwerk!

"ik krijg zo ook een uitkering"
--"Ja, daar heb je het al"

Schitterend
plakker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 20:18   #38
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
..., en dat heeft me later geen windeieren gelegd.
Eerder klaagde u anders eens, dat u in de 'verkeerde' buurt een huis had gekocht.

Met echte eieren, zo u die zou bezitten, kunt u dus in een handomdraai verhuizen.
Oud 30 mei 2010, 20:21   #39
Karel Martel B

Standaard

Citaat:
Het parasitaire gedrag van het eigen volk valt door niemand te evenaren in Belgie hoor...
bron?
Oud 30 mei 2010, 20:33   #40
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Brugpensioeners van 45 jaar uit het 'eigen volk' ook maar eens naar een schoonmaakjob van €1200 p/m proberen te sturen? Of is dat 'politiek niet haalbaar'?

Brugpensioen op 45?

Vertel me daar eens méér over?
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be