![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
ergens hierboven linkte ik naar de wikipedia-pagina over BDE. daar staat vrij veel informatie over echt wetenschappelijk onderzoek dat naar BDE werd gedaan. er wordt dus echt wel redelijk wat 'gedaan omtrent het onderwerp'. jammer voor de believers, is het resultaat daarvan niet altijd wat zij zouden willen. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#22 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Met bidden kreeg jij toch alles?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 31 mei 2010 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor jou is alles de wereld dus zwart/wit => Hij is moslim dus ik KAN niet met één bepaald punt akkoord zijn ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
als je je aan de spelregels houdt (zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetenschappelijke_methode ) mag je gerust meedoen hoor. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Diepgaande? Er is een klassificatiesysteem en een scenario voorzien? Hoe wetenschappelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
het zogenaamde lichtwezen waar jij naar verwijst blijkt(als je er echt wetenschappelijke literatuur op naleest) maar in een klein percentage van de BDE voor te komen. alleen wie zijn voeten veegt aan de meeste elementaire regels van de statistiek komt uiteindelijk tot de min of meer vaste schema's waar BDE-believers steeds mee zwaaien. trouwens, dat lichtwezen waar jij het over hebt verschilt van cultuur tot cultuur en voldoet meestal perfect aan de verwachtingen die de persoon binnen zijn religieuze traditie aangekweekt heeft. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
wat het witte licht betreft: ik vraag me af of jij even braaf bent als ik. ik heb de door jouw gelinkte pagina helemaal doorgelezen voor ik er mijn mening over gaf. heb jij het door mij gelinkte artikel van naninga (www.skepsis.nl/bde.html) ook gelezen? daar staat namelijk een vrij wetenschappelijke theorie beschreven die dat witte licht vrij goed kan verklaren. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertelseltjes kunnen wel AANvullende info geven maar zijn géén bewijzen Fred. Hoe graag je het ook zou willen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het verschil met JOU is dat hij, tot op zeker punt waar ik dan ook KEIhard bots, open staat en vooral KENNIS heeft voor de wetenschap. OOk jou verteld ik reeds dat ik geen problemen heb met domme mensen zolang ze maar willen leren. Jij gaf hier reeds toe, niets te lezen (wegens tijdgebrek) wat je meningen over de meeste zaken hier besproken degradeert tot lege ballon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
wat dat botsen betreft, ik bid dat dat ooit nog goed komt. moge allah je op het juiste pad gidsen. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
PS: jij kunt onmogelijk die ganse website bestudeerd hebben op enkele uren tijd. Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Fred. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zuurstofgebrek/narcose+verhoogde productie serotonine Fred. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu zie je ook waarom het materialisme voor zoveel problemen zorgt na de dood. De persoon verwacht niet dat zijn bewustzijn overleeft en kan hoogst verward zijn als hij beseft dat hij toch verder "leeft". Een niet-gelovige (geen atheist) had een BDE en hij zag het wit licht afzonderlijk veranderen in Krischna , jezus, mohammed etc... Dit was symbolisch voor hem, het betekende dat hij geen enkele religie aanhangde.
Laatst gewijzigd door exodus : 31 mei 2010 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |