![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Terwijl ik net mijn gras afreed (heeft er niks mee te maken, maar toen kwam het licht ineens tot me doordringen
In plaats van van hun vrouwen te eisen dat ze zich inpakken, vind ik dat de mannen gewoon slabbetjes moeten dragen..... zodat ze hun kwijl kunnen opvangen! Hier heeft het namelijk niet veel zin voor die in verhouding kleine groep moslima's om zich in te pakken, want die mannen blijven maar kwijlen hé, want wij zijn natuurlijk niet van zin om ingepakt rond te lopen. Dus hun probleem blijft maar duren.... Oplossing: een KWIJLSLABBETJE! Ze bevuilen zichzelf niet, ze kunnen er hun mondhoeken mee afkuisen en ze hebben het steeds bij de hand! (of rond de nek in dit geval) Een extra voordeel is dan, dat iedereen onmiddellijk kan zien wie de kwijlende moslim is en wie de niet-kwijlende mannen zijn. Hierbij kunnen de moslima's dan evenzeer hun vers volgen dat zegt: "zorg dat je niet lastiggevallen wordt" http://members.lycos.nl/pappieonline...betje_2_10.jpg (niet voor publicatie vatbaar en enkel te bezichtigen op eigen risico, maar ik googelde op "slabbetje" en kwam dit tegen
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Het is volgens mij zo gebeurt. Twee meiden nemen het openbaar vervoer, iemand kan zich niet bedwingen, probeert te versieren en de grote man uit te hangen, vangt bot, begint grote mond open te zetten, krijgt repliek en begint dan maar te slaan. Mar dat "topje" heeft er wel mee te maken, het is gewoon dat er een aantal ongecontroleerde frustres rondlopen die op iedereen die niet op hun avances ingaan, maar beginnen te schelden, of in dit geval zelfs beginnen slaan!!! En verdraai de feiten niet opnieuw!!!!!!!!!!!! |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hehehe! Maar dat doen ze al een beetje zenne! Ze hebben quasi altijd een doosje kleenex op de hoedenplank van hun auto...: om hun kwijl af te kuisen als ze 'n blanke vrouw zien!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#24 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Srr maar ergens denk ik dat het logischer is dat het topje hier weinig mee te maken heeft, en die persoon gewoon sloeg owv het gekwetste ego/ weerwoord. Dus denk ik dat het hier niets te maken heeft met de kledij, of aanpassen aan de normen.
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
[size=6]Spread them?.[/size]
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik woon heel mijn leven (allé sinds mijn 3 jaar) in België en ik heb geleerd om van niets verbaasd te staan, álles kan hier. Dit vind ik dus de mooie kant hier. Een sexy vrouw op straat is mooi te zien, maar wat ik wel een beetje overdreven vind (en autochtonen op straat duidelijk ook) is een meisje in enkel een bh en mini-broekje. Men moet ook nog wat aan de verbeelding overlaten vind ik. |
||
|
|
|
|
|
#27 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Niemand gaat zijn gedrag goedkeuren, want bij iemand met een broer of vader (met eender welke kleur) in de buurt had hij uit de rijdende tram mogen springen. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Hier mag men niet in bh en onderbroek rond lopen.Waar hebt u dat gezien moby,op die parade van homofielen meschien?
|
|
|
#29 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Waar heb ik dat gezien? Vorige week op de Meir en een tijdje terug in Borgerhout (nog korter en elastische stof). Bij die op de Meir keken sommige mensen van +- 60 jaar met een verwonderde blik, terwijl de mannen gewoon achterom keken en dan braafjes de aangeklede echtgenote volgden. Ik schrik daar niet van, maar ik vind het wat overdreven. |
|
|
|
|
|
|
#30 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Ik ontken niet dat er een probleem was, maar om een topje gaat het hier helemaal niet.
|
|
|
|
#31 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Dus het heeft wel degelijk met kledij en normen te maken!!!!! Ze weten ook meetsal dat ze moeten opletten wat ze zeggen tegen een Marokkaanse griet. Want dan komt de broer of neef je binnen het uur zoeken om je in elkaar te kloppen. Maar de autochtonen moeten altijd braaf hun mond houden uit schrik voor repercussies ( ik laat me niet meer doen en als iedereen hetzelfde zou doen, zou het vlug gedaan zijn). Dus voor hoer uitgemaakt worden is ok? En dat was wel de aanleiding voor de woordenwisseling en uiteindelijk de laffe slag. Dus wat normen betreft, moeten ze zich leren beheersen, niet idereen voor hoer uitmaken en zich aanpassen aan de Westerse kledijnormen!!!!! Dus vooraleer iemand een zeveraar te noemen, denk eerst eens goed na. |
||
|
|
|
|
|
#32 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Bon maar on-topic: Heb mijn twijfels of jongetjes van 16 een meisje voor hoer uitschelden omdat ze een topke draagt. Eerst er op geilen trachten te versieren en dan uitschelden voor hoer omdat hij haar klederdracht niet op prijs stelt het heeft dus meer met zelfbeheersing te maken dan met kledij zoals u zelf al insinueert.
|
|
|
|
#33 | |||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
De meesten hebben echter een groot minderwaardigheids -en meerderwaardigheidscompex, en ook problemen met hun sexualiteit!!! ( geraken niet aan een vriendin, en het behoren tot een straatbende zal daar niets aan veranderen) Ik zal nu iet onmiddellijk zeggen dat de wekelijkse groepsverkrachtingen in het Brussels gewest ermee te maken hebben, maar ik zou daar toch graag een grondige studie willen over zien. Om op je tweede antwoord terug te komen. Het is inderdaad uit frustratie, frustratie dat men zijn sexleven niet op een normale manier kan beleven. Dus de kledij ( opgewonden raken) , het moeilijk hebben om met personen van het ander geslacht te communiceren, schelden en kloppen, heeft er wel mee te maken. En ik kan je verzekeren dat je naar talloze keren voor hoer uitgemaakt te worden ( of zelfs aangeraakt te zijn), je er wel genoeg van zal krijgen. Die etters denken zich alles gepermiteerd!! Maar er is dus wel degelijk een verband!!!!!! Namelijk dat ze zich moeilijk kunnen bedwingen!!! En die zelfbeheersing heeft dus wel degelijk te maken met de kledij, namelijk om zijn sexuele lusten te beheersen ( die eventueel naar boven komen omdat men een stukje vlees ziet)!!!!!!!!! |
|||
|
|
|
|
|
#34 | ||
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Na een tijdje komt het zover dat ze niets meer zullen kunnen verdragen en zich alles zullen permitteren. HET VLAAMS BLOK GROEIT! OOK OP 13 JUNI. DIT ALLES DANKZIJ MONSTERS ALS DEZE UIT HET VOORBEELD. EIGEN SCHULD DIKKE BULT. Er moet een einde komen aan deze onzin. Er zijn ook Belgen die verkrachten of misbruiken of mensen lastigvallen. Maar het slingert toch wel uit de pan met die allochtonen. WEG ERMEE! |
||
|
|
|