![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Karting valt m.i. niet te rijmen met groen gedachtengoed. Het is vervuilend en niet noodzakelijk voor een kwaliteitsvol leven. Decadente luxe dus. Ik begrijp de topicstarter zijn (ik gok dat ie mannelijk is) verontwaardiging.
|
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Als die man - ik weet het niet - bvb. beslist heeft vegetariër te worden, heeft hij een fractie van een ecologische voetafdruk van ons allemaal, zelfs als hij dan graag kart. Groen wil collectief die ecologische voetafdruk doen dalen, ze willen niet plots elke niet-groene hobby verbannen...
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ik met een SUV in Brussel rijd, en een sticker op mijn ruit plak dat ik vegetarier ben, zullen mijn banden nooit meer afgelaten worden omdat mijn wagen teveel verbruikt? Groen wil ons VERPLICHTEN het openbaar vervoer gebruiken om te gaan werken, maar mogen we in onze vrije tijd benzine verbruiken enkel alleen omdat het leuk is? |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik vind zijn hobby ook niet groen hoor. Maar het is en blijft zijn leven, niet het onze. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Arfan staat niet bij groen,maar bij SLP. En wat is daar soms mis mee??? Iedere Belg mag zich kandidaat stellen,of vergis ik mij??? Schijnt me toch een normaal mens te zijn. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() En waar zit SLP nu?
#28 | |
|
![]() Natuurlijk heeft hij dat recht. Maar hij heeft het over 'karting'.
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En wat is daar mis mee???Iedere Belg,genaturaliseerd of door geboorte,mag zich kandidaat stellen.Ziet er trouwens een normale en gewone mens uit,en juist die moeten we hebben... |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar jullie willen UW levensstijl wel opdringen aan ons. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is niet omdat ik het nu opneem voor hen, dat ik aan de kant van de groene sta. Integendeel zelfs. Geef trouwens een link naar waar groen een banden kapotsteken actie heeft georganiseerd?
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is karten met autobussen, misschien. En hij neemt veel medekarters mee op zijn bus
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() http://www.brusselsjournal.com/node/4450
Er staan rare snuiters op de lijsten van Groen!, zeker sinds de samensmelting met wijlen de Sociaal-Liberale Partij (SLP). Eén zo’n snuiter is Arfan Saber. Hij dingt naar uw stem vanaf plaats nummer zes op de senaatslijst van Groen! Arfan Saber is districtsraadslid voor Groen! in Deurne en van Pakistaanse afkomst. Hij is de uitbater van het Q8 tankstation aan de Schijnpoort en zijn favoriete hobby is… carting. U weet wel, met een soort gemotoriseerde gocart rond racen. Stinken dat dat doet en benzine verbruiken en wat een lawaai ! Arfan Saber is met andere woorden even ecologisch als ik communistisch. Hij kon bijvoorbeeld niet betrapt worden op ook maar één woord over het milieu toen hij nog voor SLP kandideerde. tot zover de ecologie bij de jongens en meisjes bij groenuitroepingsteken. Wie gelooft die mensen nog? mensen die de natuur wel een warm hart toedragen, zoals de 73.000 leden van vzw Natuurpunt, het moeilijk krijgen om zich bij Groen! thuis te voelen nu dat deze partij stevig in handen is van zogenaamde ‘stadsgroenen’ en uitgebreid is met sociaal-liberalen als Arfan Saber. Stadsgroenen zijn groenen die de klemtoon leggen op diversiteit en cultuur. Buitengroenen zijn groenen die natuurbehoud op de eerste plaats stellen en dus in essentie behoudsgezind zijn. Ze zullen dat zelf ontkennen. Het tijdschrift van vzw Natuurpunt staat bijvoorbeeld bol van de retoriek om exotische planten en dieren uit te roeien om de inlandse fauna en flora te beschermen. Die redenering zullen we best maar niet toepassing op de mens en zijn leefomgeving. het lijkt het mexicaans leger wel |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is met die 2-takt motoren waar Groen! vroeger zo tegen was.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt U dat de wielrenners in de ronde van Frankrijk ook niet voor extra CO2 uitstoot zorgen. Hebt U enig idee welke karavaan aan die wedstrijd voorafgaat ? Als U gaat tennissen, zwemmen, golfen, zeilen of windsurfen, dan gaat U daar altijd tevoet of met de fiets naartoe ? |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U vindt het ook normaal dat iemand met ferrari's rondsjeest en tegelijk geld binnenschraapt voor milieu"projecten" of dat een groen meis(je) reclame maakt voor automerken Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 juni 2010 om 08:48. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Stond dit al niet in "binnenland"? dubbele draad...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |