![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu mocht CD&V zo ne patat van formaat krijgen kan ik maar gewoonweg zeggen waaaaaaaaaaaaaaw maar ik vrees er eigenlijk voor... En kiezen voor de oppositie hmmm maar ik denk dat oVLD met zo'n resultaat ook zou willen kiezen voor oppositie, goh goh kan nog plezant worden.
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vrees is dat net zoals na hun vorige verlies daar plots die cd&v weer komt opzetten met een verpletterende kracht en weer verkiezingen gaat winnen. Een zwak moment voor de cd&v moet zowel electoraal maar bovenal nadien maximaal uitebuit worden omdat zij nog steeds de sleutel tot Vlaamse staatsvorming in een lade in hun bureau hebben.
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Azo bedoel je dat.