![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
't Zou een koekje van eigen deeg zijn. Begrijp me op dat punt zeker niet verkeerd ![]() De Bildergroup mag er van mijn parten ook uit ![]() Citaat:
Toch waren wmd het excuus om te gaan. En nu wmd wel het probleem zijn, treed niemand op. Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die komt er zowiezo Breezertrut...
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan daar geen datum op plakken, maar gij en ik zullen er wel akkoord met gaan: We zijn er een haartje van verwijderd.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typische houding van dat deel van Europa dat tegenover het dalende belang van Europa slechts fatalisme en oorlogszucht zet. Gevaarlijke, leegloperige mentaliteit. Europa geloofd niet meer in zichzelf. Jammer. Gelukkig is de rest van de wereld (exclusief VS en enkele oorlogszuchtigen) wel geïnterseerd om te werken aan een toekomst die gediend is met vrede. Hopelijk zullen zij de waanzin kunnen stoppen. Zie de poging van Brazilië en Turkije om de weg naar oorlog met Iran te doorbreken in deze kontekst. Nieuwe actoren die beseffen dat ze niet anders kunnen dan zelf beginnen handelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet 2012, dat bracht jij erbij en leg je nu in mijn mond?
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Ongetwijfeld, maar we dwalen af.
Je moet trouwens niet vergeten dat Ahmadinijad heel geliefd is en veel steun krijgt en enkel in Theran op groot verzet struikelt. Dus hoezo, bevrijden? Door buitenlanders die er een marionet gaan planten? Regimeverandering van moet binnenin komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dikke lol. Nee neen, het is een kwestie van WANNEER zal WO3 uitbreken. Niet meer van "of". Als er vrede komt, moet er om gevochten worden. De levensovertuigingen uitgezaaid over de hele wereld laten argumentatie en rede niet meer toe.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch is hij wel de enige die beschrijving past waarom we in oorlogen treden met andere landen. Mensen worden publiekelijk opgehangen he. Het gaat daar niet al te mals aan toe. Enfin, eerlijk gezegd kan ik dat pas met volle zekerheid zeggen als ik daar geweest ben. Ik ga af op wat ik zie en lees. Toegegeven, dat kan misleidend werken. Achja, in feite zijn wij ook aan "bevrijding" toe... Dit gezegd zijnde, treed ik terug op de achtergrond ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Hij heeft toch gelijk als hij zegt, het scheelt maar een haar nu al. Er moet maar 1 heethoofd in het middenoosten opstappen en er effectief voor gaan.
Anderzijds, is het westen leeggeroofd van hun geld. Weinig werk, iedereen keert zich tegen hun regering, dus hoe kunnen zij dat tij beter doen laten keren door shock & awe te gaan invoeren? Zo komen die dat honger leiden aan geld door het leger in te gaan en andere gebieden gaan leegroven om het erna weer te gaan heropbouwen. Die methode werkt al eeuwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel is het juist te zeggen: Wanneer slaagt er nog is iets in op de aarde met desastreuze gevolgen. Dat is ook een kwestie van wanneer. Maar wat denkt U dan wat het gevolg van al dit (oorlog) zal zijn? Is er in feite al geen wereld oorlog bezig? Want naties verenigen zich tegen naties.
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
spijtig dat er geen foto's over de slachtpartijen in de bergen van Afghanistan bestaan. Groetjes.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 juni 2010 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is wel degelijk een betere manier om Europa door deze eeuw te loodsen. Ik vrees welliswaar voor de kortzichtigheid, zwakheid, en afhankelijkheid van buiteneuropese krachten van de huidige leiders in Europa hedentendage. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 juni 2010 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat er een nieuwe internationale rechtsorde nodig is jawel.
![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 juni 2010 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Wat mij betreft is elke regering een vijand van het volk.
Europa bestaat niet eens wat mij betreft, wat stelt dat nu voor. Ik zie het eerder afscheiden dan iets gaan te betekenen. |
![]() |
![]() |