![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
allez, beweren die moslims hier soms ook aan de hand van een 4000 jaar oud boek dat ze de oorspronkelijke bewoners van ons landje zijn? rijden er door uw straat om de haverklap door moslims bestuurde bulldozers en Merkavah tanks? blazen ze de voorzitter van uw flamingante vereniging ook op vanuit Apache heli's? Krijgen de moslims hier ook massale financiële steun en goedkeurend knikken of in het ergste geval een stilzwijgen van de VS? Ik krijg meer en meer de indruk dat jij op een heel eigen planeet zit, niet de Aarde en het moet gezegd, bij u lijkt het me een pak minder aangenaam dan hier... Op die van mij zijn de lekkere meiden tenminste nog allergisch aan kledij en zitten de zwembaden vol gesmolten lauwe mokka-crème met een scheut cognac 8) Doe ze ginds nog de groeten!
|
|
|
|
#23 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Je dacht toch niet dat wij ons eeuwig door jullie gaan laten terroriseren? Lees maar eens wat geschiedenisboekjes over Philips II van Spanje en zijn opvolgers en voorgangers. Dat lot staat jullie nu opnieuw te wachten. Zelfs onze huidige Paus gaat stilaan de weg op van zijn voorganger Urbanus II en stelt bovendien dat de islam moreel ontolereerbare elementen bevat. Weg met de islam uit Europa. |
||
|
|
|
|
|
#27 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
"TERRORISEREN" ! voel je je soms geterroriseerd ?of bedoel je het omgekeerd
|
|
|
|
#28 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#29 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wat zou ik daarop kunnen doen , ik doe mijn best , maar ik ga niet verder als de discutie begint met beledigen een schelden , daar ga ik niet op , een het is ook mijn styl niet om iemand te beledigen of uit te schelden !!!
|
|
|
|
#30 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#31 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Het empirisch bewijs tot hier toe levert toch een andere conclusie op. Vrede is een rustfaze tussen oorlogen. Het enig sprankeltje hoop tot vrede is federalisering omdat dit de keuze van vijanden beperkt en oorlogen zo grandioos maakt dat ze een afschrikeffect hebben , maar het tot stand brengen van deze federaties vergt natuurlijk paradoxaal véél bloed. De Europese eenmaking heeft Napoleonistische oorlogen , Victoriaanse Oorlogen , WOI en WOII gekost. De VS een onafhankelijkheidsoorlog en een burgeroorlog. Om nog maar over de slachtingen van de revolutionairen van Rusland te zwijgen. Maar dan komen er een paar spelbrekers in't spel die geen federalisering willen , voor wie het leven maar een "toilet" is en dus geen afschrikkingseffect geldt en dan vervallen alle spelregels en beginnen we weer van nul. We zijn nu eenmaal niet gemaakt om vrede te hebben. Er zijn altijd spelbrekers , er komt altijd iets tussen. Het is gewoon natuurlijk. Als vrede onder de mensen al mogelijk is , dan is dat zeker niet voor de volgende millenia |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Echt? Sinds wanneer?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Staatssecretaris
|
Darwin heeft gelijk zenne, gisteren nog heeft het Marokaanse leger mijn huis platgereden, net zoals alle huizen hier. Er bestaat immers een vermoeden dat er tunnels naar nederland onder onze huizen zitten. Verleden week heeft een Turkse gevechtshelikopter mijn 5 jarig zoontje neergeknald. Hij was aan het Baseballen en men dacht dat hij de helicopter wilde neerhalen met een steen. Tja, pech gehad zekers. En ja de nederzettingen natuurlijk. In de superbeveiligde nederzettingen leven ze in alle luxe waar wij alleen maar van kunnen dromen.
Dat is de realiteit en als je dat niet ziet zoals ik en Darwin dan leef je echt wel op een andere planeet of zit je zo onder de drugs dat je niet eens merkt dat ze je woning vernielen. Gefeleciteerd met je verbazingwekkende realiteitszin. Doe zo verder Darwin. Groetjes, Napoleon, alias George
|
|
|
#35 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De moslims hebben dus nog meer dan 60 jaar in te lopen. Ze zijn immers nog maar pas sinds zo'n 40 jaar opnieuw West-Europa binnengeslopen. En over 60 jaar lijkt me jouw scenario -als alles op zijn huidig beloop gelaten wordt- een heel plausibele beschrijving van de realiteit voor de laatsten der Europeanen. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gouverneur
|
Darwin, uw theorie is zo waterdicht als een zeef( één met heel veel gaatjes dan).
Wij hebben de eerste "kolonisten" wel zelf naar hier gehaalt om onze vuile werkskes op te knappen. Wat gij binnensluipen noemt. Ge denkt toch ni dat de kolonisten in Plastina daar zijn gaan komen wonen om op de palestijnse gaarden olijven te plukken tegen minimum loon.
|
|
|
#37 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ten tweede, van die gaarden was maar een voorbeeld. Alsof hier een grote betekenis achter zit. Ik had net zo kunnen zeggen "...om hun geiten te melken". Dacht je mij hiermee te pakken? Vindt jij dan dat Darwin's theorie steek houdt.
|
|
|
|
#39 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
2. zelfs indien ze geiten gemelkt zouden hebben dan hadden ze die eerst gekocht Wel deel van de theorie van Darwin bedoel je? Dat wij hier riskeren overrompeld te worden. Dat is niet zijn theorie, dat is reeds publiek gemeld door de Islam zelf |
||
|
|
|
|
|
#40 |
|
Gouverneur
|
Soit , iedereen heeft de vergelijking door. Natuurlijk is die niet helemaal dezelfde , elke situatie is anders.
Dat we ze zelf hebben binnengehaald , maakt ons eens zo dom. Nu moet wel gezegd worden ter verdediging van Europa dat Islamisten (d.i. Islam beoefenaars die een theocratie willen oprichten voor diegene die het niet weten) niet echt bestonden. Islamisme was vrij onbekend. En die arbeidskrachten waren echt nodig in Europa. Hoe konnen wij weten dat Islamieten zo moeilijk te seculariseren , integreren en assimileren zijn. Maar ok , you live and you learn. Nu selectieve multi-cultuur. Misschien lukt dat wel Een overpeinzingkje : Als het ooit boel wordt met Peking , gaan we dan ook last hebben met onze Chinese inwijkelingen? |
|
|
|