Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 mei 2004, 16:27   #21
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
de derde wereldoorlog is enkel een kwestie van tijd.
van vrede komt oorlog.
dat is altijd al zo geweest.
Goed om te lezen dat u tegen evolutie bent en voor een terugkeer naar feodale tijden waar veldslagen schering en inslag waren. Misschien kunnen ze u nog gebruiken in het circus dat brood en spelen heet.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 16:40   #22
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
De vergelijking is nochtans treffend. Hou dus maar op over dat gezeur van holocaust. Bereid je liever voor op de Europese Intifada. Of dacht je dat wij Europeanen laffer zijn dan jullie misschien?
Darwin jij zou nog geen treffende vergelijking herkennen als ze op uwe schoot kwam zitten

allez, beweren die moslims hier soms ook aan de hand van een 4000 jaar oud boek dat ze de oorspronkelijke bewoners van ons landje zijn?

rijden er door uw straat om de haverklap door moslims bestuurde bulldozers en Merkavah tanks?

blazen ze de voorzitter van uw flamingante vereniging ook op vanuit Apache heli's?

Krijgen de moslims hier ook massale financiële steun en goedkeurend knikken of in het ergste geval een stilzwijgen van de VS?

Ik krijg meer en meer de indruk dat jij op een heel eigen planeet zit, niet de Aarde en het moet gezegd, bij u lijkt het me een pak minder aangenaam dan hier...
Op die van mij zijn de lekkere meiden tenminste nog allergisch aan kledij en zitten de zwembaden vol gesmolten lauwe mokka-crème met een scheut cognac 8)

Doe ze ginds nog de groeten!
Oud 17 mei 2004, 16:53   #23
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:
de derde wereldoorlog is enkel een kwestie van tijd.
van vrede komt oorlog.
dat is altijd al zo geweest.
Goed om te lezen dat u tegen evolutie bent en voor een terugkeer naar feodale tijden waar veldslagen schering en inslag waren. Misschien kunnen ze u nog gebruiken in het circus dat brood en spelen heet.
was de twintigste eeuw de 'feodale tijd'?
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2004, 16:57   #24
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

was de twintigste eeuw de 'feodale tijd'?
Vermits u uitging van de stelling dat er nooit wat zal veranderen aan dat ritme van oorlog en vrede, dreef ik u met plezier nog wat verder onze geschiedenisboekjes in.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 17 mei 2004, 19:32   #25
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
god zij dank!!
Moet het "Allah Shoukran" zijn
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 06:36   #26
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Voel je je misschien in je islamitische halve maan getast omdat deze topic meer reactie krijgt dan al jouw topics over de 'arme Palestijntjes' tesamen?

De vergelijking is nochtans treffend. Hou dus maar op over dat gezeur van holocaust. Bereid je liever voor op de Europese Intifada. Of dacht je dat wij Europeanen laffer zijn dan jullie misschien?

Leef je in in de situatie van de Palestijnen en misschien besef je een beetje hoe wij ons voelen.
Wie is wij ,wat bedoelt u met jullie , denk je dat alle europeanen zot zijn als gij ?
weet je , er zijn genoeg verstandige mensen die niet luisteren naar zulke "buch propaganda" ; propaganda van het wildernis , god zij dank!!
In Antwerpen toch al 1 op 3. En in Vlaanderen al meer dan 1 op 5. En dat aantal groeit met de dag.

Je dacht toch niet dat wij ons eeuwig door jullie gaan laten terroriseren? Lees maar eens wat geschiedenisboekjes over Philips II van Spanje en zijn opvolgers en voorgangers. Dat lot staat jullie nu opnieuw te wachten. Zelfs onze huidige Paus gaat stilaan de weg op van zijn voorganger Urbanus II en stelt bovendien dat de islam moreel ontolereerbare elementen bevat.

Weg met de islam uit Europa.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 14:45   #27
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Citaat:

Wie is wij ,wat bedoelt u met jullie , denk je dat alle europeanen zot zijn als gij ?
weet je , er zijn genoeg verstandige mensen die niet luisteren naar zulke "buch propaganda" ; propaganda van het wildernis , god zij dank!!
In Antwerpen toch al 1 op 3. En in Vlaanderen al meer dan 1 op 5. En dat aantal groeit met de dag.

Je dacht toch niet dat wij ons eeuwig door jullie gaan laten terroriseren? Lees maar eens wat geschiedenisboekjes over Philips II van Spanje en zijn opvolgers en voorgangers. Dat lot staat jullie nu opnieuw te wachten. Zelfs onze huidige Paus gaat stilaan de weg op van zijn voorganger Urbanus II en stelt bovendien dat de islam moreel ontolereerbare elementen bevat.

"TERRORISEREN" ! voel je je soms geterroriseerd ?of bedoel je het omgekeerd
Oud 18 mei 2004, 14:51   #28
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:
...

Lees jij nog de reacties op je andere tekstjes in dit forum? En heb je nog zin om daarop te reageren? Of negeer je ze omdat je de discussie niet aankunt/ze niet begrijpt/denkt dat het toch hopeloos is/iets anders?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 18 mei 2004, 14:56   #29
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Citaat:

Lees jij nog de reacties op je andere tekstjes in dit forum? En heb je nog zin om daarop te reageren? Of negeer je ze omdat je de discussie niet aankunt/ze niet begrijpt/denkt dat het toch hopeloos is/iets anders?

Wat zou ik daarop kunnen doen , ik doe mijn best , maar ik ga niet verder als de discutie begint met beledigen een schelden , daar ga ik niet op , een het is ook mijn styl niet om iemand te beledigen of uit te schelden !!!
Oud 18 mei 2004, 15:02   #30
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Citaat:

Wat zou ik daarop kunnen doen , ik doe mijn best , maar ik ga niet verder als de discutie begint met beledigen een schelden , daar ga ik niet op , een het is ook mijn styl niet om iemand te beledigen of uit te schelden !!!
Bwah, ik denk niet dat ik aan het schelden sla in http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15369 ?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 18 mei 2004, 16:52   #31
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hieronder heb je een aantal goede en duidelijke voorbeelden van dagelijkse terreur van autochtonen door moslims voor hardleerse islamitische keikoppen zoals jij en voor de dwazen die niks liever doen dan de Mohammedvereerders hun kont te likken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Gisteren volgend relaas gehoord:

Medespelers:
Drie buurjongens (normale jonge gasten, van het type honderd in een dozijn)
"groep" (3,4,5,...7?) marokkaanse immigranten.

Verhaal:
Blijkbaar had een van de buurjongens op een bepaald moment een 'verkeerde' sweater gekocht, waarop hij werd 'aangesproken' door de nieuwe belgen. Resultaat: die jongen durft niet meer op de tram (bedreiging), moet straten omrijden om dan maar met de trein naar school te gaan. Klachten bij politie resulteerden wel in het oppakken van één van de gasten, maar eveneens in het verhoogd bedreigen en opjagen van die jongen door de "broers en zijn broeders".
Resultaat: Indien hij over het dorpsplein moet en het "groepje" staat er, schiet hij een of ander café binnen en smst naar de andere buurjongens zodat ze hem kunnen komen halen!
Is dat normaal?????

Verhaal 2:
Jeugddancing, waar hopen jonge gasten uit omliggende gemeentes naartoe komen, niks speciaals, altijd volle bak. (bestaat al zeker 10 jaar)

Deze ontmoetingsplaats werd 'ontdekt' door een aantal "nieuwe belgen".

Resultaat: elke week vechtpartijen, politie die bijna constant een oogje in het zeil moet houden. Ondertussen weigert de politie nog extra personeel in te zetten (kost teveel) en zou de eigenaar zelf voor 10 extra portiers moeten zorgen.
De allochtonen toegang weigeren is verboden
De autochtonen komen hoe langer hoe minder naar die (vroegere) ontmoetingsplaats.
De eigenaar ziet zijn inkomsten dalen en zijn uitgaven stijgen (10 man extra).
Wellicht moet dit ontmoetingspunt binnen afzienbare tijd de deuren sluiten.

Verhaal 3:
3 jonge meisjes (21) durven niet meer naar de Gaumond cinema want blijkbaar is de inkomsthal verworden tot een allochtonen hangplek. Na het bekijken van de film worden jonge meisjes gewoon gevolgd en gestalkt. Indien ze toch nog durven, proberen ze buiten te GLIPPEN via een zijuitgang en zo in het geniept snel de metro te nemen.

Allez! Hoe moet je daar nu iets aan proberen te veranderen?

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15455
Oud 18 mei 2004, 18:15   #32
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Kom kom. De "oorlog zal er altijd zijn"-mythe is al een tijdje onkracht hoor. Laat dat dus maar vallen als excuus om anderen naar de keel te grijpen.
Ahja? Is dat ontkracht? Laat eens horen. Ben benieuwd

Het empirisch bewijs tot hier toe levert toch een andere conclusie op.
Vrede is een rustfaze tussen oorlogen.

Het enig sprankeltje hoop tot vrede is federalisering omdat dit de keuze van vijanden beperkt en oorlogen zo grandioos maakt dat ze een afschrikeffect hebben , maar het tot stand brengen van deze federaties vergt natuurlijk paradoxaal véél bloed. De Europese eenmaking heeft Napoleonistische oorlogen , Victoriaanse Oorlogen , WOI en WOII gekost. De VS een onafhankelijkheidsoorlog en een burgeroorlog. Om nog maar over de slachtingen van de revolutionairen van Rusland te zwijgen.

Maar dan komen er een paar spelbrekers in't spel die geen federalisering willen , voor wie het leven maar een "toilet" is en dus geen afschrikkingseffect geldt en dan vervallen alle spelregels en beginnen we weer van nul.

We zijn nu eenmaal niet gemaakt om vrede te hebben. Er zijn altijd spelbrekers , er komt altijd iets tussen. Het is gewoon natuurlijk. Als vrede onder de mensen al mogelijk is , dan is dat zeker niet voor de volgende millenia
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 20:03   #33
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
Kom kom. De "oorlog zal er altijd zijn"-mythe is al een tijdje onkracht hoor. Laat dat dus maar vallen als excuus om anderen naar de keel te grijpen.

Echt? Sinds wanneer?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 21:35   #34
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Darwin heeft gelijk zenne, gisteren nog heeft het Marokaanse leger mijn huis platgereden, net zoals alle huizen hier. Er bestaat immers een vermoeden dat er tunnels naar nederland onder onze huizen zitten. Verleden week heeft een Turkse gevechtshelikopter mijn 5 jarig zoontje neergeknald. Hij was aan het Baseballen en men dacht dat hij de helicopter wilde neerhalen met een steen. Tja, pech gehad zekers. En ja de nederzettingen natuurlijk. In de superbeveiligde nederzettingen leven ze in alle luxe waar wij alleen maar van kunnen dromen.

Dat is de realiteit en als je dat niet ziet zoals ik en Darwin dan leef je echt wel op een andere planeet of zit je zo onder de drugs dat je niet eens merkt dat ze je woning vernielen.

Gefeleciteerd met je verbazingwekkende realiteitszin. Doe zo verder Darwin.

Groetjes, Napoleon, alias George

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 23:58   #35
Darwin
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Darwin heeft gelijk zenne, gisteren nog heeft het Marokaanse leger mijn huis platgereden, net zoals alle huizen hier. Er bestaat immers een vermoeden dat er tunnels naar nederland onder onze huizen zitten. Verleden week heeft een Turkse gevechtshelikopter mijn 5 jarig zoontje neergeknald. Hij was aan het Baseballen en men dacht dat hij de helicopter wilde neerhalen met een steen. Tja, pech gehad zekers. En ja de nederzettingen natuurlijk. In de superbeveiligde nederzettingen leven ze in alle luxe waar wij alleen maar van kunnen dromen.

Dat is de realiteit en als je dat niet ziet zoals ik en Darwin dan leef je echt wel op een andere planeet of zit je zo onder de drugs dat je niet eens merkt dat ze je woning vernielen.

Gefeleciteerd met je verbazingwekkende realiteitszin. Doe zo verder Darwin.

Groetjes, Napoleon, alias George
Bedenk dat de Zionisten meer dan honderd jaar geleden Israël stukje bij beetje zijn beginnen opkopen.

De moslims hebben dus nog meer dan 60 jaar in te lopen. Ze zijn immers nog maar pas sinds zo'n 40 jaar opnieuw West-Europa binnengeslopen. En over 60 jaar lijkt me jouw scenario -als alles op zijn huidig beloop gelaten wordt- een heel plausibele beschrijving van de realiteit voor de laatsten der Europeanen.
Oud 19 mei 2004, 00:12   #36
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Darwin, uw theorie is zo waterdicht als een zeef( één met heel veel gaatjes dan).

Wij hebben de eerste "kolonisten" wel zelf naar hier gehaalt om onze vuile
werkskes op te knappen. Wat gij binnensluipen noemt.
Ge denkt toch ni dat de kolonisten in Plastina daar zijn gaan komen wonen om op de palestijnse gaarden olijven te plukken tegen minimum loon.
Oud 19 mei 2004, 00:16   #37
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske
Darwin, uw theorie is zo waterdicht als een zeef( één met heel veel gaatjes dan).

Wij hebben de eerste "kolonisten" wel zelf naar hier gehaalt om onze vuile
werkskes op te knappen. Wat gij binnensluipen noemt.
Ge denkt toch ni dat de kolonisten in Plastina daar zijn gaan komen wonen om op de palestijnse gaarden olijven te plukken tegen minimum loon.
Er was toen geen palestijnse landbouwindustrie! Dat zijn verzinsels door een paar leugenaars de wereld ingestuurd! Heb boeken uit 1885 die dat bewijzen in tempore non suspecto! Ga maar zelf je zeef eens stoppen.
Oud 19 mei 2004, 00:31   #38
Fonske
Gouverneur

Fonske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er was toen geen palestijnse landbouwindustrie! Dat zijn verzinsels door een paar leugenaars de wereld ingestuurd! Heb boeken uit 1885 die dat bewijzen in tempore non suspecto! Ga maar zelf je zeef eens stoppen.
Ten eerste, de grote migraties vonden pas in de 20ste eeuw plaats.
Ten tweede, van die gaarden was maar een voorbeeld. Alsof hier een grote betekenis achter zit. Ik had net zo kunnen zeggen "...om hun geiten te melken". Dacht je mij hiermee te pakken?
Vindt jij dan dat Darwin's theorie steek houdt.
Oud 19 mei 2004, 09:31   #39
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske
Citaat:
Ten eerste, de grote migraties vonden pas in de 20ste eeuw plaats.
Ten tweede, van die gaarden was maar een voorbeeld. Alsof hier een grote betekenis achter zit. Ik had net zo kunnen zeggen "...om hun geiten te melken". Dacht je mij hiermee te pakken?
Vindt jij dan dat Darwin's theorie steek houdt.
1. dat is juist maar ze zijn er ALTIJD geweest en de nieuwe migraties begonnen rond 1850. Indien het groeide in begin 20ste dan was het door de pogroms in Rusland en het Ottomaanse rijk vond het een plus met al de andere migratoes die daar ook plaatsvonden: duitse, franse en zeker ook veel immigranten uit de andere streken van het ootomaanse rijk (wat nu palestijnen noemt heeft in vele gevallen niets te maken met de aboriginals!)
2. zelfs indien ze geiten gemelkt zouden hebben dan hadden ze die eerst gekocht

Wel deel van de theorie van Darwin bedoel je? Dat wij hier riskeren overrompeld te worden. Dat is niet zijn theorie, dat is reeds publiek gemeld door de Islam zelf
Oud 19 mei 2004, 09:40   #40
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Soit , iedereen heeft de vergelijking door. Natuurlijk is die niet helemaal dezelfde , elke situatie is anders.

Dat we ze zelf hebben binnengehaald , maakt ons eens zo dom. Nu moet wel gezegd worden ter verdediging van Europa dat Islamisten (d.i. Islam beoefenaars die een theocratie willen oprichten voor diegene die het niet weten) niet echt bestonden. Islamisme was vrij onbekend. En die arbeidskrachten waren echt nodig in Europa. Hoe konnen wij weten dat Islamieten zo moeilijk te seculariseren , integreren en assimileren zijn. Maar ok , you live and you learn.
Nu selectieve multi-cultuur. Misschien lukt dat wel

Een overpeinzingkje : Als het ooit boel wordt met Peking , gaan we dan ook last hebben met onze Chinese inwijkelingen?
Max is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be