![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mijnheer Kees (rechter of niet, maakt niet uit) telt dan niet meer mee-ee ![]()
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 9 juni 2010 om 17:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Verbieden: het is een volgende stap in de islamisering, de-integratie, gettovorming, afzondering van de maatschappij waarin ze leven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op deze manier schieten we niet op.
Deze mensen moeten ingepast worden in onze maatschappij - wij niwet in die van hen. Les 1 regel1 voor politici. Natuurlijk kun je wel eens experimenteren - dat kan geen kwaad. Maar de heren politici - die kunnen wel kwaad en voordat je het weet sta je voor de Imam. Zwaar overdreven, maar dat vertelden ze mij ook 35 jaar geleden toen ik zei dat de import van Islamieten grote maatschappelijke problemen zou geven.
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Strafrecht moet bepaald worden door een morele consensus wat strafwaardig is en wat een rechtvaardige sanctie is. Geen enkele religie dient zich te moeien met rechtspraak. Justitie op basis van goddelijke openbaring is te gek voor woorden. Ik vrees dat jij niet zult snappen dat de sharia de positie van de vrouw ondermijnt in onze vrije westerse samenleving. Het is de shariarechter niet om de waarheid of gerechtigheid te doen maar om de superioriteit van de islam en de mannelijke leidende functie te onderstrepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Stef Leeuwenhart : 9 juni 2010 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() In een samenleving zouden alle burgers berecht moeten worden volgens dezelfde regels en dienen ze dezelfde wetten te gehoorzamen ongeacht geslacht of godsdienst of wat dan ook. Een paralelle rechtbank is uit den boze. Een onschuldig "experiment" zou ik het ook niet noemen. Waarom zou je iets willen uitproberen als je niet minstens de intentie zou hebben om iets te introduceren? Voor moslimfundamentalisten zijn dit soort van cultuurrelativisme de motivering om door te zetten in hun heilige taak de islam over de hele wereld te verspreiden, te beginnen met het zwakke Europa met zijn vele dhimmi's. Als je de deur op een kier zet zit er al gauw een voet tussen en probeer ze dan maar eens dicht te krijgen, de grens van het toelaatbare schuift telkens op bij dit soort waanzinnige initiatieven.
Laatst gewijzigd door Stef Leeuwenhart : 9 juni 2010 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() En daar kun je het helemaal mee eens zijn.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Jij weet zeker niet dat de meeste doden veroorzaakt worden DOOR de medische wetenschap? Heb hier ergens al eens een intervieuw neergezet die dat erg verduidelijkte.
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 10 juni 2010 om 06:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Ja, want iedereen die een ziekenhuis in gaat is kerngezond, en ze komen er dood weer uit. Gelukkig maar dat de medische wetenschap de afgelopen eeuwen zo ver teruggedrongen is, anders was de levensverwachting nu nog steeds zo laag als toen. Misschien moeten we ook maar eens een paar dokterdoders naar Namibië sturen, een levensverwacting van veertig jaar, daar moet de medische wetenschap achter zitten.
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Hoe kan je iets "weten" dat een flagrante onwaarheid is.
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anyway, we schijnen langer te leven, maar kijk eens om U heen. Hoeveel zieken zijn er wel niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Logisch dat je op je 60ste niet meer zo "gezond bent" na een leven van vreten en auto rijden MAAR je sterft niet meer aan een snee in je vinger of beenbreuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op financieel vlak kun je gelijk hebben. Op sociaal en strafrechtelijk vlak is het een terugval naar de 19de eeuw hoor.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Interest op kapitaal of leningen is verboden voor moslims als ik me niet vergis.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 10 juni 2010 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(zij het misschien niet allemaal met gigantische overheidsschulden, een niet onbelangrijke nuance). Behalve als er toevallig olie uit de grond spuit. In de landen die het ondanks de islam wat beter doen, is er meestal een bedrijvige Chinese minderheid.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 10 juni 2010 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(Ik heb dringend 100.000 Euro nodig. Kunt u mij dat aub intrestvrij lenen? Ik zal het u over 10 jaar terugbetalen. ![]() In de praktijk gebruiken islamitische banken natuurlijk wel intrest, zij het via een omweg, zodat het geen "intrest" heet.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 10 juni 2010 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat is daar mis mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Tijd is geld.
Alle economische activiteit zou dan VEEL moeizamer verlopen. Heeft u zoveel geld? Dan geef ik u mijn rekennummer wel. Mag ik het u ook over 100 jaar terugbetalen? U had mij onvolledig gequote, dus nog even: In de praktijk gebruiken islamitische banken natuurlijk wel intrest, zij het via een omweg, zodat het geen "intrest" heet. Bij mijn weten krijgen spaarders bij bv Turkse banken wel geld.
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 10 juni 2010 om 17:50. |
![]() |
![]() |