![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ik ben een fan van groene economie maar van 6 naar 30% groene economie op 10 jaar is compleet onrealistisch. Als ej dan nog de benodigde investeringen en de benodigde besparingen in kaart brengt...
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele werd doorgespeeld naar de politici. Aan Caroline heb ik meerdere malen gevraagd of het niet tijd wordt om eerlijk te zeggen hoe de SP.a gaat 22 miljard euro besparen de volgende legislatuur (als zij er bij zijn). Alle andere partijen leggen immers concrete planenn op tafel. En dat ze er met het geld van Suez en de vermogenswinstbijdrage niet gaat geraken. Ik heb ook de vraag gesteld aan Gennez hoe ze het probleem gaat oplossen dat de zonnepanelen door de gemeenschap betaald worden via de hogere distributiekosten. Ook niet doorgekomen. Aan Javeaux heb ik gevraagd wat zijn standpunten zijn rond BHV en de Rand. Of hij ook élargissement (bij ons heet dat Anschluß) wou, een corridor, enz. De vragen kwamen gewoon niet door. Werden ze tegengehouden door De Standaard of door de deelnemers ? Vermits ik aan Caroline op Deredactie.be ook de vraag gesteld had over de bezuinigingen , en ook daar werd de vraag tegengehouden. Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 10 juni 2010 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja die vragen worden gefilterd
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vraag mij af hoe zo'n twitterdebat dan gaat: allemaal oneliners die passeren
|
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() politici zijn er om de mensen te helpen.
zoals leterme |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.ondraf-plandechets.be/nie...etpage.php?i=1
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat met windstille nachten???
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
*hope for nuclear fusion* |
|
![]() |
![]() |
#31 |