![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Solidariteit in België betekent in de praktijk solidariteit met de eindeloze misbruiken in Wallonië. Er is geen enkel regio in de wereld die zoveel geld geeft aan die 'solidariteit'. En dan krijgen we nog verwijten naar ons hoofd. Is het dan te verwonderen dat sommigen er genoeg van krijgen en zeggen: Solidariteit ge kunt allemaal de pot op. Verkeerd, maar begrijpelijk. Echte solidariteit geldt in eerste plaats in eigen straat en land, maar ook wereldwijd. Raf zoals vele anderen veegt opnieuw dit probleem onder de mat. Nog krasser: Vlaanderen dat meer dan wie ook ter wereld geld geeft aan solidariteit is 'egoïst'! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Volledig mee akkoord Mitgard,....in Vlaanderen is armoede genoeg,...en het is de PLICHT van de overheid om te zorgen dat er eerst hulp, gerechtigheid en gelijkheid geschied onder EIGEN VOLK! Scarlet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe vrijwilligerswerk in de Stuivenbergwijk in Antwerpen. Ik zie dagelijks hoe er voor onze eigen mensen geen opvang is, geen geld. Maar voor illegalen, migranten, junkies... Hoeveel moet je hebben? Ronduit schandalig. Moeders met kinderen, die in de steek gelaten zijn en waarvan de man het vertikt onderhoudsgeld te betalen. Tienermoerders die 'voor de goede naam van de familie' het huis uitgezet zijn door hun ouders, omdat ze geen abortus wilden en het kindje wilden houden. Gezinnen onder collectief schuldbeheer, die voor 2 volwassenen en 4 kinderen 20 euro per week toegewezen krijgen van hun curator. En noem maar op. Schrijnend. Maar zodra ze niet meer blank zijn, illegaal, of aan de drugs, ja dan... dan is alles mogelijk! Dan is er wel een achterpootje in de wet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laten we hetvolgende voorstellen. Al de werledverbeteraars zoals jij die geven nog eens 50% meer af van hun loon om die arme menskes te helpen in al die "arme" landen. We laten er een paar 100 naar hier komen en ze mogen in jouw gemeente wonen. En de kinderen die mogen naar jouw kinderen hun school gaan en de mannen die mogen bij jou op het werk komen werken. Let wel. Enkele krijgen het huis om in te wonen dat net naast jouw huis staat. Ja, wel op de kosten van de OCMW hé. Veel succes. Ben ik nu niet verdraagzaam. [/b]
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om een of andere reden krijg ik echter de indruk dat het vooral lieden zijn die een goed belegde boterham verdienen aan het migratiebeleid, die steeds de mond vol hebben over solidariteit. Iemand een idee wat het aandeel van sociale werkers is in het totaal van de werkende bevolking ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() erg, die weg-met-ons en ander volk eerst- mentaliteit. mooi dat je vrijwilligerswerk doet, dorus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Echte solidariteit is veel meer dan de' breeddenkende intellektueel' uithangen, die andersdenkenden of mensen uit 'lagere klassen' voortdurend vernedert en beledigt omdat zij met het vreemdelingenprobleem in hun maag zitten... Man, jij geeft geen reet om mensen, noch om autochtonen, noch om allochtonen, alleen je eigen venijnig gelijk telt voor jou. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Geachte, Strikt wettelijk gezien, staat het u vrij van te schelden. Toch proberen we scheldtirades en persoonlijke aanvallen op dit forum, o.a. omwille van het niveau en de goeie sfeer, te vermijden, en enkel mekaars ideeën aan te pakken. Zeker na klachten vanwege geviseerden.Wil u hier in het vervolg rekening mee houden? Dank bij voorbaat Peter Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die vechten gewoon voor hunne eigen winkel, niet voor de verworpenen der aarde. Ik zou niet verschieten als diene Raf ook tot die club behoort... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() was maar een stelling dus als een kindje zoals jij raf dat te moeilijk vindt dan kan jij miss beter terug naar het kleuterklasje gaan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |