![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen zit op de kap van Bart... Het stomste wat men dus kon doen. Een reactie zal zijn zoals Mia zei bij Phara.... Veel Vlamingen zullen dit niet verdragen en zeker op Bart stemmen ![]() Jammer dat onze Vlamingen Wim Sonnevelt niet kennen, zelfs nooit gekend hebben... Zijn dochter had een lief wat hem niet aanstond dus prees hij hem het graf in. Snappie? ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 12 juni 2010 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandelanotte is al even onbetrouwbaar als zijn partij. Want zeg nu zelf, sossen die pleiten voor het aanpakken van fraude gelooft toch geen kat. De rode familie is als het ware de uitvinder van fraude/corruptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat De Wever die informele gesprekken houdt, vind ik goed, zolang er niet op voorhand toegevingen of wat dan ook zijn. Enkel duidelijkmakingen van standpunten en toenaderingen (eens gaan praten met Onkelinx ^^ ? ze kent hem blijkbaar enkel uit de media ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij mag en meer dan waarschijnlijk zal hij ook winnen. Maar zoals ik al zei, als men politici peilingen onder de neus duwt zeggen ze allemaal '' ik geloof niet in peilingen, de ware peilingen zijn de verkiezingen zelf''. Maar bijkbaar klopt dat plaatje niet helemaal want ze gaan al spreken op voorhand afgaande op peilingen. En zoals ik al zei, dit geldt voor alle politici. Laatst gewijzigd door daiwa : 12 juni 2010 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Naast die van Eyskens en die van Eyskens heb ik zelf gezien ![]() (ok, "naast" is een tikje overdreven) Ik heb zelfs een Kerstmis doorgebracht op de eerste verdieping. Eyskens onder, ik boven ![]() (maar Eyskens was er niet...) Is wel al een hele tijd geleden. Toen kostte een leren broeksriem van een bepaald merk nog 4000 frankskes in de Knokke-winkels. Ik bedoel maar dat ze allemaal hier iets op hun kerfstok hebben. Wat weten wij? Iedere partij heeft ooit geprofiteerd van de militaire aankopen. Maar ze zijn slimmer geworden en wij ook gelukkig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb de tijd nog gekend van Martens, Jef Houthuys en nog een derde waarvan me de naam nu even ontgaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wat is dat met die "aan's "... (echt ik kan niet goed volgen, ben al oud he ![]() Laatst gewijzigd door Tejokus : 12 juni 2010 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet u nog bij benadering hoeveel rode schandalen enkel verleden jaar nog maar aan het licht zijn gekomen? Ik ben al lang de tel kwijt hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Elio heeft dat opgeruimd, toch voor een deel. De schandalen volgden toen elkaar vlug op. Dat Frank VDB geld zou willen verbranden? Was enkel zijn afschuw van dat soort verkregen geld. En voor de media was dat eten en drinken. Laatst gewijzigd door Tejokus : 12 juni 2010 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() Was reeds eerder door mij aangehaald.
Maar..... Ze moesten natuurlijk hun zegje weer hebben van "bullshit en dat kan niet en zet hem op de negeerlijst enz .... Zo zie je maar http://forum.politics.be/showthread.php?t=139860
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het goed dat Bart en Co met de PS gaat praten (als het klopt), dat betekent dat hij toch wil werken naar een oplossing. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uit eerdere berichten en "emoties" vooral ge-uit door het VB en NVA en daarop afgaande of ermee rekening houdend.... verbaast het mij toch enigszins. In die optiek zou praten met de PS meer op "verraad" lijken dan wat anders. Of zijn die NVA-ers allemaal softies geworden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(zoals Johan zei, zit er dik in) Het zou zelfs de SP-A kunnen worden omdat de OVLD aan 't zakken is in peilingen. Laat Elio maar premier worden. Iedereen wilde dit toch of laat de Walen maar een keer het initiatief nemen. Hét breekpunt zal niet het communautaire worden, wel een "koopwaar" in de handen van de PS, maar eerder de economie en met daaraan verbonden die staatshervorming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarnaast is het ook in veel gewoner dat een politieke familie in de regering zit: dat SP.A er vorige keer niet in zit, gebeurt nauwelijks tot niet als de PS mee regeert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Met SPA en CD&V hebben de minderheden in beide taalgebieden nog een kansje. We hebben twee keren een crisis kunnen betalen: - eerst de banken - dan de euro, Europa en Griekenland en dus OOK WEER de banken. (ook onze banken zaten weer met Griekse schuldpapieren die geen kl... meer waard zijn) Kijk naar Nederland en de VVD > het grote geld en de banken worden met rust gelaten. Kijk naar Duitsland en de FDP > het grote geld en de banken worden met rust gelaten. Wie kan besparen, neen wie wordt opgedrongen in te leveren? De gewone man in de straat, de minderheden. In Duitsland zal een alleenstaande moeder mét kinderen 300 euro moeten inleveren. Je moet eens lezen hoe Wolfgang Schäuble dat "uitlegt" > een echte schande. "Hartz 4" wordt harder aangepakt enz. enz. Daar waren wel idd. misbruiken en die moeten er uit. Maar ook waren er dik 400.000 (?) Hartz 4-ontvangers die onrechtmatig te weinig centen kregen en die dit voor het gerecht hebben gebracht. Nederland gaat dezelfde weg op. Met dit verschil dat de VVD iets gaat doen aan de immigratie. (kostte de PVV van Wilders wat stemmen.... anders wat die PVV nog groter geworden) Kijk dinsdag en volgende dagen naar ons hier ![]() Snel, snel saneren is een verkeerde boodschap. Voor je het weet hebben we weer een crisis. We leven momenteel precies in een wereld van ikke, ikke ikke en de rest kan stikken. Het verblindt iedereen. Ook senior journalisten en zelfverklaarde economische goeroes weten het weer beter. Ze geven enkel de indruk dat het voor de mensen beter zal worden. En eigenlijk is het platte berekening: om eindelijk de hakbijl te kunnen zetten in ons model van hard werken (zo zijn wij toch als Vlamingen) in ruil voor een goede sociale bescherming. Alleen hard werken dreigt over te blijven. Laatst gewijzigd door Tejokus : 12 juni 2010 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo zijn we tenminste zeker van een andere Minister van Financiën. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, sinds wanneer mogen politici niet meer met elkaar praten? BHV is geen thema op zich voor de N-VA, BHV moet gesplits worden, zoveel is duidelijk. Als je wil weten waar N-VA wil besparen, lees dan het N-VA programma.
![]() |