![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Nerkiz Sahin: Uw sympathie waard of niet? | |||
Ik sympathiseer mer Nerkiz Sahin |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Ik sympathiseer niet met Nerkiz Sahin |
![]() ![]() ![]() |
3 | 50,00% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een opzettelijke brandstichting met dodelijke slachtoffers is heel wat anders dan een auto-accident. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja. Mensen met een "BIJZONDER" laag IQ denken niet op dezelfde manier als iemand met een normaal of hoog IQ. Ik werk alle dagen met jongeren met een bijzonder laag IQ en geloof het of niet ... die steken ook dagelijks zo'n toeren uit zonder na te denken over de eventuele gevolgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok dan zal ik de idioten die mijn leven bedreigen zelf maar ter plekke opruimen in het vervolg Want als ze dan ook nog zat zijn, worden ze achteraf twee keer onverantwoordelijk geacht.. Tussen haakjes: de graad van idiotie is naar mijn weten bij de dader niet vastgesteld. Dat argument speelt dus niet. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juni 2010 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij niet nee.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 juni 2010 om 14:08. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede : veel mensen hebben een andere mening over het feit met de 3 dode meisjes dan dat het om een simpel spijtig auto-ongeluk gaat, omdat er verschillende bewuste overtredingen mee gemoeid waren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Alle begrip dat die zatte lul per ongeluk die brand heeft aangestoken. Niet akkoord dat deze mensen niet vergoed worden geldelijk. Naar mijn mening moet die brandstichter levenslang voor die mensen gaan werken. Dat zou pas een voorbeeld zijn !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee jong, ne vlaming levenlang werken voor nen allochtoon (lees: moslims)? Ben je van je stoel gevallen ofzo?
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen een peuter weet niet dat een brandende lucifer op oud papier redelijk simpel een woningbrand kan veroorzaken.
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede een dodelijk autoaccident is inderdaad onvergelijkbaar met opzettelijke brandstichting want het motief om schade toe te brengen ontbreekt bij een accident. Ik neem aan dat u toch minstens het verschil weet tussen een ongeval en een brandstichting. Of bent u soms advocaat? De strafmaat van dodelijke autoongevallen mag trouwens ook gevoelig naar omhoog. Die is nu zo goed als onbestaande. Laksheid alom... Laatst gewijzigd door eno2 : 16 juni 2010 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onwezenlijk inderdaad dat er zelfs geen schadevergoeding kan geclaimd worden voor die drie dodelijke slachtoffers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegen of voor/wit of zwart, god/duivel... Hij gaat trouwens mogen betalen. De verzekering gaat aan de familie voor de schade van het huis uitkeren en die vordert dat terug van hij die het ongeluk veroorzaakte. Als je een vaas in de winkel laat vallen, betaal je toch ook? Alleen geen geld "ter compensatie" van de slachtoffers. Laatst gewijzigd door Cdude : 16 juni 2010 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Soms vraag ik me af wat je aan een vergoeding hebt als je uw echtgenoot en oogappeltjes bent verloren.. Moet verschrikkelijk zijn voor deze vrouw.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Lees dan eens wat hij typt in andere topics en het zal duidelijk worden. Over genuanceerd denken gesproken.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat Grimbergen, desondanks zijn veelvuldig fulmineren over reli-dioten, mensen kan beoordelen op hun daden, en niet noodzakelijk op hun uiterlijk?
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Vermoedelijk weinig...maar bij overlijdens is het dan ook zeer moeilijk om een schadeloosstelling te hanteren..het teruggeven van man en spruiten gaat niet dus moet men iets anders doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vergelijking gaat perfect op..dronken,roekeloos gedrag met ongewenste maar fatale afloop voor 3 personen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() Ik heb geen sympathie met haar, maar wel medelijden voor hetgeen haar overkomen is.
Over haar daad -een dossier uit de griffie gepikt- spreek ik mij natuurlijk negatief uit. Dit is helemaal fout, doch ik kan het wel wat begrijpen. Deze vrouw heeft het erg moeilijk met hetgene haar is overkomen.