![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal het anders zeggen: het is niet illegaal om iemand te helpen stemmen op een partij van zijn voorkeur, het is volgens mij wel illegaal om aan te geven wat die voorkeur zelf zou moeten zijn.
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat je dat maar weet. Geen VB is vrij spel van handelen van Dewever & Bracke EN ver van de kritische ogen.
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is ze.
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waren in het begin veel problemen met; heb vaak uitgerukt voor zulke shit toen. Nu is dat zo goed als van de baan.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb nochtans in 2007 bij de FOD stresstesten gedaan op die Urnes. Maarja dan moet je nog voldoende verstand hebben om die magneetkaart er juist in te steken, een beetje scheef en er waren al problemen.
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Maar de computer in het stemhokje van een Vlaamse stad in BHV vraagt je wel,om aan te duiden op je voor een Franse of Nederlandstalige lijst gaat stemmen...dat is wel geen stemadvies...maar toch,dat doet raar aan,hoor. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() geen onzin! met eigen oren gehoord in stembuskotje vlak naast mij ....
het is echt te gek voor woorden. maar u moet weten er staan hier 2 grote flatgbeouwen in de buurt waar zeer veel vreemdelingen leven. Voor de rest is dit quasi vlaamse buurt. En die man sprak frans!! dus daarom CDH ... De vrouw hielp hem overigens wel in nederland maar hielp hem om cdenv te stemmen. De vrouw zei cdh staat niet op de lijst hier en hier is dat cdenv. maar in realiteit wil die man allicht zeer links stemmen want CDH is linkser in wallonie dan tsjeven hier. Ik denk dat dit de zichtbare gevolgen zijn van de massaregularisaties en snel-belg wet. men hoeft geen enderlands te spreken om overal in vlaanderen stemrecht te hebben. nogmaals bewijs dat vervreemding ook verfransing is want veel van die afrikaanse vreemdelingen spreken enkel frans!! |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar van binnen kookte ik.... mssh ben ik laf ja maar ik heb een functie waarin ik neutraal moet blijven naar de buitenwereld. Laatst gewijzigd door ilfalco : 13 juni 2010 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() kan ik nog klacht neerleggen? te laat zeker?
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ilfalco : 13 juni 2010 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Mijn kaart werd me ook afgenomen door de bijzitter. Aan mijn kledij viel te zien dat ik niet op cd&v stem en de kans is groot dat mijn kaart gewist is door die bobbel onder zijn mouw die een horloge kon zijn maar evengoed een straffe magneet.
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu kan ik niet meer volgen... Hoe weet je dat dan allemaal?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als dat een vingervlugge goochelaar is, zou dat wel eens een andere kaart kunnen zijn die in de urn verdwijnt, maar dan moet heel die groep al meewerken...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |