Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2004, 09:01   #21
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

De linkadors blijven volharden. Zij hebben hun roze bril opgezet en weigeren ook maar een poging te doen om er naast te kijken.
Dan maar een hoofstukje hedendaagse geschiedenis.

Nauwelijks 40 - 50 jaar geleden werd in onze paterpensionaten de lof gezongen van de heilige martelaren, aan wie alle zonden, hoe zwaar en hoe groot ook, vergeven werden omdat zij hun leven offerden voor hun geloof.
Het werd de pubers ingepompt en ingeklopt. Of je leeft in onhechting en onthouding, of je leeft zondig, maar dan moet je bereid zijn je leven te geven voor christus. Een andere weg naar het eeuwig geluk is er niet.
Chiromeisjes en -jongens zongen uit volle borst: 'Koning ik zweer u mijn trouw voor het leven' en 'voor christus mijn leven te geven..' of 'ja leider is mijn...slagzin en mijn wapenwoord' en meer van dat moois.
'Het schalt over Vlaanderens gouwen, kristus koning zijn ridders zijn wij. Wij kennen geen koni,ng geen keizer dan hij....'
En het schalde...

Die kinderen waren geen schuimbekkende fundamentalisten, maar doodgewone volksjongens en - meisjes. Toch allemaal, stuk voor stuk bereid om hun leven te geven, als de pater of de non daarom zou vragen.

Dat is nu juist wat er momenteel bij de islam gaande is. Geen razende fundamentalisten, maar gewone kinderen en pubers, die bereid zijn voor de zaak van allah, hun leven te geven. Letterlijk.
En daarbij zoveel mogelijk heidenen mee in de dood te slepen.

Rood-groen=bruine blinden, leer eens uw les, zet die roze bril af en zie wat er écht gaande is!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 09:09   #22
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
De linkadors blijven volharden. Zij hebben hun roze bril opgezet en weigeren ook maar een poging te doen om er naast te kijken.
Dan maar een hoofstukje hedendaagse geschiedenis.

Nauwelijks 40 - 50 jaar geleden werd in onze paterpensionaten de lof gezongen van de heilige martelaren, aan wie alle zonden, hoe zwaar en hoe groot ook, vergeven werden omdat zij hun leven offerden voor hun geloof.
Het werd de pubers ingepompt en ingeklopt. Of je leeft in onhechting en onthouding, of je leeft zondig, maar dan moet je bereid zijn je leven te geven voor christus. Een andere weg naar het eeuwig geluk is er niet.
Chiromeisjes en -jongens zongen uit volle borst: 'Koning ik zweer u mijn trouw voor het leven' en 'voor christus mijn leven te geven..' of 'ja leider is mijn...slagzin en mijn wapenwoord' en meer van dat moois.
'Het schalt over Vlaanderens gouwen, kristus koning zijn ridders zijn wij. Wij kennen geen koni,ng geen keizer dan hij....'
En het schalde...

Die kinderen waren geen schuimbekkende fundamentalisten, maar doodgewone volksjongens en - meisjes. Toch allemaal, stuk voor stuk bereid om hun leven te geven, als de pater of de non daarom zou vragen.

Dat is nu juist wat er momenteel bij de islam gaande is. Geen razende fundamentalisten, maar gewone kinderen en pubers, die bereid zijn voor de zaak van allah, hun leven te geven. Letterlijk.
En daarbij zoveel mogelijk heidenen mee in de dood te slepen.

Rood-groen=bruine blinden, leer eens uw les, zet die roze bril af en zie wat er écht gaande is!

Men noemt dat schizofrenie wanneer je fantasie niet van werkelijkheid kan onderscheiden, dorus.
Misschien is het geen slecht idee om eens uit je fantasie-wereldje te komen van riddertjes en boze islam-orcs.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 10:33   #23
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Iedere gematigde mohammedaan kan morgen een terrorist of een islamitische strijder worden. De mogelijkheid bestaat, er is dus geen sprake van veralgemenen.
Dat is nu wel 1 van je domste stellingen ooit, Wolf. Jij bent echt het wandelende bewijs dat racisme compleet absurd is.
Diepe miskenning van de islam en de koran, er bestaat geen islam die vreedzaam en gematigd is. Mohammmed Ata en zijn bende stonden ook gekend als gematigd en waren perfect geïntegreerd tot ze op 9/11 plaatsnamen achter de stuurknuppel van een Boeing 747.
Citaat:
Iedere Belg kan morgen aan uw kinderen beginnen foefelen.
Pedofilie is niet religieus geïnspireerd bij Belgen, dat is bij Mohammedanen wel even anders.
Oud 18 mei 2004, 10:43   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Is een moslim dat wanneer hij zijn vrouw nog eens heeft afgerost of voelt hij zich dan gewoon stoer?
Ik zou het niet weten. De moslims die ik ken rossen hun vrouw niet af. Zij beledigen ook de vrouw van iemand anders niet.
Alsof ze het tegen jou zouden zeggen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 10:48   #25
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Is een moslim dat wanneer hij zijn vrouw nog eens heeft afgerost of voelt hij zich dan gewoon stoer?
Ik zou het niet weten. De moslims die ik ken rossen hun vrouw niet af. Zij beledigen ook de vrouw van iemand anders niet.
De Belgen die ik ken rossen hun vrouw ook niet af.
Toch blijken 20% van de vrouwen toch klop te krijgen.
Neem eens een kijkje in vluchthuizen of daar alleen Belgische vrouwen zitten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 10:49   #26
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Raf,als uw ouders,kinderen of familieleden bij de bomexplosie in Madrid of
in de towers in New york,of elders waar extremisten bomaanslagen gepleegd hebben en wie weet waar nog zullen plegen waren,dan heeft Jacques Vermeiren daar niets mee te maken.
Slaap maar rustig verder,hopelijk heeft u gelijk en gebeurd er in Belgie nooit een aanlag,en wanneer men veralgemeend bij een diefstal of klein vergrijp zou ik uw houding kunnen begrijpen,maar wij zijn niet op de wereld gezet om te dienen als bommenvoer.
Wat een prietpraat. Omdat er een handvol fundamentalistische idioten bom- en andere aanslagen plegen, is het plots okay om te gaan veralgemenen en in iedere vreemdeling een potentiële terrorist te zien? Wat ga je doen? Telkens je een vreemdeling in je nabijheid opmerkt, gillend weglopen? Of blijven we een klein beetje realistisch en zien we in dat de overgrote meerderheid van de moslims geen schuimbekkende fundamentalisten zijn, maar gewone mensen zoals jij en ik, die voor zichzelf en hun gezin een leven proberen op te bouwen en die, net zoals jij en ik, niet gediend zijn van fundamentalisme en de uitwassen ervan...
Niemand zegt dat de hele moslim wereld moet beschouwd worden als terroristen. Hou nu toch eens aub op met woorden van anderen aan te passen zodat ze dus veralgemend zijn ok. Zoals iedereen met gezond verstand wel weet is dat gewoon niet zo maar zoals ook iedereen al weet heb je ook geen miljoenen fundis nodig om aanslagen te plegen die we de laatste jaren zien ok. Het geen waar westerse mensen en dus niet moslims niet tegen kunnen is de lakse en wat losse reacties van moslims op hun fundi broeders. Dat is wat de mensen vooral stoort. Of jij dit nu geloofd of niet, i don't care, toch is het zo.

Het deel rascisten in ons land is veel kleiner hoor dus waarom maak jij je over hen dan zo druk? Is toch ook de moeite niet waard.
Oud 18 mei 2004, 11:06   #27
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Mijn Marokkaanse buurman kan er anders wat van, ik moet hier haast dagelijks luisteren naar het gekerm en geschreeuw wanneer meneer nog maar eens over de rooie gaat. En de moslims die ik ken zijn anders héél sterk in het beledigen van iemand anders vrouw, 't is te zeggen diegenen die niet zijn gedrapeerd zijn met een stapel stinkende gordijnen en kopvodden.
Oud 18 mei 2004, 11:41   #28
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
Raf,als uw ouders,kinderen of familieleden bij de bomexplosie in Madrid of
in de towers in New york,of elders waar extremisten bomaanslagen gepleegd hebben en wie weet waar nog zullen plegen waren,dan heeft Jacques Vermeiren daar niets mee te maken.
Slaap maar rustig verder,hopelijk heeft u gelijk en gebeurd er in Belgie nooit een aanlag,en wanneer men veralgemeend bij een diefstal of klein vergrijp zou ik uw houding kunnen begrijpen,maar wij zijn niet op de wereld gezet om te dienen als bommenvoer.
Wat een prietpraat. Omdat er een handvol fundamentalistische idioten bom- en andere aanslagen plegen, is het plots okay om te gaan veralgemenen en in iedere vreemdeling een potentiële terrorist te zien? Wat ga je doen? Telkens je een vreemdeling in je nabijheid opmerkt, gillend weglopen? Of blijven we een klein beetje realistisch en zien we in dat de overgrote meerderheid van de moslims geen schuimbekkende fundamentalisten zijn, maar gewone mensen zoals jij en ik, die voor zichzelf en hun gezin een leven proberen op te bouwen en die, net zoals jij en ik, niet gediend zijn van fundamentalisme en de uitwassen ervan...
Als je mijn post goed leest Raf,dan staat daar in dat ik uw houding versta,en ze zelfs goedkeur,maar versta jij ook de mensen die angst hebben,en woede voelen ten opzichte van zulke daden.
En,Raf ik sta niet te dansen zoals de Palestijnen op 11/9 deden als er in Irak of waar dan ook Arabieren of Islamieten gebommbardeerd of neergeschoten worden.
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 12:31   #29
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Na de aanslagen van 11 maart in Madrid hebben politiediensten in Spanje ruim 300 moslims als 'potentieel gevaarlijk' geïdentificeerd. Dat heeft de krant El Paìs maandag gemeld op gezag van bronnen bij het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken.

Veel radicale moslims zijn passief en wachten op instructies om in actie te komen. Volgens El Paìs kan de Spaanse politie nauwelijks stappen ondernemen tegen de radicale moslims. Onderzoekers sluiten niet uit dat wetten moeten worden aangepast om te kunnen optreden tegen potentiële terroristen.

De Spaanse politie is verrast door het toenemende aantal militante moslims in het land. Ook de tevredenheid onder fanatici over de aanslagen op de forensentreinen verbaasden de politiediensten.

Alle moslims zijn een potentieel gevaar voor onze samenleving!
Welpje,
JIJ bent ook een potentiëel gevaar voor de samenleving...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 12:39   #30
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Mijn Marokkaanse buurman kan er anders wat van, ik moet hier haast dagelijks luisteren naar het gekerm en geschreeuw wanneer meneer nog maar eens over de rooie gaat. En de moslims die ik ken zijn anders héél sterk in het beledigen van iemand anders vrouw, 't is te zeggen diegenen die niet zijn gedrapeerd zijn met een stapel stinkende gordijnen en kopvodden.
Welpje,
Als jij er zo een aantal kent: soort zoekt soort...
De moslims die ik ken zijn gelovig maar meestal niet practizerend...
en dat vrouwenmishandelen, daar hoorde ik niet meer van dan bij Europeanen
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 12:43   #31
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Na de aanslagen van 11 maart in Madrid hebben politiediensten in Spanje ruim 300 moslims als 'potentieel gevaarlijk' geïdentificeerd. Dat heeft de krant El Paìs maandag gemeld op gezag van bronnen bij het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken.

Veel radicale moslims zijn passief en wachten op instructies om in actie te komen. Volgens El Paìs kan de Spaanse politie nauwelijks stappen ondernemen tegen de radicale moslims. Onderzoekers sluiten niet uit dat wetten moeten worden aangepast om te kunnen optreden tegen potentiële terroristen.

De Spaanse politie is verrast door het toenemende aantal militante moslims in het land. Ook de tevredenheid onder fanatici over de aanslagen op de forensentreinen verbaasden de politiediensten.

Welpje,
JIJ bent ook een potentiëel gevaar voor de samenleving...
Om van U maar te zwijgen, blind multiculertje.
Oud 18 mei 2004, 15:43   #32
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:

Ben je daar zeker van !!! of ben je zelf geen bandiet !!
Oud 18 mei 2004, 16:54   #33
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Niemand zegt dat de hele moslim wereld moet beschouwd worden als terroristen. Hou nu toch eens aub op met woorden van anderen aan te passen zodat ze dus veralgemend zijn ok.
Luister eens hier ventje, ik ben jou gezanik méér dan beu. Je hebt in andere topics al meermaals laten blijken dat je niet kan lezen, en hier geef je daar nog maar eens een demonstratie van...

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
een samenleving kan niet functioneren zonder veralgemeningen en vooroordelen.
Citaat:
Iedere gematigde mohammedaan kan morgen een terrorist of een islamitische strijder worden. De mogelijkheid bestaat, er is dus geen sprake van veralgemenen.
Je had het weer "verkeerd begrepen" zeker? Leer eerst eens lezen voor je mensen zomaar in het wilde weg begint te beschuldigen. Dit is trouwens de laatste keer dat ik aan jouw onnozele tussenkomsten nog woorden heb verspild!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 18:04   #34
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Maar we veralgemenen niet hoor...

Hehehe!
'n goei!
komaan he Rafke! ok, wij veralgemenen misschien en da's misschien oneerlijk tov. het individu, maar de moslims huichelen en laten nooit het achterste van hun tong zien... 't is toch stillaan duidelijk hoe de meesten (-speciaal voor U-) over ons denken he!?
Dat zìe je toch gewoon als je over 't straat loopt?!

de vaststellingen van de spaanse politie zullen toch wel objectief zijn he!?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 18:08   #35
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Maar we veralgemenen niet hoor...

en nog iets; ik hoop dat ze even tolerant voor U zullen zijn als jij voor hen. Maar ik ben er quasi zeker van dat als die extremisten aan U beginnen, dat je niet veel van de gematigden zal horen...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2004, 21:00   #36
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
komaan he Rafke! ok, wij veralgemenen misschien en da's misschien oneerlijk tov. het individu, maar de moslims huichelen en laten nooit het achterste van hun tong zien...
Allemaal bedoel je?

Citaat:
't is toch stillaan duidelijk hoe de meesten (-speciaal voor U-) over ons denken he!?
Dat zìe je toch gewoon als je over 't straat loopt?!
Dat zie ik helemaal niet...
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 18 mei 2004, 21:09   #37
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Niemand zegt dat de hele moslim wereld moet beschouwd worden als terroristen. Hou nu toch eens aub op met woorden van anderen aan te passen zodat ze dus veralgemend zijn ok.
Luister eens hier ventje, ik ben jou gezanik méér dan beu. Je hebt in andere topics al meermaals laten blijken dat je niet kan lezen, en hier geef je daar nog maar eens een demonstratie van...

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
een samenleving kan niet functioneren zonder veralgemeningen en vooroordelen.
Citaat:
Je had het weer "verkeerd begrepen" zeker? Leer eerst eens lezen voor je mensen zomaar in het wilde weg begint te beschuldigen. Dit is trouwens de laatste keer dat ik aan jouw onnozele tussenkomsten nog woorden heb verspild!
Nooit het woordje potentieel begrepen zeker?
Iedereen is een potentieel gevaar op de weg. Wil dat zeggen dat iedereen een gevaar is op de weg?

Reactie op het vorige wat ik van jou heb geleerd. Dit is een openbaar forum waarop iedereen kan zannikken zoveel ie wil net zoals jij dat doet, dus met jou constante persoonlijke aanvallen schiet je geen reet op hoor.
Oud 18 mei 2004, 21:11   #38
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zie ik helemaal niet...
Hoe zeggen ze het weer in het engels? GET YOUR HEAD OUT OF YOUR ASS!
Oud 18 mei 2004, 21:14   #39
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is trouwens de laatste keer dat ik aan jouw onnozele tussenkomsten nog woorden heb verspild!
Dat word verdomme hoog tijd, dan kom je misschien eens terug wat posten met argumenten erin ipv altijd mensen op volwassen manier aan te vallen. Goed schatje? 8)

Ben blij dat ik jou kan irriteren via dit forum. Je verdient het.
Oud 18 mei 2004, 21:17   #40
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en nog iets; ik hoop dat ze even tolerant voor U zullen zijn als jij voor hen. Maar ik ben er quasi zeker van dat als die extremisten aan U beginnen, dat je niet veel van de gematigden zal horen...
Ik heb er alle vertrouwen in

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be