![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() De linkadors blijven volharden. Zij hebben hun roze bril opgezet en weigeren ook maar een poging te doen om er naast te kijken.
Dan maar een hoofstukje hedendaagse geschiedenis. Nauwelijks 40 - 50 jaar geleden werd in onze paterpensionaten de lof gezongen van de heilige martelaren, aan wie alle zonden, hoe zwaar en hoe groot ook, vergeven werden omdat zij hun leven offerden voor hun geloof. Het werd de pubers ingepompt en ingeklopt. Of je leeft in onhechting en onthouding, of je leeft zondig, maar dan moet je bereid zijn je leven te geven voor christus. Een andere weg naar het eeuwig geluk is er niet. Chiromeisjes en -jongens zongen uit volle borst: 'Koning ik zweer u mijn trouw voor het leven' en 'voor christus mijn leven te geven..' of 'ja leider is mijn...slagzin en mijn wapenwoord' en meer van dat moois. 'Het schalt over Vlaanderens gouwen, kristus koning zijn ridders zijn wij. Wij kennen geen koni,ng geen keizer dan hij....' En het schalde... Die kinderen waren geen schuimbekkende fundamentalisten, maar doodgewone volksjongens en - meisjes. Toch allemaal, stuk voor stuk bereid om hun leven te geven, als de pater of de non daarom zou vragen. Dat is nu juist wat er momenteel bij de islam gaande is. Geen razende fundamentalisten, maar gewone kinderen en pubers, die bereid zijn voor de zaak van allah, hun leven te geven. Letterlijk. En daarbij zoveel mogelijk heidenen mee in de dood te slepen. Rood-groen=bruine blinden, leer eens uw les, zet die roze bril af en zie wat er écht gaande is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men noemt dat schizofrenie wanneer je fantasie niet van werkelijkheid kan onderscheiden, dorus. ![]() Misschien is het geen slecht idee om eens uit je fantasie-wereldje te komen van riddertjes en boze islam-orcs. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch blijken 20% van de vrouwen toch klop te krijgen. Neem eens een kijkje in vluchthuizen of daar alleen Belgische vrouwen zitten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het deel rascisten in ons land is veel kleiner hoor dus waarom maak jij je over hen dan zo druk? Is toch ook de moeite niet waard. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En,Raf ik sta niet te dansen zoals de Palestijnen op 11/9 deden als er in Irak of waar dan ook Arabieren of Islamieten gebommbardeerd of neergeschoten worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
JIJ bent ook een potentiëel gevaar voor de samenleving... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij er zo een aantal kent: soort zoekt soort... ![]() De moslims die ik ken zijn gelovig maar meestal niet practizerend... en dat vrouwenmishandelen, daar hoorde ik niet meer van dan bij Europeanen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ben je daar zeker van !!! ![]()
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hehehe! 'n goei! komaan he Rafke! ok, wij veralgemenen misschien en da's misschien oneerlijk tov. het individu, maar de moslims huichelen en laten nooit het achterste van hun tong zien... 't is toch stillaan duidelijk hoe de meesten (-speciaal voor U-) over ons denken he!? Dat zìe je toch gewoon als je over 't straat loopt?! de vaststellingen van de spaanse politie zullen toch wel objectief zijn he!?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
en nog iets; ik hoop dat ze even tolerant voor U zullen zijn als jij voor hen. Maar ik ben er quasi zeker van dat als die extremisten aan U beginnen, dat je niet veel van de gematigden zal horen...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen is een potentieel gevaar op de weg. Wil dat zeggen dat iedereen een gevaar is op de weg? Reactie op het vorige wat ik van jou heb geleerd. Dit is een openbaar forum waarop iedereen kan zannikken zoveel ie wil net zoals jij dat doet, dus met jou constante persoonlijke aanvallen schiet je geen reet op hoor. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben blij dat ik jou kan irriteren via dit forum. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |