![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, zelfs voor de verlopen naieve hippie die hij was zag hij er verschrikkelijk uit.
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik denk aan Daens.. |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Alsof een das nu echt het belangrijkste is, ziet men aan de lengte van de das het verstand va de man misschien, ik denk het niet. Zolang hij niet in zijn blootje bij de koning komt is het voor mij goed, allee vrijetijdskleding is misschien ook niet echt aangewezen, maar gaat het nu echt om die das of om de inhoud van de gesprekken?
|
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Nee. Ze kreeg die veeg uit de pan van haar partijgenoot Siegfried Bracke, of all people. En ze liep rond in de Senaat (ze is versverkozen senatrice)
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() t'is als vrouw dat ge moet opletten bij een paleisbezoek....
té korte rok en té diepe décolté.... en........ den Berten Touéé zijnen tikker begeeft het..... ![]() ![]()
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vandaag mag Bart voor mijn part in rieten rokje naar de koning.
Hij heeft mijn zegen (en ik denk dat ik spreek voor het overgrote meerderheid van de VB'ers). Echter: Als hij morgen Vlaanderen verraad dan zal het in rotte-tomaten-en-eieren-vrij vest moeten denk ik.
#30 |
Burgemeester
|
![]() minirok in de politiek is vooruitgang
|
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Niet voor lang meer, hoop ik
(Ja, had in mijn onderbewustzijn Kamer gelezen. My bad.)
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft intussen gezorgd voor een hele reeks lichtgewicht journalisten op de VRT zodat ze de populistische boodschap van de n-va niet doorzien en kunnen doorprikken. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Schrijft u de pers-berichten van de BUB?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 22 juni 2010 om 14:31. |
|
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij dus eigenlijk handig suggereert hier, is een leugen. Citaat:
Overigens heb ik ook zeer goed naar de foto van de nieuwe senatrice-spoedarts gekeken. En naar haar eigen reactie op de vraag omtrent kledij in het parlement.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan ook niet verwonderlijk dat iemand zoals De Wever geen cravate draagt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Stropdas |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 22 juni 2010 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Laten we Walter van Beirendonck de kleren ontwerpen voor onze volksvertegenwoordigers en het paleis.
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Sommigen, als ze dat per sé willen mogen hun eed aan mij komen afleggen in hun blootje ![]()
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() deze look staat hem beter
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
't is maar dat ik het weet hé. Maar eerlijk gezegd, ik denk dat we beter af zijn met stropdasdragende vb-ers, wat zou er anders allemaal niet uitkomen ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door George : 22 juni 2010 om 18:15. |
||
![]() |