![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burgemeester
|
![]() één tip voor de betrokken kerkelijke gezagvoerders, monseigneurs voorop :
"lange rokken uit, onderbroeken aan !" of de flikken nemen je mee ! ![]() ![]()
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren in het middagnieuws op VTM zei men dat hij de tips over de dossiers aan het gerecht heeft gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Zou kunnen..alhoewel het verhaal in het HLN ( dacht ik ) van de 'vrouwelijke insider' aannemelijker lijkt omdat Devillé moeilijk tips kan geven over 'verborgen ruimtes' in het paleis en de kathedraal denk ik..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Het probleem bij het gerecht is dat je uw verkrachting desnoods nog eens moet naspelen, tot in de gore details. Alle menselijkheid gooien ze daarbij overboord, net als deze actie getuigt van weinig menselijkheid. Graven openboren en als ze niets vinden steken ze het maar op de fantast.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bij het zien van deze foto vraag ik me af of deze preker handboeien draagt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik vind het alleszins een rare zaak.
Het gerecht dat een commissie aanpakt waarmee ze "goed" samenwerkt?? Ik vermoed dat die commissie al teveel weet, en dat het gerecht een aantal dossiers wil laten verdwijnen. Bovendien is het onbeschoft in het openbaar en voor de pers een onderzoek te starten zonder enig kennis van zaken. Hooguit op aanbevelen van 1 'getuige'. Rik Devillé doet me denken aan Regina Louf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat ze daarachter zochten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ontucht met kinderen is en blijft een misdrijf van openbare orde. Wie er kennis van krijgt dient dit aan te geven. Bij de suggestie, sharia"rechtbanken" op te richten voor niet strafbare familiale geschillen onder moslims steigeren de media en de politici maar in geval van seksuele kindermishandeling door priesters zou een "commissie" dat in der minne mogen "regelen" ? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 25 juni 2010 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zou er niet versteld van staan moesten ze daar een sonderabteilung voor hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
sa ... sj ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hooguit op aanbevelen van één getuige.Die getuige werd echter niet bij name genoemd,voor zo ver ik hier al iets zou vernomen hebben via de pers. Wat bedoel je met:"Rik Devillé doet me denken aan Regina Louf."? Zie niet goed in,wat die twee hier plots komen doen,maar ja,ik ben ook niet zo slim als U,hé Gieserke... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de personen die nu aankloppen bij die commissie zullen nu wel allemaal meerderjarig zijn. Citaat:
Maar verdachten of getuigen van onbewezen feiten hebben ook recht op discretie en voorzichtigheid van diegene die het dossier behandeld. En dit is in deze toch ver zoek! Trouwens iemand die een onderzoek leidt naar dergelijke feiten heeft er alle belang bij dat hij in discretie kan werken. Want Nu duiken waarschijnlijk langs alle kanten Regina Loufkes op met fantasieverhalen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net als Regina Louf, die na de Dutroux affaire het gerecht voor de zot gehouden heeft. Voorzichtigheid is geboden met dergelijke "witte konijnen" Laatst gewijzigd door giserke : 25 juni 2010 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
-Elk feit is onbewezen zolang het gerecht de zaak niet in behandeling heeft. -De rechtbank spreekt zich uit over de geldigheid van het bewijs. -In principe worden dergelijke zaken door het gerecht "achter gesloten deuren" behandeld. ttz met discretie en voorzichtigheid. -Of Louf de waarheid sprak weet ik uiteraard niet. Jij wel? -Elke keer dat er nog maar een vermoeden is dat de verdachte allochtoon zou kunnen zijn brult men hier om zoveel mogelijk details te krijgen over hem. Schril contrast met deze thread. Laatst gewijzigd door filosoof : 25 juni 2010 om 14:42. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu nog een inval bij het gerecht voor onder meer
- verjaring van fraudezaken met focus op het Beaulieu dossier (een inval bij het ministerie van Economische zaken dat indertijd royaal staatssteun gaf mag tegelijkertijd gebeuren) - de dertig doden van de bende van Nijvel indachtig mag de inval gepaard gaan met de onmiddellijke arrestatie van evenveel gerechtelijke inspecteurs, kwestie van druk te zetten - vrijlating van misdadigers op grond van gearrangeerde procedurefouten; eigendommen mogen direkt in beslag genomen omdat ze allicht gefinancierd zijn door het criminele milieu Werk aan de winkel |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is en blijft steeds een misdaad. En deze niet aangeven staat gelijk aan medeplichtigheid. Een arts is zelfs verplicht om aangifte te doen bij een geval van vermoede van geweld door derde. De commissie was trouwens verplicht alle aangiften door te spelen naar het gerecht, ook al wilde de aangever/vermoedelijk slachtoffer anomie blijven. De commissie is zelf dus in fout en kan zelfs beschuldigd worden van verhinderen van de rechtsgang en het beschermen van criminelen. Het achterhouden van informatie staat namelijk gelijk aan mededaderschap. Een misdaad in der mine regelen kan trouwens enkel via een gerechtelijk akkoord. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |