![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.mo.be/index.php?id=63&tx_uwnews_pi2[art_id]=912&cHash=e4deeb6527 Citaat:
Het was dus een hele schok voor hen toen ze vaststelde dat dit niet zo is en er de gewone landelijke wetten gelden en justitie daar gewoon mensen kan oppakken en zaken in beslag kan nemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind wel links naar krantenkoppen ed terug en lees hier het nodige... maar het globale verhaal ontgaat me oepsie dat is niet meteen wat ik zocht.... toch bedankt want het is een verdomd goed artikeltje Laatst gewijzigd door praha : 26 juni 2010 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat veel bewijs reeds in rook is opgegaan. Desalniettemin denk ik dat het vorige hoofd van de rkk in ons landje, nog aardig wat te wachten staat. Teveel getuigen, en betrapten zullen van naaldje tot draadje moeten uitleggen hoe het komt dat ze konden doorgaan en van WIE ze absolutie hebben gekregen...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik wacht met spanning het moment af waarop we een 'moslim' tombe openbreken. Vraag mij af hoeveel auto's dan in de fik gaan vliegen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door den dinges : 26 juni 2010 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voor de eerste communie hebben ze de kindjes toch wel een goeie duiding moeten geven... hier in de parochie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik hoop ten zeerste dat de kerk daar geen voorbeeld aan neemt. Want daar vrees ik wel voor. De radicale islam drijft de kerk tot een opbod in radicaliteit. Veel mensen blijken die standvastigheid van de islam wel te appreciëren en de kerk ziet dat ook.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit gelezen over Gay-org? Laatst gewijzigd door filosoof : 26 juni 2010 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk is dit een goeie zaak. De Kerk heeft genoeg kansen gekregen om zelf orde op zaken te zetten, maar ze stoppen alles liever in de doofpot en laten als verder zijn gang gaan. Voor mij gaat het zelfs niet ver genoeg. Vangeluwe en consoorten moet je niet in een klooster laten zitten, je moet ze in de bak steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Ja maar, heb ik daar nu over gelezen of staat het er nergens in : waarom zijn ze in die graven gaan kijken ? DNA stalen ? Of wat ?
Ook: ik heb jaren geleden een klacht ingediend tegen een leraar die volgens mij pedofiele tendenzen heeft. Antwoord van zijn superieur : ja maar dat is passieve pedofilie en die passieve pedofielen zijn de beste leerkrachten. En nu vinden alle betrokkenen dat ik de klootzak ben, hahaha. Santee. Ter |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() dat verrast enigszins
Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 juni 2010 om 07:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat herinner je je dan niet goed, me dunkt...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |