![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=5483 Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 1 juli 2010 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zo hebben we in mijn gebuurte (excuseer voor het off topic gaan) een personage die zich god de vader waant wegens groene gedachten, terwijl hij in feite een arme, eenzame, sukkelaar is die elke reden om ruzie te stoken direct aangrijpt. Ik kan enkel zeggen arme mens
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 1 juli 2010 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb ik geluk met mijn buren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Belgische toppolitici kunnen niet begrijpen dat Joegoslaven, Rwandesen en andere slachtoffers geen amnestie verlenen aan hun moordenaars. Maar amnestie voor zelfs kleine wandaden van ruim 65 jaar geleden mochten nooit op enige amnestie rekenen. Het bleef voor Belgicisten een stok om alle Vlamingen te schandvlekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De haat levend houden, daar draait het om.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en we mogen ons daar niet in laten voorbij steken.
De haat tegen alles wat Belgisch is moet gekoesterd en gecultiveerd worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de vos de passie preekt........
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Ben ik het niet mee eens.
Ik ben ook Vlaming en ik haat niet. Ik haat wel dat onrechtvaardigheden en wandaden onbestraft blijven. Ik haat wel wat "domme-boeren-vlamingen" elkaar hebben aangedaan op klein dorpsniveau waar het 9 op 10 totaal niets te maken had met gevolgen van de oorlog. Meestal een afrekening op basis van domme jaloezie. Dit was wel voldoende om haat te creëren. Bewezen feiten van collaboratie dienen gestraft te worden. Hoe erg het ook was; het was niet aan het locale volk om straffen te bepalen en die dan (in het openbaar) uit te voeren. Zoals het kaalscheren van vrouwen of het ophangen van mensen aan lantaarnpalen. Of zoals op verschillende plaatsen gebeurde door sommige "helden".... Die dachten dat in mei '45 alles voorbij was en dan maar een paar Duitsers dood schoten. Geweldig moedige daden. En toen kwamen de Duitsers terug en roeiden op een paar uur een ganse gemeenschap uit. Ja ja, geweldige Vlaamse helden. Een stel onnozelaars ja. Laatst gewijzigd door Tejokus : 4 juli 2010 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-regent het? De schuld van België. ![]() -sneeuwt het? De schuld van België. ![]() -hagelt het? De schuld van België. ![]() -is het te warm? De schuld van België. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 5 juli 2010 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat België daarmee denkt in het reine te komen met haar eigen zwarte geschiedenis van blinde repressie, maar ik heb er geen boodschap aan.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een zeer grove belediging voor een groot deel van de Oostfronters, ik hoop dat je je daarvan bewust bent.